Téma: Motor KO Kawasaki KLE 500
12.4.2018 v 21:25
Zdarec, dnes jsem se byl projet (naštěstí kousek od baráku) klasika jsem zahřál motor prvních pár km v klidu a pak jsem to zlehka vytočil na cca 6-7 tisíc a najednou motorka přestala táhnout jako když dochází benál ale u toho takovej divnej zvuk a moto sama zastavovala, no rychle jsem sjel ze silnice, vypnul jsem to a začlo mi docházet že je něco těžce v hajzlu . Cesta k domu zhruba 3 km do kopce tak jsem si řekl že to nastartuju a dojedu , skoro bez plynu jsem nakonec dojel ale když jsem trochu přidal plyn tak zase to stejný... Přikládám video jakej to byl zvuk na volnoběh. Poradí někdo co můžu čekat že to bude ? Vím že je to takový věštění ale tak zkusím se zeptat zkušenějších
2 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
Tak jsem byl u moto a protočil jsem trochu ručně motor (šroubem a ráčnou). Pak jsem byl línej něco dál zkoušet, protože jsem si řekl že to je beztak v pr... a motor bude muset ven tak jsem to zkusil nastartovat... No dalo to pár otáček za ne moc pěknýho zvuku a kousnul se totálně že s tím startér nepohne (jen cvakne) takže tuším že to je konečná motor kousnutej na klice. Můj plán je následující
1. Motor ven (nechám si ho a v zimě ho rozeberu a pokusím se ho opravit)
2. Seženu motor. Nejlepší by bylo sehnat nějakej ucházející plně funkční z KLE500 ale to jsem žádnej nenašel takže to dopadne asi tak že tam mrdnu motor z ER5 a natáhnu aji jinou elektriku + CDI jednotku z ER5 abych nemusel měnit zapalování za můj starej typ z KLE500 kde jsou magnety ještě lepený a sere se to.
3. Čekám na reakce a nepište že jsem kretén že jsem to protočil
Naposledy editováno 15.04.2018 12:14:50
1. Motor ven (nechám si ho a v zimě ho rozeberu a pokusím se ho opravit)
2. Seženu motor. Nejlepší by bylo sehnat nějakej ucházející plně funkční z KLE500 ale to jsem žádnej nenašel takže to dopadne asi tak že tam mrdnu motor z ER5 a natáhnu aji jinou elektriku + CDI jednotku z ER5 abych nemusel měnit zapalování za můj starej typ z KLE500 kde jsou magnety ještě lepený a sere se to.
3. Čekám na reakce a nepište že jsem kretén že jsem to protočil
Naposledy editováno 15.04.2018 12:14:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500
R-a-c-3-r> Kdo chce kam... Ještě to nic neznamená,nicméně pokud si líný se do toho podívat,ja opravdu lepší sehnat jiný motor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500
R-a-c-3-r> čo som ti vravel, že už to neštartuj
Si expert no, ale aspoň si si už istý, že to napinákom nebude
Naposledy editováno 15.04.2018 20:17:11
Si expert no, ale aspoň si si už istý, že to napinákom nebude
Naposledy editováno 15.04.2018 20:17:11
Anti> No nechtělo se mi půl dne odstrojovat motorku abych pak zjistil že je to kousnutý na klice, takhle to vím na 90% za 5 minut ale uznávám že to byla trochu prasácká metoda Teď už je jasný že motor ven a nejde až tak o to že bych na tohle byl línej jenže 2vál 4takt jsem kuchnutej ještě neměl a hlavně se bojím že by to vyšlo dráž než tam dát jinej motor. V týdnu ten motor vyhodím z motorky a pokusím se aspoň kouknout co je špatně. Počítám že nápověda bude už když sundám vanu...
Naposledy editováno 15.04.2018 22:01:45
Naposledy editováno 15.04.2018 22:01:45
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
hele já bych to taky viděl spíž na rozvody, já dělal motor loni v létě a klika byla jak nová jenom lágry na ojnici měli malinko vůli a to se ten předemnou s olejem moc nemazal a taky se mi povedlo prorazit víko a jel jsem dokud mi nevytek všechen olej a rozsvítili se kontrolky, ten motor toho vydrží fakt hodně. A na podzim mi to po pádu skočilo o 3 zuby a potkalo se to, dal jsem jenom 4 sací ventili za 1200, těsnění a jelo se dál. Sundej víko a koukni jak máš rysky, v manuálu to najdeš. Jinak dělal jsem pístní sadu, řetízky, ventily a ty lagry a vyšlo mě to na nějakých 12 i s výbrusem. Jo a kdybys fakt chtěl jinej motor tak je tady v bazaru GPZ za 7, ale podle mě ti když si seženeš jenom vačky tak budeš unešen.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500
bolux> Dík za typ, jak to budu stíhat tak hned vytáhnu motor, sundám teda vršek a uvidím co a jak. Teď je to pořád jen hádání, rozhodím to a pak napíšu jak to pokračuje Každopádně kdybych měnil motor za GPZ nebo ER5 (spíš ER5 je jich víc a nemusel bych řešit ještě karbec) musel bych stejně i elektriku a CDI. Prostě do toho kouknu a posunu se dál hned jak na to v týdnu budu mít čas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500
R-a-c-3-r> i ten magnet na rotoru je možnej je to docela častý problém, na ebay jsem viděl jednolitý https://www.ebay.ie...g%3AKpwAAOSwcu5URNcy taky do něj pudu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500
bolux> Taky ho mám a je to super, člověk se nemusí bát, že mu uletí magnety. Jen bacha, chybí na něm značka pro seřízení rozvodů. Proto jsem si ho nechal vyrobit přímo u výrobce i s vyraženou značkou. Když máš poskládanej motor tak je to cajk, ale nevím, jak to máš ty skrz to jak jsi psal, že se to potkalo, tak o tom radši víš.
Naposledy editováno 17.04.2018 18:05:35
Naposledy editováno 17.04.2018 18:05:35
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
No 1350 éček je trochu moc, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
Přímo u té firmy co má ten z Ebaye. Je to rotor RO5 a vyrábí to Electrex UK v Británii.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500
dadanek1999> a na kolik to vyšlo ?
Aktualizace:
Mám v motorce daný motor z Kawasaki ER5 (dobrej z KLE500 jsem nesehnal) všechno zapojený, CDI jednotku z ER5 jsem tam dal taky (není zapojeny jeden drát ale to by měl být stojan - čidlo proti rozjezdu se stojanem). Jiskry lítají jako blesky když jsem měl venku svíčky a zkoušel jsem to ale jak vše složím, pustím benál a startuju tak nic a po chvilce to jen hrozně střelí do sání. Už jsem bezradnej
Naposledy editováno 24.04.2018 15:55:32
Mám v motorce daný motor z Kawasaki ER5 (dobrej z KLE500 jsem nesehnal) všechno zapojený, CDI jednotku z ER5 jsem tam dal taky (není zapojeny jeden drát ale to by měl být stojan - čidlo proti rozjezdu se stojanem). Jiskry lítají jako blesky když jsem měl venku svíčky a zkoušel jsem to ale jak vše složím, pustím benál a startuju tak nic a po chvilce to jen hrozně střelí do sání. Už jsem bezradnej
Naposledy editováno 24.04.2018 15:55:32
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
Jen tak pro uzavření tématu: Nakonec motorka jede. Přehodil jsem na motor z ER5 zapalování z KLE500, motor nastartoval napoprvé a jen "šeptá" oproti starému. Jen má ER5 jinak poskládanou převodovku takže 1 řadím nahoru 2,3,4,5,6 dolů je to jak kdysi na fichtlu jen o tři kvalty víc Budu muset vymyslet nějaký přepákování je to divný takhle řadit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500
R-a-c-3-r> rozloupni ten starej motor ať víme co se posralo
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
a máš řadičku připojenou přímo na hřídel , nebo tam máš táhlo? pokud tam maš tahlo tak ten kus , co je napojenej na hřídel řezení otoč o 180 stupnu tak aby tahlo bylo bud dole , bylo-li nahoře , nebo nahoře , bylo-li dole
edit : ted sem se kouknul do servisního manualu , takže tam máš táhlo které je nad hřídelí řazení,otoč ho tak aby bylo pod hřídelí , změní se ti tak pořadí rychlostí - 1 dolu , zbytek nahoru
edit : tak koukam že ER5 má řadičku přímo na hřídeli , co takhle použít starý přepáčko z KLE?
Naposledy editováno 27.04.2018 19:21:40
edit : ted sem se kouknul do servisního manualu , takže tam máš táhlo které je nad hřídelí řazení,otoč ho tak aby bylo pod hřídelí , změní se ti tak pořadí rychlostí - 1 dolu , zbytek nahoru
edit : tak koukam že ER5 má řadičku přímo na hřídeli , co takhle použít starý přepáčko z KLE?
Naposledy editováno 27.04.2018 19:21:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.