má to nějaký štítek ?
já: nemá, jen číslo motoru na válci a na krku řízení je VIN
tech: no tak to vám nemůžu dát bez štítku, sežeňte si od výrobce štítek, nebo si udělějte nálepku cokoliv ale já vám to radit nemůžu
co teď, bez přepisu to nemá cenu, protože to pak neudělá ani STK, výrobce ani zastupitelský dealer už neexistuje (údajně pro pamětníky byl na magistrale 5.kvetna nekdu u Pankráce směr z Prahy) navrhovat nějaký štítek složité,nálepku - co vše tam dát, jaký formát atd. Jěště mě napadlo sundat SPZ a zkoušet na policajty, že to je jako babetta bez nutnosti registrace.... no nevím. Je to dvousic a ma to i brzdové a blinkry atd ale vypadá to jak z těch osmdesátek a devadesátek....
Je někdo vynalézavější, už to někdo řešil ?
Předem mnohokráte děkuji.... Krasny večer
1 reakcí na tento příspěvek HERO gizmo majestic - JAK řešit
1 reakcí na tento příspěvek HERO gizmo majestic - JAK řešit
zde jsou nové podminku platné od dubna tohoto roku, ale neni mi to plně jasné viz :
"Identifikační údaj" – zde znamená zejména identifikační číslo vozidla (VIN) a povinný štítek výrobce. Pro
identifikaci vozidla je možné použít i další údaje přidělené vozidlu zpravidla výrobcem vozidla nebo
registračním místem: číslo motoru, je-li jím vozidlo vybaveno a je-li uvedeno v dokladech k vozidlu, registrační
značku, barvu a provedení vozidla nebo jiné podobné údaje, podle nichž lze určit jedinečnost vozidla.
dále :
1.2. Kontrola výrobního (továrního) štítku vozidla, výrobního čísla nebo VIN u vozidel uvedených
do provozu před 1. 7. 2001
V případě kontroly výrobního (továrního) štítku vozidla, výrobního čísla a VIN u vozidel, jejichž technická
způsobilost byla schválena do 1. 7. 2001, kontrolní technik kontroluje:
výrobní štítek vozidla, který je na snadno přístupném místě obvykle v přední části vozidla, jehož
součástí je číselné a písmenné označení výrobce vozidla a typu vozidla VIN. Pokud ve výrobním čísle
VIN není zakódován rok výroby nebo modelový rok, musí být rok výroby nebo modelový rok uveden
na výrobním štítku. Některé údaje mohou být uvedeny i na zvláštním samostatném štítku,
vyražení výrobního čísla podvozku, na karosérii osobních automobilů a vozidel bez samostatného
podvozku číslo karosérie.
Kontrolní technik kontroluje v těchto případech pouze, zda je vyraženo výrobní číslo podvozku, které podle
výrobců může mít zpravidla 4 až 6 znaků. Současně VIN musí být uveden na výrobním štítku.
Pokud je v TP u těchto vozidel uveden VIN kontrolní technik postupuje stejně jako při kontrole vozidel, která
jsou povinně vybavena VIN. V případě, že se přesto jedná o vozidlo, které nemá vyraženo úplné VIN, kontrolní
technik zjistí prostřednictvím webových stránek ministerstva dopravy v sekci silniční doprava v části
„stanoviska některých výrobců“ stanovisko výrobce k tomu, zda u jeho vozidel mělo být vyraženo VIN nebo
zda postačuje pouze ražba výrobního čísla. Jedná se zejména o přípojná vozidla, která byla vyrobena
a uvedena do provozu v letech 1992 až 2000 (např. výrobce VAPP, AGADOS apod.).
V následujících případech, které jsou zjištěny kontrolním technikem při evidenční kontrole, kontrolní technik
nehodnotí jako závadu:
a) na výrobním štítku vozidla je vyznačeno a na vozidle je vyraženo identifikační číslo vozidla ve formě
VIN,
b) na výrobním štítku vozidla je vyznačeno a na vozidle je vyraženo nebo na přinýtovaném štítku jiném
než výrobním (u vozidel uvedených v ČR do provozu v období 01. 07. 1972 – 01. 01. 1976) je vyznačeno
identifikační číslo vozidla ve formě výrobního čísla,
c) na výrobním štítku vozidla je vyznačeno identifikační číslo vozidla ve formě VIN a na vozidle je vyraženo
pouze posledních několik znaků identifikačního čísla vozidla uvedeného na výrobním štítku vozidla
a v dokladech k vozidlu,
8
d) na vozidle je vyraženo identifikační číslo vozidla ve formě VIN a v dokladech k vozidlu je uvedeno pouze
posledních několik znaků identifikačního čísla vyraženého na vozidle,
e) mnohá vozidla neevropského provedení jsou označena identifikačním číslem vozidla pouze ve formě
pomocný VIN na kovovém štítku pod sklem čelního okna vozidla a na rámu nebo karoserii vozidla jsou
nesmazatelně vyznačeny pouze poslední znaky čísla VIN, které jsou ve shodě, přičemž u vozidel
schválených do provozu před účinností zákona č. 56/2001 Sb., tento stav STK jako závadu nehodnotí
a popis zjištění může uvést do poznámky protokolu o technické prohlídce,
f) u malých motocyklů JAWA 50 typů 550, 555, 05, 20, 21 a 23 není vyraženo výrobní číslo na rámu, viz
Instrukce pro STK 7/2016, VD 9/2016.
Možné jsou i případy, kdy na podvozku je identifikační číslo vozidla a na karoserii je číslo karoserie. To je však
uvedeno v dokladech k vozidlu jako výrobní číslo karoserie (karoserie má obvykle vlastní štítek).
Všechny ostatní možnosti, výše neuvedené, jsou hodnoceny jako závada.
Z toho mi jde hlava kolem.
Asi by to i souhlasilo, pokud to vyšlo teď v dubnu, protože jak jsem psal, byl na technický cca měsíc zpátky
1 reakcí na tento příspěvek HERO gizmo majestic - JAK řešit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém se zapalováním u Hero Majes... Hero puch Majestic Gizmo | Ondra_13 | 2 | 4.8.2022 v 23:10 combust |
Hero Gizmo Hero puch Majestic Gizmo | Pabol | 1 | 26.6.2021 v 14:58 Vítězslav_Máří |
Duše - babetta Gizmo Hero puch Majestic Gizmo | m4rbycz | 7 | 26.5.2015 v 18:03 Scorpioooo |