globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Transplantace
18.4.2018 v 19:56
Ahoj lidi,

chtěl bych poprosit zaryté fanoušky XTéček a TTéček o rady. Moje milovaná Ténérka mi přestává stačit. Na výkon si stěžovat nemůžu, do kila po městě je to pohoda.
Bohužel motorka má opravdu mizerný podvozek a brzdy. A to už jsem dozadu pořídil centrál YSS a do vidle tužší pružiny a hustej olej... Každopádně pořád mi to nestačí. (předpětí takřka na max).
Chtěl jsem se zeptat, kterou motorku kuchnout. TTR? TTE? Myslím, že tyhle dvě se jako dárci hodí nejvíce, protože bych mohl použít spoutu dílů - brzdy, brýle, vidle, kola (ideálně sm), možná kyvku, možná karbce.

Víte o kompabilitě dílů mezi XT600Z a TT? Případně napadá vás lepší motorka jako dárce? WR? YZ? Ona i Huska s mrtvým motorem je lákavá a plná kvalitních komponent, ale už to nebude lego. Dárce bych rád pořídil mezi 20-30k.

Jinou motorku nechci. Důvod je jednoduchej... XT600Z se mi líbí a mám už s ní už leccos prožitý.

Díky za rady


Transplantace

18.4.2018 v 20:38 | Nahoru | #1
Čau, čéče, veď ten rám je strašný, už si z toho niekedy spadol? Pri každom páde ináč pokrútené, hrúza des. Veď to je mäkké a sa to krúti, ťažká obluda, som sa s tým natrápil po lesoch, Už si jazdil na starej Honde XR 600 R?

Transplantace

18.4.2018 v 20:45 | Nahoru | #2
Já ji naboural už několikrát . Na XR600r jsem nejel, ale měl jsem už "moderní" endura jako LC4 nebo HSQ Te, ale toto je srdcovka. Proto bych potřeboval, aby ten podvozek něco uměl, protože jinou motorku nechci :))))

Transplantace

18.4.2018 v 21:01 | Nahoru | #3
Kde s tým jazdíš? Len v meste, čo máš na tom obuté? Ja som jazdil terén a hlavne cez zimu, keď som mal absťák, mal som na tom hroty v drapákoch a tak som jazdil po snehu aj v meste, najradšej na tvrdom ujazdenom neposypanom, kde sa mohli dobre zapichnúť hroty, to bola paráda. Na asfalt som mal iné stroje, Neviem, čo urobíš s tým rámom, Čo viem, tak celé predky, teleskopy dávali do Hondy XR 600 R z Hondy CR 250. Honda má aspoň poriadny rám a je ľahšia. Teraz mám na asfalt Inazumu a na zimu a do terénu niečo riešim, ale v žiadnom prípade už nechcem ani XT, ani TT.

Transplantace

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2018 v 21:12 | Nahoru | #4
je to starý a těžký krám,je normální,že když skočíš 4 schody,tak to půjde na dorazy.i ostré enduro by sebou pořádně pláclo-malá rychlost a dopad na placku.

jak už je psáno výše-problém je i rám,dáš tvrdší tlumiče a zkroutí se jako žvýkačka.

1 reakcí na tento příspěvek Transplantace

18.4.2018 v 21:14 | Nahoru | #5
palec hore za ten přístup Alene!

Transplantace

18.4.2018 v 21:46 | Nahoru | #6
Myslím, že tvrdý tlumiče budou menší zlo, než když to mlatí do dorazů. Ty schody jsou extrém, ale ono to jde na ty dorazy více méně pořád...

On ani podvozek z TT není žádná hitparáda, ale pořád lepší než XTčkovej.

Má TT jinej rám? Pořád doufám, že se tady objeví expert, který si tímhle vším prošel a prozradí mi recept

(reakce na) Transplantace

18.4.2018 v 23:02 | Nahoru | #7

Deyva píše: palec hore za ten přístup Alene!



přidávám se , většinou ( a všeobecně ) zlepšení vyjde dráž než pořízení lepšího stroje, ale mám to se svojí motorkou stejně jako ty....se mi líbí a mám už s ní už leccos prožitý.
neporadil, alespoň podpořil

Transplantace

19.4.2018 v 00:03 | Nahoru | #8
zkusil si třeba přifouknout vidlice ? klasickou pumpičkou, pokud máš ventilky na vidlicích..
Já mám zrovna to XRo 600 a ten podvozek tu motorku, jak je známo, taky moc nestíhá...
Ty, pokud tam máš už nějaké úpravy, tak tohle by mohlo trochu pomoc...

Transplantace

19.4.2018 v 07:55 | Nahoru | #9
Vidle jsou ten nejslabší článek ( a taky brzdy). Jsou v nich hagon pružiny, 12,5w olej a jsou fouknutý na 0,6baru :)

Když nastavím větší předpětí zadní pružiny tak se boří jen čumá, tak to mám nějak takhle, aby to bylo vyrovnaný

Naposledy editováno 19.04.2018 07:56:21

1 reakcí na tento příspěvek Transplantace

19.4.2018 v 09:33 | Nahoru | #10
Všechno jde. Spíše je to hraní si na zimu. U mě stačilo dát nastavitelný zadní tlumič a progresivní pružiny do předku. Jestli chceš skoky, tak spíše USD vidle - ty se tolik nevlní jako normální. Na extrémy bych to ale neviděl, měl bych strach, že ten rám by mohl praskat, či se ohýbat. USD vidle potřebují jiné brejle, pak bude problém s uchycením budíků, světla, spínačky, atd.. Dále třeba řešit náhon tachometru. USD vidle bude mít větší zdvihy - změní se ergonomie a tak možná budou řidítka padat víc do stran. Bude s tím hodně práce, aby to nevypadalo jako paskvil.

Transplantace

19.4.2018 v 10:27 | Nahoru | #11

Transplantace

19.4.2018 v 10:56 | Nahoru | #12
super!!! díky :)

Transplantace

19.4.2018 v 11:13 | Nahoru | #13
Vzhledem k narocnosti je plan takovej, ze rezervni sestra Tenerky pujde do sveta:


Sestra

A poridim motardovy TTcko na dily. Myslim, ze je to nejrozumnejsi cesta tohoto stupidniho planu.

TT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transplantace

19.4.2018 v 11:35 | Nahoru | #14
Lifer> ani hrani na zimu. Max na vikend. Kocka je vytizena nonstop

(reakce na) Transplantace

19.4.2018 v 12:24 | Nahoru | #15
Alen> Tak to bych se tý druhý nezbavoval

Transplantace

19.4.2018 v 13:02 | Nahoru | #16
Ty druhy je pro me skoda. Na to je moc hezka

1 reakcí na tento příspěvek Transplantace

19.4.2018 v 14:33 | Nahoru | #17
Ty jo, po úpravě viz. odkaz výše to vypadá moc dobře a i použitelně. Tak držím palce ať se stavba vyvede. Pojezdime potom někdy?

(reakce na) Transplantace

19.4.2018 v 15:55 | Nahoru | #18
Lifer> Dííky Jo 100%

Transplantace

19.4.2018 v 20:11 | Nahoru | #19
Čus, ja si tím procházím s XT teď komplet podvozek z Yz450f ale mám tam toho na předělání víc tak to bude ještě chvilku trvat

Transplantace

19.4.2018 v 23:53 | Nahoru | #20
pecka

Transplantace

22.4.2018 v 05:15 | Nahoru | #21
s tim nevim ale tu sestru bych si urcite nechal..at se dari
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist