Ahoj lidi, mám takový dotaz. Jde o problém s mým skútříkem ČZ 502. Do minulého týdne bez problému jezdil, motor krásně táhnul, plynule zrychloval, chytal na otočení, volnoběh šlo nastavit tak, že byl schopen udržet takový běh, že člověk až slyšel skoro každou otáčku motoru, prostě krása.Bohužel mi ale něco odešlo na dynamostartéru, a tak jsem ho vyměnil. Když už jsem byl v tom, tak jsem si řekl, že mu věnuji trochu péče a tak jsem mimo jiné i vyměnil gufero pod dynamostarterem včetně těsnění, vyčistil jsem karbon pod hlavou, dal pod ní nové těsnění, vyčistil jsem pečlivě vzduchový filtr, karburátor(opatrně, žádná hardcore metoda čištění trysek drátem apod.). U karburátoru jsem navíc zjistil, že příruba nebyla tak úplně rovná, tak jsem ji zabrousil do roviny, vyměnil těsnění pod karburátorem, aby to vše dobře těšnilo. Karburátor jsem seřídil přesně jako byl před rozebráním tj. Bohatost 0,5 ot., jehla na druhém zářezu shora. Když jsem vše složil, připojil baterii, nastartoval jsem. Motor chytl celkem dobře, ale pak začaly problémy, jakmile jsem přidal pyn, šel plynule, ale jakmile jsem plyn povolil, i byť jen na 3-4 vteřiny, například při jízdě z kopce, na rovině apod., tak po opětovném přidání se motor choval jako by se zadusil, ale jen na sekundu, poté už v pořádku, toto se děje vždy po povolení rukojeti plynu a opětovném přidání, jinými slovy pořád. :D Samozřejmě mě napadlo, že tím, že jsem motor zase o trochu lépě utěsnil, tak že musím seřídit karbec, tak jsem to zkoušel, šroubkem bohatosti jsem laboroval, ale stále to bylo stejné, jen trochu rozdíly v lenosti motoru, ale problém s "přidušením" po přidání plynu přetrvává. Při pohledu na svíčku, kterou jsem prohlížel po každých několika stech metrech stále stejný obrázek, izolátor krásně cihlově červený, ale prostor na elektrodách, kde lítá jiskra byl takový vybledlý spečený, jako u motoru s chudou směsí. Svíčky jsem vystřídal 3 od Brisk N15C přes originál starou PALku, po NGK iridiovou, takže ve svíci to nebude. Zkusil jsem tedy zvednout jehlu, nicméně ani jehla na 3 zářezu shora nepomohla, stále ten stejný obrázek. Jsem už bezradný. Kroutím bohatosti odleva do prava a nevím si rady. Jediné rozdíli jsou v tom, že když bohatost uškrtím, tak sice motor lépe startuje, ale je líný, naopak zase hůř startuje. Zapalování je nastaveno správně. Díky moc za trpělivost a za rady.