2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Krovak píše: Jakej vstup furt?
1. Je přede mnou zatáčka, brzdím, vysedám.
2. Přestávám brzdit, jdu do náklonu kontra řízením.
3. Před apexem už přidávám plyn, náklon maximální.
4. Vyjíždím ze zatáčky, rovnám tělo i motorku, přidávám.
Dyť kurva kontra řízením je ta motorka neuvěřitelně ovladatelná a reaguje okamžitě na jakýkoli sebemenší podnět. A vůbec, pokud jsi Twist of wrist viděl už několikrát, jdi jezdit s někým kdo to umí a on už ti ukáže stopu a co a jak.
1. Kdyz uz vysedat tak pred brzdenim
2. Zacatek naklonu se nemusi rovnat konec brzdeni, spis je lepsi bejt na brzde do doby nez zacnu pridavat plyn
3. Pokud mas pred apexem max naklon a pridavas plyn tak sis apex posunul do tohodle bodu
4. Telo rovnat az kdyz je motorka rovne, a zaroven pokud motorku jen nekorigujes at se nerovna moc rychle, tak davas malo plynu nebo pozde
Diskuze na internetu jsou fajn
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Stev píše: 1. Kdyz uz vysedat tak pred brzdenim
2. Zacatek naklonu se nemusi rovnat konec brzdeni, spis je lepsi bejt na brzde do doby nez zacnu pridavat plyn
3. Pokud mas pred apexem max naklon a pridavas plyn tak sis apex posunul do tohodle bodu
4. Telo rovnat az kdyz je motorka rovne, a zaroven pokud motorku jen nekorigujes at se nerovna moc rychle, tak davas malo plynu nebo pozde
Diskuze na internetu jsou fajn
Já věděl, že nemám nic psát, že se toho hned někdo chytne
Řekněme, že silnice není okruh, podmínky jsou všelijaké, rozhodně ne ideální a co jsem napsal bylo maximálně zestručněné
Ale když to rozebereme tak na silnici nejedeš skoro nikdy tak na hraně abys při sebemenším přestřelení rychlosti šel ven, většinou jedeš pomaleji. Takže skutečně můžeš přidávat už před apexem. Ten zbytek radši rozebírat nebudem, to bychom se tu mohli hádat ještě zítra
Jo a v provozu mám fakt hromadu času tu prdel vystrčit už v průběhu brždění a nedaleko před zatáčkou, protože co? Neletím jak čurák, ale jedu jen mírně zrychleně, dle předpisů
Stev píše: 1. Kdyz uz vysedat tak pred brzdenim
2. Zacatek naklonu se nemusi rovnat konec brzdeni, spis je lepsi bejt na brzde do doby nez zacnu pridavat plyn
3. Pokud mas pred apexem max naklon a pridavas plyn tak sis apex posunul do tohodle bodu
4. Telo rovnat az kdyz je motorka rovne, a zaroven pokud motorku jen nekorigujes at se nerovna moc rychle, tak davas malo plynu nebo pozde
Diskuze na internetu jsou fajn
Taky jsem si říkal, že tohle bude zábavné téma
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 10 | Včera v 18:57 Gahan37 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |