bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSXR-Volnoběh
26.4.2018 v 21:44
Vzhledem k tomu,že nevím kudy kam,zakládám toto téma.
Ve zkratce:GSXR750,rok cca 93.Loni přijel na tři válce.Detekováno probíjení indučky.Proběhla výměna za jetou z bazaru,a už v té době se vyskytly problémy se seřízením volnoběhu.Nakonec se to poladilo tak,aby bylo možno dorazit sezónu a po ní zase ke mně.Zkontrolovány ventily,příruby,membrány karburátorů.Karburátory rozebrány a uloženy do ultrazvukové lázně.Výměna O kroužků sedel pro jehly plovákových komor,seřízení hladin,základní nastavení jehel a bohatosti.Podtlaky samozřejmě také.Problém stále stejný.Při seřizování volnoběhu se nastaví cca 1000 otáček,ale je problém z přechodu z otevřeného stavu.Pomalé klesání otáček.Pokud přidám jen cca půl otáčky na dorazu klapek,otáčky zůstanou viset na cca 4 tisících.
Už fakt nevím co s tím.Díky za každou radu k věci...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR-Volnoběh

4.5.2018 v 16:58 | Nahoru | #31
mischa638> Díky za rady...
Pár poznámek.Tomu ultrazvuku nevěřím,je z totiž z číny.Analýzou jsem došel k závěru,že je přicpaný pilot air jet-vzdušník pro volnoběžný okruh.Když jsem testopval čističem brzd netěsnosti,stříkl jsem i do každého vzdušníku a zdále se to lepší.A ano,kompres jsem měřil bez šáhnutí na plynovou rukojeť.Včera jsem si s tím hrál,a když vytáhnu za běhu levou krajní fajku,nic se neděje.Nejspíš tam bude problém....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR-Volnoběh

4.5.2018 v 23:23 | Nahoru | #32

Anti píše: mischa638> ..........Tomu ultrazvuku nevěřím,je z totiž z číny.....



na jake frekvenci ti ten ultrazvuk vali ?

(reakce na) GSXR-Volnoběh

5.5.2018 v 08:07 | Nahoru | #33
cuir>Na štítku je 40 kHz.Vizuálně nečistí špatně,ale měl jsem vzít stejný výkon v menší nádrži.Do týhle se ale zase vleze čtverka karbeců bez rozebírání...

1 reakcí na tento příspěvek GSXR-Volnoběh

7.5.2018 v 21:26 | Nahoru | #34
Předevčírem při kompletaci jsem motorku nastartoval,a skrz airbox pozoroval šoupata.Všiml jsem si takového tetelení,jakby se tam něco pohybovalo.Dne jsem vytáhl šoupata z namontovaných karburátorů a zjistil,že z emulzní trubice a i kolem těles uložení šoupat vzlíná benzín.Takže podle všeho nedovírá ventil plováků.Což je zajímavé,jehly jsem kontroloval a vypadají v pořádku,o kroužky sedel měnil.Karburátory jsem vymontoval,položil na stůl a připojil na přívod benzínu.A nic,plováky drží.K úniku nejspíš dochází a při vibracích nebo při opětovném uzavření jehlového ventilu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR-Volnoběh

9.9.2018 v 11:43 | Nahoru | #35
Anti> Sleduju tyhle témata a podobné příznaky byly zdá se vyřešeny přetěsněním víček nad šoupátkama.
https://www.motorkar...mp;pgr=1#goto9706900

(reakce na) GSXR-Volnoběh

9.9.2018 v 13:10 | Nahoru | #36
Beranidlo> Jo,taky jsem na to nerazil a napadlo mě to samé....Na ty karbece na GSXR se dají na Ebay sehnat celé sady,nicméně majitel je "kolenovrt".
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt


TOPlist