globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o rady a pomoc s výběrem
25.4.2018 v 18:26
Ahoj všem,

prosím Vás, potřeboval bych verifikovat myšlenky popř. pomoci s výběrem motorky.
Takže, jsem z Kladna a dojíždím do Prahy za prací...samozřejmě na druhou stranu Prahy, než je Kladno nebo do centra. Tak se mi vnukla do hlavy myšlenka, pořídit motorku, která by byla dostatečně silná, aby na dálnici jela alespoň těch 130-150 a v koloně se prosmýkla mezi auty jako ještěrka + by mi snad odpadl problém s parkováním.
Takže asi můžu do začátku dát 10k za řidičák, 15k za výbavu a třeba 50,60k za motorku. Zároveň bych chtěl dodat, že to není jen účelový nákup dopravního prostředku, ale taky se mi tyhle stroje líbí
Co si o tom myslíte?

Jestliže se vám myšlenkový pochod nezdá jako úplná blbost, tak bych ocenil názor ohledně výběru vhodné moto. Z přečtených topiců jsem se snažil dát dohromady pro odpověď důležité info:

o mě:
1,nemam v hlavě vylízáno, nehazarduju se životem, ani nezkouším "kolik dá"
2, zkušenosti s moto, jako každý z raného mládí babka, simpson, jawa 250 , jinak nic
3, 29 let, 183cm,80kg

o moto:
Určitě ojetá, nájezd je asi jedno?, nemusí to být výstavní kousek, ale spolehlivá bez dalších neočekávaných investic, obsah je asi jedno - nic extra výkonného do začátku, ale zas abych za rok nekupoval silnější, tak řekněme 300-650 cm3?
Líbí se mi:
Suzuki SV (jak má ty 2 řady ledek vzadu )
Bandit
Ninja
ER-6
...ale to není asi podstatné, časem se mi určitě zalíbí všechno Nechám si poradit.

Děkuji za vaše názor a omlouvám se pokud jsem vás zdržoval.

Aleš



(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

26.4.2018 v 17:06 | Nahoru | #31
elite1989> Já krom 20min na 2v nikdy nejel.... obecné připomínky jsou že tento typ motoru je pro lidi co už chvilku jezdí...proč,Ti možná napíší fundovanější. Krom toho Pražský okruh jezdím moto denně 7 let a 100-120 si tam občas troufnou jen o víkendu,jinak kolony,jizda aut bez blinkrů atd Tve nadšení z rychlosti rychle sníží....podle mě je nejjednodušší vzít 60t projet si všechny 3 modely.....to sv až nakonec a uvidíš

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o rady a pomoc s výběrem

26.4.2018 v 20:33 | Nahoru | #32
.

Naposledy editováno 09.07.2018 20:33:38

Prosím o rady a pomoc s výběrem

26.4.2018 v 20:58 | Nahoru | #33
četl jsem tady někde výše fz6, to určitě není špatná volba

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 08:03 | Nahoru | #34
Ja bych sel do toho SV. Hodna motorka dobre ovladatelna a ten motor je paradni. Moc me bavil a asi bude jezdit i jinam nez jen do práce. Prostě si vyber sám co je tvému rozhodnutí nejblíže a uvidis sam.

(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 12:58 | Nahoru | #35

elite1989 píše:
CBR nebo FZ jsou samozřejmě krásný a CBR velmi dostupné, ale nevidím tam rozdíl proti Ninja, která do kolony je podlě mě neobratné už ze samé podstaty. Jsou to sportovní silniční motorky.



Kravina. Ninja je sice přívětivá a dá se s ní jezdit normálně, ale proti SV nebo Banditovi je to ostrej sport a upřímně nechápu, že jsi jí zařadil do výběru na podobnej typ dojíždění. CBR 600 F je někde na půli cesty mezi Ninjou a FZ6. FZ6 jsem měl 4 roky, 1 tkm za den no prob, CBR600FS mám 2 sezóny. Skvěle kombinuje ostřejší šestku a pohodlnej sportovní cesťák typu kapotovanýho Fazera. Ale motat se zácpou na CBR 600 FS zácpou taky nic moc. Je to v pohodě, ale třeba FZ6 byl příjemnější. CBR 600 RR, která je Ninje podobná, mě třeba ve městě vyloženě drala, na dojíždění to není, byť se to dá. A upřímně, s minimem zkušeností bych do Ninjy fakt nešel. Samozřejmě, že se to s mozkem v hlavě lze, ale vidim to jako zbytečný trápení/nevyužití potenciálu, kor když chceš hlavně dojíždět.
Banďák je těžká mrcha, která nejede, což asi neřešíš, ale jsou lepší varianty.

Pro tvoje účely bych bral asi ER-6F nebo FZ6. Max něco typu XJ6 nebo klidně starší GSX-650F. Budgetem se vejdeš, nesmrtelná technika, taky těžší, ale řekl bych rozhodně lepší, než Bandit... Nakonec, proč ne třeba starší GS500 nebo ER-5. Koupíš to za směšný prachy, vyjezdíš se, když to někam zahodíš, tak se nic neděje a moc to nestojí, utřídíš si, co vlastně chceš a za rok to za stejný prachy pošleš dál. Bum.

Ve finále: udělej si papíry, vezmi pak prachy a běž je všechny projet. Takhle do pc a nad inzerátama se rozumovat nedá.

A s tou obratností v zácpě: je to v rukou. Po x letech ježdění projedu v zácpě na zrcátka a podjíždim skútry... takže asi tak. I když je fakt, že dnes jezdí taky každý jelito.

Naposledy editováno 27.04.2018 13:02:15

(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 13:00 | Nahoru | #36

dzonnek píše: Ja bych sel do toho SV. Hodna motorka dobre ovladatelna a ten motor je paradni. Moc me bavil a asi bude jezdit i jinam nez jen do práce. Prostě si vyber sám co je tvému rozhodnutí nejblíže a uvidis sam.


souhlasím -pokud se ti líbí SV, koukej po SV, já ho mám čtvrtým rokem a naprostá spokojenost, myslím, že za 60.tis kč ho naopak koupíš ve velmi dobrým stavu, jelikož ten novější model co chceš-od roku 2003, se už nějakou dobu drží kolem 50-ti tis. kč, já jsem svoji kupoval s 22.tis najetejma km před čtyřmi roky za rovných padesát, co vím od mechaniků, když se dělá servis, dá se na ní bez problémů najet 70-80 tis km. Já sem na 40-ti a bez problému, jezdím denně od dubna do října-do práce. Její obrovská výhoda proti např banditu je obrovskej rozdíl váhy, kterej poznáš právě i po tom městě, kamarádův bandit má prej skoro 250kilo, kdežto SV má kolem 195 kilo.
Von ti stejně každej poradí něco jinýho, ale za mně SV .

(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 13:00 | Nahoru | #37

motograf píše: Skútr nebrat, jedeš buď po dálnici, nebo okruhu a pak po spojce



Taky kktina. Právě přesně na tohle bych nějakej 200 - 300 ccm, nebo klidně větší, skútr bral. Je to koneckonců dopravní prostředek, v tohle módu dojíždění, nic jinýho. Takže oceníš úložný prostory, ochranu před počasím a ok manévrovatelnost při zácpě...

Neřikám, sám baletim s velkou moto mezi auty v zácpě, a nechápu jelita na malejch skútrech, co jedou buď mezi auty 5 km/h, nebo ještě lépe stojí v zácpě coby auto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 13:13 | Nahoru | #38
elite1989> Špatného na 2v nic není, jen to tak dobře nejede na dálnici, ale třeba ti to bude stačit. Má zkušenost z dálnic je taková, že v pravém furt předjíždím kamiony a v levém to chce aspoň jet 150 ať nebrzdim provoz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 14:16 | Nahoru | #39

Pedl píše: elite1989> Špatného na 2v nic není, jen to tak dobře nejede na dálnici, ale třeba ti to bude stačit. Má zkušenost z dálnic je taková, že v pravém furt předjíždím kamiony a v levém to chce aspoň jet 150 ať nebrzdim provoz.



... a to je se trivalcem a ctyrvalcem jinak??

Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 14:32 | Nahoru | #40
Myslím, že ty větší skútry docela jedou a i dálnice se s nimi dá, ale taky bych si ho nekoupil. Pač mě baví motorky. Pro mě je to rozdíl jako kolo vs. koloběžka. Když mě baví kolo, tak si nekoupím koloběžku, i když je třeba na hřiště vhodnější :) Takže pokud elite1989 nechce skútra, pač se mu nelíbí a nemá to požadovaný koule, je to jasný. Jestli jen proto, že jezdí po dálnici, tak bych se neukvapoval.

Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 17:40 | Nahoru | #41
SV jsem měl a do města pohoda. je štíhlá, lehká a vibrace nejsou tak hrozný. On i 4V vibruje takže je to o zvyku. Jinak SV jsem měl rok 2000 myslím a absolutně bez poruchy kromě náhonu na tachometr.... bandaska mi prijde vetsi a tezsi. ER6 jsem jel jednou a kousek a prislo mi ze v porovnani s SV jelo o neco hur ale to mohl byt subjektivni pocit...

Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 18:15 | Nahoru | #42
ja mam SV dodnes (11 let)a furt upaluje jako zamlada takže SV do města je super,lehoučký obratný a jde svižně za plynem oproti 4v šestkam ,tam aby to jelo musíš mít motor nad 6000 ot ,jinak se nic neděje a plynem mužeš kvedlat jak chceš , SV zabíra od 3000 až do 7000 , pak už je to takový vlažnější , ale 150 umí jak nic , ale na verzi N ( bez kapot) to zatraceně fouká , takže radši verzi S a hlavně bacha na olej kontrolovat , konbtrolovat a kontrolovat jak ho bude malo , nebo stim poletíš po zadnim rozluč se s klikovkou

Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 20:17 | Nahoru | #43
dobrá rada nad zlato - že ?
ja ti tu zlatou radu dám :

1. honda cbf 600 s
2. honda cbf 600 n
.
.
3. honda cb 500

Naposledy editováno 27.04.2018 20:20:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

27.4.2018 v 21:10 | Nahoru | #44
MedWed> Ne, ale mluvím o tom, že se hodí mít lepší pružné zrychlení ve vyšších rychlostech.

Prosím o rady a pomoc s výběrem

28.4.2018 v 07:46 | Nahoru | #45
Honda fmx 650 nebo yamaha xt 660x. Na takove user friendly protahovacky mestem idealni. I vylet snesou. spis teda tu yamahu ale tam bude treba asi trochu prisetrit.

Prosím o rady a pomoc s výběrem

28.4.2018 v 09:13 | Nahoru | #46
Taky bych do výběru přidal cbf 600 s. Z praktického hlediska je polokapota výhoda. Je z ní dobrý rozhled v dopravě. Praktická motorka, které chybí jen špetka zabavnosti.

5 reakcí na tento příspěvek Prosím o rady a pomoc s výběrem

28.4.2018 v 14:42 | Nahoru | #47
Děkuji všem za podněty. Všechny zmíněné modely si poctivě googlim a jsem teda z toho už docela hotovej Každopádně, co jsi vezmu určitě k srdci je, že si všechny modely projedu a uvidim, dále že na pravidelné dojíždění se víc hodí kapota (ale né supersport) nebo polokapota, ale polokapoty se mi moc nelíběj Mno a teď opět ten problém na které modely se zaměřit....chtěl jsem hlídat tak 2-4 modely, ale to jsem asi naivní Vlastně jediný požadavek je, aby moto vypadala takňák sportovněji, agresivněji a né jak cestovatelská garsonka (prostě asi né sport a asi né vyhlídku) a abych se vešel do těch peněz.

Takže ještě jednou:
1, Suzuki SV650S - např tato
2, Suzuki ER6-F - např. tahle
3, ? Suzuki GSX 650 F ?? např. tahle
není to už moc sportovní a neobratné?
4, ? fakt nevim možná teda Bandit za dostupnoust, holt cbf600s nebo FZ6 za doporučení

(jen pro info určitě to vypadá, že preferuju Suzuki, ale to je náhoda, jestli třeba to SV viz odkaz má konkurenta, tak sem s ním)

Asi teda ne:
skůtry, CBR (nezdá se mi tvrzení: CBR 600 F je někde na půli cesty mezi Ninjou a FZ6), Ninja apod., třeba honda cbf600s nebo FZ6 mi přijdou přesně jako takové nudné garsonky (třeba až je uvidím live, tak to přehodnotím-určitě na ně taky kouknu, když to tu doporučuje tolik lidi)-tak jsem to zpětně dopsal do 4. pozice.

Naposledy editováno 28.04.2018 19:56:25

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o rady a pomoc s výběrem

28.4.2018 v 19:47 | Nahoru | #48
ještě jedna zlatá rada -

kupuj moto které má cestovní řiditka...
né sportovni vlaštovky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

28.4.2018 v 20:11 | Nahoru | #49

dinosaurus píše: ještě jedna zlatá rada -

kupuj moto které má cestovní řiditka...
né sportovni vlaštovky



Mno taky mě to napadlo, ale vzhledem k tomu, že fyzicky poznám úplný houno co na té které moto je za úpravy, tak bych se tomu rád vyvaroval a vybral víc cestovní než sportovní moto už typově resp. modelem.

Ono až někdy o prázdniny budu opravdu už shánět, tak budu zase v háji, páč nemám nikoho kdo by mi s výběrem pomohl - okoukl, projel, zhodnotil ale to se poddá.

(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

28.4.2018 v 20:20 | Nahoru | #50

Pedl píše: MedWed> Ne, ale mluvím o tom, že se hodí mít lepší pružné zrychlení ve vyšších rychlostech.



...mno jo... 2v 650 je typicky stroj, ktery me na dalnici brzdi...

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o rady a pomoc s výběrem

28.4.2018 v 21:16 | Nahoru | #51
Jazdím cbf 600 s a neviem o tom ze by išla až od 6000 tis...., 2 V od Suzuki som síce nejazdil , ale Cbf ťahá už od spodu . Pokukoval som pri kúpe aj po FZ6S , práve pri nej spomínajú neskorší nástup výkonu , ktorý je ale oproti Cbf inde. FZ6S je viac športovejšia, silnejšia ale podporného zamerania-polo kapota na cestovanie, s príjemným posedom. Určite by som šiel do varianty so vstrekovaním.

(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

29.4.2018 v 01:37 | Nahoru | #52
Dany01> ja pravě srovnání mam 6 ninja / SV 650 a musim říct že nijna je dole oproti SV mrtva rozuměj cca do tech 6 - 7 tisíc ot , potom už je SV mrtvý ale na kawarně se začnou dít věci

(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

29.4.2018 v 01:44 | Nahoru | #53
elite1989> asi bych zvolil tu kawasaki , kamoš jí má a musim říct že mu na SV sotva stíham , líta na tom jak přaštěnej , od spodu to taky jede srovnatelně a maximalka je to samý 210 tachometrovejch jo a když budeš kupovat mašinu s ladakem , chtěj ktomu i origo laufy at to mužeš prohodit na TK

Prosím o rady a pomoc s výběrem

29.4.2018 v 14:02 | Nahoru | #54
Ninja je superšport, tam to tak možno je. Cbf 08 - vyššie, ma síce motor z cbr ale vyladený na iné použitie, a chalan rozmýšľa nad niečim na dochádzanie do práce a nie na okruh a naháňanie po okreskach. Na jeho použitie by som bral aspom polokapotaz, ako mu písali-bandit, cbf, Fazer, Er-f, atd. Na nahaci to moc na diaľnici prijemne asi nebude. Neviem síce posúdiť dopravu na jeho trase ale za mna ak sú tam take zápchy ako píšete by som do spojovania nešiel- ako iný napísali , veľký skúter alebo moto s automatom, keď už skútra nechce. Je to síce impotentna motorka ale ponuka DCT, čo je na nezaplatenie v meste. Pri toľkom spojkovani ma človek chuť motorku hodiť do jarku a ísť pešo. Mam viac krát zažite z Wiedne a je to nepríjemne.

(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

29.4.2018 v 20:35 | Nahoru | #55
Sorry

Naposledy editováno 29.04.2018 20:56:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

29.4.2018 v 20:49 | Nahoru | #56
Sorry pisu tady pulhodinovy slohovy cviceni a pak to muj ko telefon cely sabotuje...

Naposledy editováno 29.04.2018 20:54:15

(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

29.4.2018 v 22:15 | Nahoru | #57

RElegend píše: Sorry pisu tady pulhodinovy slohovy cviceni a pak to muj ko telefon cely sabotuje...



Jejda, tak když budeš mít náladu, tak nám to zkus krátce shrnout znovu. Hlavně nepřidávej další modely nebo se....

(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

30.4.2018 v 09:21 | Nahoru | #58

elite1989 píše: Děkuji všem za podněty. Všechny zmíněné modely si poctivě googlim a jsem teda z toho už docela hotovej Každopádně, co jsi vezmu určitě k srdci je, že si všechny modely projedu a uvidim, dále že na pravidelné dojíždění se víc hodí kapota (ale né supersport) nebo polokapota, ale polokapoty se mi moc nelíběj Mno a teď opět ten problém na které modely se zaměřit....chtěl jsem hlídat tak 2-4 modely, ale to jsem asi naivní Vlastně jediný požadavek je, aby moto vypadala takňák sportovněji, agresivněji a né jak cestovatelská garsonka (prostě asi né sport a asi né vyhlídku) a abych se vešel do těch peněz.

