Videa s vysvětlením základů offroadu na velkých endurech. Bohužel je to jen anglicky (a překlad titulků nefunguje nejlépe). Ale aspoň něco.
Ve 14 videích jsou vysvětlené základy.
Kdo by věděl o něčem podobném v češtině, tak to sem může hodit.
Playlist:
1. Body position...držení těla
2. Mounting and dismounting...nasedání, vysedání
3. Getting up on the pegs....stání ve stupačkách
4. Turning around....otáčení
5. Cornering....smyk
6. Emergency stops....nouzové brždění
7. Acceleration and deceleration....zrychlování a zpomalování
8. Picking up a downed bike...zvedání motorky
9. Riding downhills....jízda z kopce
10. Hill climbs.....jízda do kopce
11. Failed uphill recovery 1.....bezpečné otočení v kopci 1
12. Failed uphill recovery 2.....---||--- 2
13. Riding on rocks....jízda na kamenech
14. Riding in sand......jízda v písku
2 reakcí na tento příspěvek Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
Tenhle borec má taky fajn rady:
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
Pedl píše: Fajn videa. Už jich mám na YT podobných dost zkouknutých.
Tenhle borec má taky fajn rady:
A jakej má smysl rasovat čtvrtunový až třísetkilový stroje přes takovýhle klády ? Snad to jsou motorky určený k cestování někam dál, aby se na ně dalo pár věcí naložit a těh 5-10 tisíc kilometrů po dálnici (asfaltový cestě) ve zdraví přežít.
Ale když někdo jede cíleně krosit na balkán, nebo do maroka na mastodontech, což je kousek a dá se to vydržet i na lehkýmenduru, a nejezdí s nima nikam dál, tak proč ? Není lepší vzít nějakou čtyřstovku, pár věcí do vaku a užiju si to tam a nebudu se trápit s mutantem v korytě řeky nebo na náhorní plošině mezi kamenama. Chápu, že pár lidí pojede i dál, možná, proto třeba i trénujou, ale jak to pozoruju tak většina lidí stejně nikam dál nepojede. A tohle zkoušet třeba v Pamíru, nebo v Indii, no nevím,kterej šílenec by do toho šel...
Já teda kdybych jezdil jen balkán a maroko s alžírem (trajekt z janova) atp. tak vůbec nemám doma takovej těžkej stroj jako je tigr800 a to je přitom jedna z nejlehčích motorek ve svý kategorii. Holt pojedu těch 700-1500 km o den dýl ale zato tam, v terénu, to by bylo poježděníčko. Žádny přemejšlení jestli jo, nebo ne a většinu zjímavejch cest vynechávat.
Natož tohle zkoušet s dvanáctistovkama, to je holý šílenství, který musí vážit s padákama a všema těma ochranejma doplňkama, kuframa, nosičema a tím vybavením tak 300 kilo bez pilota kamikadze.A ještě by mě zajímalo, kolk takovejch skoků a nepovedenejch padnutí vlivem špatnýho navršení klacků vydrží třeba držáky kufrů a samotný uchycení.
Naposledy editováno 24.07.2018 16:11:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | Včera v 16:36 kunabmw |
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure | bikerp | 10 | 18.4.2024 v 15:16 truk |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 33 | 7.4.2024 v 20:09 Vita-Repa |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |