globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vliv kradšího převodu na ostatní komponenty
22.4.2018 v 20:58
čus bus
Chtěl bych se zeptat jestli má kratší převod nějaký větší vliv na komponenty "dál" od motoru, jde o kawasaki ZX9R a přesně jde o změnu z 16/41 na 14/43 s převodama už sem zkoušel na ruznejch motorkách dost a momentálně mam na 9tce 15/43 ale příjde mi že kyvka a ložiska v ní a ložiska na zadním kole dostavají o dost víc zabrat, muže to mít někdy nějakej "fatální" vliv na něco z toho? nebo poprípadě na rám ? (po pravdě mi ale příjde že zrovna tyhle motorky máj rám dost silnej :D ) chtěl bych to právě ještě sundat o jeden zub na předku a nějak moc nad tím přemýšlím jde mi jen o to jestli velikost ložisek prostě nemá nějaký limit, ale jestli jde jen o rychlejší unavu je mi to jedno klidně si to zase příští rok rozhodím :D Já jen že ten rozdíl je už teď fakt brutální sice to 300 asi nepojede, ale na 2 už to jde i bez spojky (snad každej chápe)

1 reakcí na tento příspěvek Vliv kradšího převodu na ostatní komponenty

23.4.2018 v 02:02 | Nahoru | #1
loziska se navrhujou na unosnost (stat/dyn zatizeni - pocet cyklu..) a jsou urcite dooostatecne predimenzovany, ram si troufam tvrdit ze nejspis taky "jen tak" nezkroutis
sila v retezu bude vyssi presne jak Ti pise dewwil, ale tak retez je v podstate spotrebak, no, holt se vytaha driv,..

ALE, nejzasadnejsi mi prijde to co nakousl Fizzer !! nezapominej ze ten retez se za provozu dost "mele" a potrebuje mit kolem sebe taky trochu mista, takze s fakt extremne malym(nebo naopak extreme velkym..) hnacim koleckem se ti muze mlatit kolem kyvky(nebo naopak motoru/krytu/ramu..), cimz nejen ze driv zlikviduje ten kluzak na kyvce, ale mohl by pri tom otloukani (tj ne statikym natazenim od momentu nybrz nejakym razem) v nejhorsim pripade treba i prasknout

..jinak u takhle velky/silny moto mi prijde tak extremni zakracovani prevodu skoro az absurdni, pokud z toho nedelas dragster

(reakce na) Vliv kradšího převodu na ostatní komponenty

23.4.2018 v 09:58 | Nahoru | #2

kerut píše: ALE, nejzasadnejsi mi prijde to co nakousl Fizzer !! nezapominej ze ten retez se za provozu dost "mele" a potrebuje mit kolem sebe taky trochu mista, takze s fakt extremne malym(nebo naopak extreme velkym..) hnacim koleckem se ti muze mlatit kolem kyvky(nebo naopak motoru/krytu/ramu..), cimz nejen ze driv zlikviduje ten kluzak na kyvce, ale mohl by pri tom otloukani (tj ne statikym natazenim od momentu nybrz nejakym razem) v nejhorsim pripade treba i prasknout



To je pravda, ale nejzásadnější výsledek to není. Tím je změna úhlu kyvky a větší tendence na tzv. squat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist