bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

21.4.2018 v 16:57 | Nahoru | #1

Whiefull píše: lopata75> vstup do zatáčky mi trvá a ztrácím tím rychlost


Jakej vstup furt?
1. Je přede mnou zatáčka, brzdím, vysedám.
2. Přestávám brzdit, jdu do náklonu kontra řízením.
3. Před apexem už přidávám plyn, náklon maximální.
4. Vyjíždím ze zatáčky, rovnám tělo i motorku, přidávám.

Dyť kurva kontra řízením je ta motorka neuvěřitelně ovladatelná a reaguje okamžitě na jakýkoli sebemenší podnět. A vůbec, pokud jsi Twist of wrist viděl už několikrát, jdi jezdit s někým kdo to umí a on už ti ukáže stopu a co a jak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

21.4.2018 v 17:53 | Nahoru | #2

Krovak píše: Jakej vstup furt?
1. Je přede mnou zatáčka, brzdím, vysedám.
2. Přestávám brzdit, jdu do náklonu kontra řízením.
3. Před apexem už přidávám plyn, náklon maximální.
4. Vyjíždím ze zatáčky, rovnám tělo i motorku, přidávám.

Dyť kurva kontra řízením je ta motorka neuvěřitelně ovladatelná a reaguje okamžitě na jakýkoli sebemenší podnět. A vůbec, pokud jsi Twist of wrist viděl už několikrát, jdi jezdit s někým kdo to umí a on už ti ukáže stopu a co a jak.



1. Kdyz uz vysedat tak pred brzdenim
2. Zacatek naklonu se nemusi rovnat konec brzdeni, spis je lepsi bejt na brzde do doby nez zacnu pridavat plyn
3. Pokud mas pred apexem max naklon a pridavas plyn tak sis apex posunul do tohodle bodu
4. Telo rovnat az kdyz je motorka rovne, a zaroven pokud motorku jen nekorigujes at se nerovna moc rychle, tak davas malo plynu nebo pozde

Diskuze na internetu jsou fajn
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 9 Dnes v 10:31 jetam
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist