bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor KO Kawasaki KLE 500
12.4.2018 v 21:25
Zdarec, dnes jsem se byl projet (naštěstí kousek od baráku) klasika jsem zahřál motor prvních pár km v klidu a pak jsem to zlehka vytočil na cca 6-7 tisíc a najednou motorka přestala táhnout jako když dochází benál ale u toho takovej divnej zvuk a moto sama zastavovala, no rychle jsem sjel ze silnice, vypnul jsem to a začlo mi docházet že je něco těžce v hajzlu . Cesta k domu zhruba 3 km do kopce tak jsem si řekl že to nastartuju a dojedu , skoro bez plynu jsem nakonec dojel ale když jsem trochu přidal plyn tak zase to stejný... Přikládám video jakej to byl zvuk na volnoběh. Poradí někdo co můžu čekat že to bude ? Vím že je to takový věštění ale tak zkusím se zeptat zkušenějších


1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2018 v 23:30 | Nahoru | #1
vyhod svíčky , na straně zapalovaní odšroubuj ten velkej plastovej šroub co je uprostřed magneta nasad račnu a pomalu otačej klikou až se ti píst dostane tak 1cm za horní uvrat , do otvoru po svíčce strč šroubovak a zatlač na píst , pokud se ti to zadřelo na ojnici uslyšíš cvaknutí , opakuj u druheho a maš vítěze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2018 v 06:00 | Nahoru | #2
zdenysrx6>

ako sa tak divam, predbehol si ma.

Netreba vesat hlavu, moze to byt hovadina, moze to byt aj kluka.

Pozri, moj navrh je nasledovny- kup druhy motor, sediet tam bude hocaky z ER5, EN500, GPZ (u GPZ treba prehodit par drobnosti, KLEcka pojde jak diabol) a praskni ho do ramu. Zacina sezona, voz sa.
Svoj originalny motor zacni rozkuchavat, ved na nieco urcite narazis. Mozno uz pri prehadzovani motora a nieco prides.

Na originalu pozri rozvody, napinak, klzaky. Mozno skocil rozvod, retaz je vytahana, napinak nenapinakuje. Mozno mas iba rozhasene ventily, ale o tom tak trochu pochybujem (ale mozne je vsetko, lebo zivot je cudo).
mozno je to predrate nieco, nedaj Boh kluka, ale bojim sa, ze to asi tak bude.
No! moto bude jazdit, origo motor akosi piskladaj do pojazdneho stavu a na dalsiu sezonu ho tam zas praskni a ten druhy si ale nechaj! ;)

Vela zdaru, sam som zvedavy, kam sa to rozvinie.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist