Téma: Problém s motorem
15.4.2018 v 21:58
Zdravím, už někdy od Září se potýkám s problémem s motorem. Ze dne na den motorka značně ztratila výkon a znatelně se snížila maximální dosažitelná rychlost (do kopce se modlím a podřazuju, s větrem v zádech se dostanu max na 100 jinak 80-90, po rovince 0-80 po 1 km a nějaké drobné), taky celkem dost vzrostla spotřeba a to i mimo závislost toho že to točím abych nebrzdil provoz. Momentálně jsem ve fázi že prostě nevím... Podruhé seřízené ventilové vůle, základní nastavení karburátoru (ty jsem měl komplet ven, příruby jsou ok, trysky čisté, membrány bez poškození, kanálky čisté, trysky podle papírů sedí). Zkoušel jsem i více nastavení šroubu pro bohatost směsi, jízdu bez vzduchového filtru ale bezvýsledně. Celkově mi motor přijde že průběh je do 5 tisíc otáček naprosto normální a od 5-6 tisíc se nic nemění. Na 3.,4. a 5. rychlostní stupeň reaguje maximálně na čtvrt plynu dále můžu točit plynem jak chci a motorka jede naprosto stejně (špatně). Barva svíček se zdá být pořád neměnná a stejná (elektrody křídově bílé, kulatá část anody (čelo závitu černé). Co s tím? Už si opravdu nevím rady.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem
Co víčko nádrže?
1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem
Podobny chovani mel kamos na KLE500 do 5tis otacek v pohode a pka se to hadalo. Prskalo. Strilelo. Vse nastaveny zpravne a zkontrolovany ale po detailnejsim prozkoumani se zjistila dira v membrane
Pokud ta motorka jde do 5000otáček normálně tak podtlaky to určitě nebudou. Ty mají vliv sotva do 1/4 otočení plynu(klapky) stejně jako šroub volnoběžné bohatosti a při 5000 otáčkách kor třeba při jízdě do kopce máš klapku otevřenou určitě víc. Změřil bych tlaky v motoru, pokud budou ok, tak bych se zaměřil na přívod benzínu. Přicpaný kohout nebo tak a při větším zatížení nestíhá dotékat.
Propálit píst? To se jak povede? Kamarád měl na KLX na karburatoru nastavenou extrémně chudou směs a nic nepropálil ani po roce občasného ježdění. To se mu rozsvěcoval svod už při volnoběhu
Jinak s tím že to nestíhá kohout nevím, ale když mi motorka nestíhala dodávat benzín do karbecu, tak se to projevilo tak, že jsem ve dvou jel na plný kotel do táhlého a prudkého kopce, v půlce už začla vynechávat protože v plovákovce nic nebylo a bylo cítit ucuknutí, jako bych otočil plynovou rukojeť zpět. Ty to máš spíše špatně seřízený, nebo při složení jsi možná špatně nasadil membránu, to už se mi taky jednou povedlo, že jsem ji skřípnul a přes určitě otáčky mi to pak nejelo. Jsou to též symptomy na přidření, ale pokud se o mašinu staráš a jezdíš normálně, tak se to snad nemůže jen tak přidřít. Dej pak vědět, jak to dopadlo
Jinak s tím že to nestíhá kohout nevím, ale když mi motorka nestíhala dodávat benzín do karbecu, tak se to projevilo tak, že jsem ve dvou jel na plný kotel do táhlého a prudkého kopce, v půlce už začla vynechávat protože v plovákovce nic nebylo a bylo cítit ucuknutí, jako bych otočil plynovou rukojeť zpět. Ty to máš spíše špatně seřízený, nebo při složení jsi možná špatně nasadil membránu, to už se mi taky jednou povedlo, že jsem ji skřípnul a přes určitě otáčky mi to pak nejelo. Jsou to též symptomy na přidření, ale pokud se o mašinu staráš a jezdíš normálně, tak se to snad nemůže jen tak přidřít. Dej pak vědět, jak to dopadlo
ja by som skúsil po naštartovaní osahať opatrne výfuky, či sa hrejú rovnako rýchlo. Bandaska nám to robila a nepálila správne jedna indukčka, pritom sviečky boli suché. problém bol v zle zastrčenom kábli od sviečky v indukčke. môžu to byť aj zlepené krúžky, to ti odporúčam zmerať tlaky vo válcoch. teoreticky aj diera v pieste, ale nemaľujme čerta na stenu.
Teda odporúčam navrčať studenú a opatrne ošahať výfuky a pokiaľ sa zohrejú rovnako rýchlo všetky (oba), tak to asi iskrou nebude (asi znamená, že to netreba vylúčiť, len hľadať aj inde).
Následne by som premeral tlaky.
Snáď som aapoň trochu pomohol a nájdeš správnu cestu k spokojnosti :)
Teda odporúčam navrčať studenú a opatrne ošahať výfuky a pokiaľ sa zohrejú rovnako rýchlo všetky (oba), tak to asi iskrou nebude (asi znamená, že to netreba vylúčiť, len hľadať aj inde).
Následne by som premeral tlaky.
Snáď som aapoň trochu pomohol a nájdeš správnu cestu k spokojnosti :)
1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero | Namalorazce2408 | 7 | 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM |
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 7 | 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM |
palivový filtr Honda XL 125V Varadero | jardic | 7 | 24.2.2024 v 23:13 Palucha |
Rozebrání motoru Honda XL125 V Vara... Honda XL 125V Varadero | Lokyn1 | 10 | 23.2.2024 v 21:42 Lokyn1 |
Varadero 125 startuje jen někdy Honda XL 125V Varadero | Mates215 | 9 | 8.11.2023 v 17:41 ja1 |