Takže ještě jednou:
1, Suzuki SV650S - např tato
2, Suzuki ER6-F - např. tahle
3, ? Suzuki GSX 650 F ?? např. tahle
není to už moc sportovní a neobratné?
4, ? fakt nevim možná teda Bandit za dostupnoust, holt cbf600s nebo FZ6 za doporučení

(jen pro info určitě to vypadá, že preferuju Suzuki, ale to je náhoda, jestli třeba to SV viz odkaz má konkurenta, tak sem s ním)

Asi teda ne:
skůtry, CBR (nezdá se mi tvrzení: CBR 600 F je někde na půli cesty mezi Ninjou a FZ6), Ninja apod., třeba honda cbf600s nebo FZ6 mi přijdou přesně jako takové nudné garsonky (třeba až je uvidím live, tak to přehodnotím-určitě na ně taky kouknu, když to tu doporučuje tolik lidi)-tak jsem to zpětně dopsal do 4. pozice.



jakožto spokojenej majitel SV ti samozřejmě doporučím SV i když ta gsx 650 f, podle mně taky nevypadá špatně a bude podle mně pohodlnější než SV, jelikož nemá řidítka chycený pod brejlema, tudíž je má vejš-záleží co vod toho chceš a čekáš
to tebou udávaný SV nevypadá špatně, ale snažil bych se hledat za ty peníze s míň najetejma km - já jsem to samý-taky s celokapotama kupoval před čtyřmi roky, tedy o čtyři roky novější s najetejma 22. tis km za rovnejch padesát. chce to hledat a nekupovat první co potkáš.
Dopředu se omlouvám všem majitelům er6f, ale tuhle motorku bych já osobně rovnou vynechal, jelikož i oproti sourozenci er6n ze stejnýho roku vypadá jako motorka o deset let starší, na Nku jsem dělal autoškolu a jede to pjekně a je to nezáludný, už to má pjekenej design a normální moderní přístrojovku, oproti tomu er6f ze stejnýho roku, co jsi dal odkaz, má pár věcí co bych nepřekousl-ty prehistorický dva budíky, jedno světlo vepředu a hlavně to, že kapotovaná verze, která má vypadat sportovně, má stejně jako naháč vlaštovky řidítka..., oproti tomu SV, který je o několik let starší má už dvojitý světlo, velmi příjemnou přístrojovku, řidítka rohlíky, dvojdílný sedlo, hliníkovej rám, prostě vypadá daleko modernějc a sprotovnějc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

30.4.2018 v 09:48 | Nahoru | #59

elite1989 píše: (nezdá se mi tvrzení: CBR 600 F je někde na půli cesty mezi Ninjou a FZ6), Ninja apod., třeba honda cbf600s nebo FZ6 mi přijdou přesně jako takové nudné garsonky (třeba až je uvidím live, tak to přehodnotím-určitě na ně taky kouknu, když to tu doporučuje tolik lidi)-tak jsem to zpětně dopsal do 4. pozice.



LOL, WTF? :D Neber to osobně, mně se taky nezdá spousta věcí, ale jedna věc je zkušenost, druhá dedukovat "co se mi nezdá", když o tom nic nevim...
Ok, subjektivně, CBR 600 F je MNOHEM snesitelnější, příjemnější na běžný ježdění, než Ninja, CBR RR, apod., moje zkušenost, a objektivně by se to dalo podpořit i nějakou tou rešerší ála jak vysokou jsou říditka, do jaký pozice tě ta moto tlačí, kolik váží, jak se s ní manipuluje na místě/v malý rychosti, apod. Další fakt: CBF 600 S a FZ6 jsou neporovnatelný. CBF je takovej hodnej brumla, kterej ano, taky se umí rozjet, ale na FZ6 fakt nemá. Víš o tom, že FZ6 má lehce přiškrcenej motor z R6, viď? Takže asi tak... Nudná garsonka fakt ne. To ti může přijít možná tehdy, když jsi na ní v životě nejel...

Za mě: CBF 600, Baňdák, GSX 650F jsou nesmrtelný a nudný železa, který moc nejedou a za rok/dva tě budou nudit, pokud je někam předtim nezahodíš.
Sport: dle každodenní použitelnosti: FZ6 - CBR 600F (nebo klidně Thundercat) - R6/Ninja, apod.
Apropos, o jaký Ninje se vlastně bavíme? 600 nebo nějaká malá, co to vlastně dnes dělaj, 300? 350?
Skútr: nechceš: ok, jasný

Bejt tebou, jdu do lehčího dvouválu, ale s kapotama. Což ti nechává SV650S nebo ER-6F, nevim, co se ještě dělalo s kapotama kolem 600 ccm a dnes je v podobnym budgetu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

30.4.2018 v 10:18 | Nahoru | #60

elite1989 píše: Mno taky mě to napadlo, ale vzhledem k tomu, že fyzicky poznám úplný houno co na té které moto je za úpravy, tak bych se tomu rád vyvaroval a vybral víc cestovní než sportovní moto už typově resp. modelem.

Tak tie riadidlá snáď poznáš. Mimochodom, ak sa dobre pamätám, SV 650S má práve "vlaštovky"...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist