bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stelvio - dobíjení
2.5.2018 v 19:31
Zdravím všechny Guzzisty
Dovolil bych si mít dotaz na majitele Stelvia. Kolik voltů Vám regl drží, když běží motor?
Mě to lítá mezi 13,3 až 13,6V na potkávačky. S dálkovýma + vyhřívání gripů napětí spadne 12,7V. Přijde mi to málo, čekal bych něco kolem 14V. Otáčky na napětí nemají vliv.
Měřil jsem to i voltmetrem a budíky nekecají, to napětí tam skutečně +- 0,1V je.
Je to normální, nebo už mi regulátor pomalu podává ruku?

Stelvio - dobíjení

2.5.2018 v 19:45 | Nahoru | #1
Nedobíjí ti to, na ty potkávačky je to ještě jakž-takž udržitelný stav pro spolehlivé příští nastartování. Otázka je, jestli je to závada, nebo vlastnost.

1 reakcí na tento příspěvek Stelvio - dobíjení

2.5.2018 v 20:07 | Nahoru | #2
Přesně o to mi jde, jestli to řešit, nebo ne.
Jinak baterka má druhý den normálně 12,8V a startuje bez zaváhání.

(reakce na) Stelvio - dobíjení

2.5.2018 v 20:53 | Nahoru | #3
akula> S těma gripama ti to rozhodně nedobíjí.

Stelvio - dobíjení

2.5.2018 v 21:16 | Nahoru | #4
Mám sportku 1200 4v a mám to samé už 3 roky . Zatím to jede.

Stelvio - dobíjení

3.5.2018 v 06:54 | Nahoru | #5
Taku jsem na Sportce asi neviděl napětí přes 14V

Stelvio - dobíjení

3.5.2018 v 07:01 | Nahoru | #6
Na Stelviu to mám to samé od začátku a baterku tam mám ještě původní, z roku 2012

Stelvio - dobíjení

3.5.2018 v 09:57 | Nahoru | #7
Pri nenastartovanej mam 11,9 V
pri bežiacej to samé ako ty
Batéria povodna yuasa od nova 2008 ale už je objednana nova .

Stelvio - dobíjení

3.5.2018 v 19:55 | Nahoru | #8
Ok, budu to brát za italský standard. Díky za uklidnění

Stelvio - dobíjení

5.5.2018 v 16:20 | Nahoru | #9
ale určitě by Vás baterie pochválila kdybyste ji v rámci možností zapnuli na nabíječku...semotamo

Stelvio - dobíjení

6.5.2018 v 12:05 | Nahoru | #10
Mám to také tak... cca 13,7 - 13,8V, když není nic zapnutý, pokud se zapnou hefty + mlhovky, tak to padne někam na 12,9-12,8V - je to normální
Baterku jsem měnil minulý rok v létě (originál z roku 2008), ale se zahradním traktůrkem to cvičí jako ďas

Stelvio - dobíjení

19.2.2023 v 15:42 | Nahoru | #11
Po dlouhé době update. Situace se pomalu ale jistě zhoršovala, tak jsem to rozhodil a proměřil v zátěži. Problém je vedení mezi alternátorem a + pólem baterie. Podle zátěže je na něm úbytek od 0,9 až po 1,7V. Regulátor a kostry jsou cajk.
Problém byl hlavně v očku na alternátoru:

Smršťovačka na očku a gumová krytka byl k sobě krásně svařené.
Vyměnil jsem komplet vedení od alternátoru až k baterii za 10 mm2 kabel a nové pouzdro s pojistkou. Po úpravě mám na baterii podle zátěže 14,3 až 14,4V a budíky ukazují 13,9 až 14,2V.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... pkKun 838 3.4.2024 v 07:12 pkKun
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 tomas21 42 10.5.2023 v 08:59 oldyno
Najde se někdo na přezutí pneu v ok... Moto Guzzi Stelvio 1200 krivaneka 8 5.7.2022 v 14:59 krivaneka
Kde servisovat Guzzi Stelvio na Sev... Moto Guzzi Stelvio 1200 Véstrom 12 17.1.2021 v 23:30 dzonnek


TOPlist