globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor KO Kawasaki KLE 500
12.4.2018 v 21:25
Zdarec, dnes jsem se byl projet (naštěstí kousek od baráku) klasika jsem zahřál motor prvních pár km v klidu a pak jsem to zlehka vytočil na cca 6-7 tisíc a najednou motorka přestala táhnout jako když dochází benál ale u toho takovej divnej zvuk a moto sama zastavovala, no rychle jsem sjel ze silnice, vypnul jsem to a začlo mi docházet že je něco těžce v hajzlu . Cesta k domu zhruba 3 km do kopce tak jsem si řekl že to nastartuju a dojedu , skoro bez plynu jsem nakonec dojel ale když jsem trochu přidal plyn tak zase to stejný... Přikládám video jakej to byl zvuk na volnoběh. Poradí někdo co můžu čekat že to bude ? Vím že je to takový věštění ale tak zkusím se zeptat zkušenějších

Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

15.4.2018 v 10:19 | Nahoru | #31

dadanek1999 píše: Merhaut> ER5 má stejné vačky, EN500 taky. Jen GPZ má ostřejší. Tak na to pozor, motor z GPZ má 44 kW a jinak natryskované karby.



Hele nemá, stačí si srovnat ER a KLE na partsdepot.

2 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

15.4.2018 v 12:12 | Nahoru | #32
Tak jsem byl u moto a protočil jsem trochu ručně motor (šroubem a ráčnou). Pak jsem byl línej něco dál zkoušet, protože jsem si řekl že to je beztak v pr... a motor bude muset ven tak jsem to zkusil nastartovat... No dalo to pár otáček za ne moc pěknýho zvuku a kousnul se totálně že s tím startér nepohne (jen cvakne) takže tuším že to je konečná motor kousnutej na klice. Můj plán je následující

1. Motor ven (nechám si ho a v zimě ho rozeberu a pokusím se ho opravit)

2. Seženu motor. Nejlepší by bylo sehnat nějakej ucházející plně funkční z KLE500 ale to jsem žádnej nenašel takže to dopadne asi tak že tam mrdnu motor z ER5 a natáhnu aji jinou elektriku + CDI jednotku z ER5 abych nemusel měnit zapalování za můj starej typ z KLE500 kde jsou magnety ještě lepený a sere se to.

3. Čekám na reakce a nepište že jsem kretén že jsem to protočil

Naposledy editováno 15.04.2018 12:14:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

15.4.2018 v 19:42 | Nahoru | #33
R-a-c-3-r> Kdo chce kam... Ještě to nic neznamená,nicméně pokud si líný se do toho podívat,ja opravdu lepší sehnat jiný motor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

15.4.2018 v 20:16 | Nahoru | #34
R-a-c-3-r> čo som ti vravel, že už to neštartuj
Si expert no, ale aspoň si si už istý, že to napinákom nebude

Naposledy editováno 15.04.2018 20:17:11

(reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

15.4.2018 v 21:27 | Nahoru | #35
Anti> No nechtělo se mi půl dne odstrojovat motorku abych pak zjistil že je to kousnutý na klice, takhle to vím na 90% za 5 minut ale uznávám že to byla trochu prasácká metoda Teď už je jasný že motor ven a nejde až tak o to že bych na tohle byl línej jenže 2vál 4takt jsem kuchnutej ještě neměl a hlavně se bojím že by to vyšlo dráž než tam dát jinej motor. V týdnu ten motor vyhodím z motorky a pokusím se aspoň kouknout co je špatně. Počítám že nápověda bude už když sundám vanu...

Naposledy editováno 15.04.2018 22:01:45

(reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

15.4.2018 v 21:28 | Nahoru | #36
kilix>

Motor KO Kawasaki KLE 500

16.4.2018 v 13:00 | Nahoru | #37
spíš než kousnutý na klice, tak ti přeskočili ventily a potkalo se to bych hádal.... na tvrďáka zadřenou kliku na čtyřtaktu jsem ještě neviděl.... že se to vylágruje, to jo, ale že by se kousla....

1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 16.4.2018 v 21:49 | Nahoru | #38
hele já bych to taky viděl spíž na rozvody, já dělal motor loni v létě a klika byla jak nová jenom lágry na ojnici měli malinko vůli a to se ten předemnou s olejem moc nemazal a taky se mi povedlo prorazit víko a jel jsem dokud mi nevytek všechen olej a rozsvítili se kontrolky, ten motor toho vydrží fakt hodně. A na podzim mi to po pádu skočilo o 3 zuby a potkalo se to, dal jsem jenom 4 sací ventili za 1200, těsnění a jelo se dál. Sundej víko a koukni jak máš rysky, v manuálu to najdeš. Jinak dělal jsem pístní sadu, řetízky, ventily a ty lagry a vyšlo mě to na nějakých 12 i s výbrusem. Jo a kdybys fakt chtěl jinej motor tak je tady v bazaru GPZ za 7, ale podle mě ti když si seženeš jenom vačky tak budeš unešen.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

17.4.2018 v 08:55 | Nahoru | #39
bolux> Dík za typ, jak to budu stíhat tak hned vytáhnu motor, sundám teda vršek a uvidím co a jak. Teď je to pořád jen hádání, rozhodím to a pak napíšu jak to pokračuje Každopádně kdybych měnil motor za GPZ nebo ER5 (spíš ER5 je jich víc a nemusel bych řešit ještě karbec) musel bych stejně i elektriku a CDI. Prostě do toho kouknu a posunu se dál hned jak na to v týdnu budu mít čas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

17.4.2018 v 11:27 | Nahoru | #40
R-a-c-3-r> i ten magnet na rotoru je možnej je to docela častý problém, na ebay jsem viděl jednolitý https://www.ebay.ie...g%3AKpwAAOSwcu5URNcy taky do něj pudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

17.4.2018 v 18:04 | Nahoru | #41
bolux> Taky ho mám a je to super, člověk se nemusí bát, že mu uletí magnety. Jen bacha, chybí na něm značka pro seřízení rozvodů. Proto jsem si ho nechal vyrobit přímo u výrobce i s vyraženou značkou. Když máš poskládanej motor tak je to cajk, ale nevím, jak to máš ty skrz to jak jsi psal, že se to potkalo, tak o tom radši víš.

Naposledy editováno 17.04.2018 18:05:35

1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

17.4.2018 v 20:22 | Nahoru | #42
No 1350 éček je trochu moc, ne?

Motor KO Kawasaki KLE 500

18.4.2018 v 06:43 | Nahoru | #43
Mám pocit, že GPZ má opačně poskládanou převodovku - bez přepákování by se řadila jednička nahoru...

(reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

18.4.2018 v 13:18 | Nahoru | #44
dadanek1999> u koho si ho nechal dělat ?

1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

18.4.2018 v 16:53 | Nahoru | #45
Přímo u té firmy co má ten z Ebaye. Je to rotor RO5 a vyrábí to Electrex UK v Británii.

(reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

18.4.2018 v 18:13 | Nahoru | #46

Merhaut píše: No 1350 éček je trochu moc, ne?

Taky jsem se díval jestli vidím správně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

19.4.2018 v 09:35 | Nahoru | #47
dadanek1999> a na kolik to vyšlo ?

(reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

19.4.2018 v 18:47 | Nahoru | #48
bolux> Neco pres pet litru. Pokud nepotrebujes znacky, bud to levnejsi z ebaye, wemota atd.

Motor KO Kawasaki KLE 500

24.4.2018 v 15:50 | Nahoru | #49
Aktualizace:
Mám v motorce daný motor z Kawasaki ER5 (dobrej z KLE500 jsem nesehnal) všechno zapojený, CDI jednotku z ER5 jsem tam dal taky (není zapojeny jeden drát ale to by měl být stojan - čidlo proti rozjezdu se stojanem). Jiskry lítají jako blesky když jsem měl venku svíčky a zkoušel jsem to ale jak vše složím, pustím benál a startuju tak nic a po chvilce to jen hrozně střelí do sání. Už jsem bezradnej

Naposledy editováno 24.04.2018 15:55:32

Motor KO Kawasaki KLE 500

24.4.2018 v 15:52 | Nahoru | #50
Ještě mě napadlo přehodit rotor + stator za ten z KLE500, dát zpět CDI jednotku z KLE500 (tam bylo zapojeno vše)

1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

26.4.2018 v 08:13 | Nahoru | #51
Jen tak pro uzavření tématu: Nakonec motorka jede. Přehodil jsem na motor z ER5 zapalování z KLE500, motor nastartoval napoprvé a jen "šeptá" oproti starému. Jen má ER5 jinak poskládanou převodovku takže 1 řadím nahoru 2,3,4,5,6 dolů je to jak kdysi na fichtlu jen o tři kvalty víc Budu muset vymyslet nějaký přepákování je to divný takhle řadit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

26.4.2018 v 09:04 | Nahoru | #52
R-a-c-3-r> rozloupni ten starej motor ať víme co se posralo

(reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

26.4.2018 v 12:24 | Nahoru | #53
bolux> Jak bude čas tak na to kouknu

1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2018 v 19:00 | Nahoru | #54
a máš řadičku připojenou přímo na hřídel , nebo tam máš táhlo? pokud tam maš tahlo tak ten kus , co je napojenej na hřídel řezení otoč o 180 stupnu tak aby tahlo bylo bud dole , bylo-li nahoře , nebo nahoře , bylo-li dole

edit : ted sem se kouknul do servisního manualu , takže tam máš táhlo které je nad hřídelí řazení,otoč ho tak aby bylo pod hřídelí , změní se ti tak pořadí rychlostí - 1 dolu , zbytek nahoru

edit : tak koukam že ER5 má řadičku přímo na hřídeli , co takhle použít starý přepáčko z KLE?

Naposledy editováno 27.04.2018 19:21:40

(reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

28.4.2018 v 15:17 | Nahoru | #55
zdenysrx6> Přesně nad tímhle jsem přemýšlel Dnes jsem jezdil a to řazení je docela nezvyk takže to takhle zkusím udělat, mám normálně řazení z KLE s táhlem no zkusím to tam nějak vymyslet Každopádně ten motor z ER5 je oproti KLE paráda, má to trochu slabší spodek ale na vrchu to jede líp.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist