Téma: Motor KO Kawasaki KLE 500
12.4.2018 v 21:25
Zdarec, dnes jsem se byl projet (naštěstí kousek od baráku) klasika jsem zahřál motor prvních pár km v klidu a pak jsem to zlehka vytočil na cca 6-7 tisíc a najednou motorka přestala táhnout jako když dochází benál ale u toho takovej divnej zvuk a moto sama zastavovala, no rychle jsem sjel ze silnice, vypnul jsem to a začlo mi docházet že je něco těžce v hajzlu . Cesta k domu zhruba 3 km do kopce tak jsem si řekl že to nastartuju a dojedu , skoro bez plynu jsem nakonec dojel ale když jsem trochu přidal plyn tak zase to stejný... Přikládám video jakej to byl zvuk na volnoběh. Poradí někdo co můžu čekat že to bude ? Vím že je to takový věštění ale tak zkusím se zeptat zkušenějších
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
pekna ducati :D
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
Koukni, jestli se ti neuvolnily svody.
To může být cokoliv od nejhoršího což je klika, ale třeba jen skočený rozvody o jeden zoubek. Měl jsem motorku která skočená taky vrčela ale nebylo možný na tom jet. Rozdělej minimálně víko ventilů, zkontroluj vůle ventilů a časování rozvodu jestli sedí.
Jasně že to nebudu startovat, naposled jsem to nastartoval jen kvůli tomu videu aby mě tady někdo dal tip co to může být. Dnes nebo zítra (podle času) kouknu na svody (tomu dávám tak 10%). Pak můžu zkusit vypustit olej jak tady radí miguel323 a uvidím jak bude vypadat. Pak už je to stejně tak postupně rozdělávat motor což jsem stejně asi v koncích i když je to ještě starej motor jako v GPZ500 a ER5
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
Tady na bazaru na to mas spoustu dilu. Od kliky za 4 tisice az po cely motor za 8 tisic. Zdiagnostikuj nejdriv, co to je a pak se rozhodnes. Na tuhle starou vranu asi nema cenu nakupovat novy dily.
DrDNA01> Přesně tak nějak to vidím je to motorka z roku 93 kupovaná na občasný projetí kolem baráku takže bych nechtěl udělat komplet GO za cenu celé motorky Každopádně poučení do budoucna... Teď hodně předbíhám ale kdybych našel jinej motor KLE nebo třeba ER5 fungovalo by to se stávající kabeláží / elektrikou ? Co na STK ?
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
než půl sezóny řešit opravu motoru tak to tam radši mrdnu nějakej jinej jak jsem psal nahoře
O co bude lepší než ten co tam máš?Pokud si ji chceš nechat,tak oprav ten svůj, nebo ten "novej" zrepasuj, tzn.počítej s náklady na víc. Teď hodně předbíhám ale kdybych našel jinej motor KLE nebo třeba ER5 fungovalo by to se stávající kabeláží / elektrikou ? Co na STK ? .....................
Nevím jak ER5 ale GPZ ma stoprocentně jiný časování zapalování takže bys musel shodit rotor a přehodit.Je na to spešl stahovák.Kdybys potřeboval tak ho mám a nejsem od tebe ani daleko.
Naposledy editováno 13.04.2018 19:03:38
Nevím jak ER5 ale GPZ ma stoprocentně jiný časování zapalování takže bys musel shodit rotor a přehodit.Je na to spešl stahovák.Kdybys potřeboval tak ho mám a nejsem od tebe ani daleko.
Naposledy editováno 13.04.2018 19:03:38
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
Když to bude na tý klice,tak určitě koupit motor...GO je randál na takovou běžně jezdící starou potvoru...A co se týče STK,tak musí sedět Typ motoru...
To znamená že mám třeba na svý starý Barunce (BMW)typ motoru 651,tak tam můžu dát jen typ 651..
Třeba motor z Pegasa je velmi podobnej a šel by tam napřírubovat,ale neprošel by,pač je to typ 566
To znamená že mám třeba na svý starý Barunce (BMW)typ motoru 651,tak tam můžu dát jen typ 651..
Třeba motor z Pegasa je velmi podobnej a šel by tam napřírubovat,ale neprošel by,pač je to typ 566
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
Jako první bych u KLE šel po magnetech zapalování.Rády jdou do prčic.Na kliku mi to připadá rychlé.Ale úbytek výkonu by zase ukazoval na něco přidřeného.Holt tě čeká inspekce...Jiný typ motoru se dá vyřešit přeházením celýho pajšlu...
Pokud by byl motor KO, tak vim o motoru v dobrem stavu, jen predchozi majitel rikal, ze spatne radil ze 3 na 4 nebo obracene. Cena 4500 Kc okr. Děčín, nebo muzu privezt do Prahy. Na beh motoru samozrejme dam zaruku, na to razeni by se chtelo podivat. Posli kdyztak zpravu do PM. Filip
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
vyhod svíčky , na straně zapalovaní odšroubuj ten velkej plastovej šroub co je uprostřed magneta nasad račnu a pomalu otačej klikou až se ti píst dostane tak 1cm za horní uvrat , do otvoru po svíčce strč šroubovak a zatlač na píst , pokud se ti to zadřelo na ojnici uslyšíš cvaknutí , opakuj u druheho a maš vítěze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500
zdenysrx6>
ako sa tak divam, predbehol si ma.
Netreba vesat hlavu, moze to byt hovadina, moze to byt aj kluka.
Pozri, moj navrh je nasledovny- kup druhy motor, sediet tam bude hocaky z ER5, EN500, GPZ (u GPZ treba prehodit par drobnosti, KLEcka pojde jak diabol) a praskni ho do ramu. Zacina sezona, voz sa.
Svoj originalny motor zacni rozkuchavat, ved na nieco urcite narazis. Mozno uz pri prehadzovani motora a nieco prides.
Na originalu pozri rozvody, napinak, klzaky. Mozno skocil rozvod, retaz je vytahana, napinak nenapinakuje. Mozno mas iba rozhasene ventily, ale o tom tak trochu pochybujem (ale mozne je vsetko, lebo zivot je cudo).
mozno je to predrate nieco, nedaj Boh kluka, ale bojim sa, ze to asi tak bude.
No! moto bude jazdit, origo motor akosi piskladaj do pojazdneho stavu a na dalsiu sezonu ho tam zas praskni a ten druhy si ale nechaj! ;)
Vela zdaru, sam som zvedavy, kam sa to rozvinie.
ako sa tak divam, predbehol si ma.
Netreba vesat hlavu, moze to byt hovadina, moze to byt aj kluka.
Pozri, moj navrh je nasledovny- kup druhy motor, sediet tam bude hocaky z ER5, EN500, GPZ (u GPZ treba prehodit par drobnosti, KLEcka pojde jak diabol) a praskni ho do ramu. Zacina sezona, voz sa.
Svoj originalny motor zacni rozkuchavat, ved na nieco urcite narazis. Mozno uz pri prehadzovani motora a nieco prides.
Na originalu pozri rozvody, napinak, klzaky. Mozno skocil rozvod, retaz je vytahana, napinak nenapinakuje. Mozno mas iba rozhasene ventily, ale o tom tak trochu pochybujem (ale mozne je vsetko, lebo zivot je cudo).
mozno je to predrate nieco, nedaj Boh kluka, ale bojim sa, ze to asi tak bude.
No! moto bude jazdit, origo motor akosi piskladaj do pojazdneho stavu a na dalsiu sezonu ho tam zas praskni a ten druhy si ale nechaj! ;)
Vela zdaru, sam som zvedavy, kam sa to rozvinie.
jawakain> Přesně takhle jak jsi to napsal to mám s těma motorama v plánu. Koukal jsem na můj motor (odpoledne zkusím zjistit co s ním je) a je to typ KHI EX500AE. Kawasaki ER5 má taky typ motoru KHI EX500AE. Myslíte že by to stačilo přehodit nebo by se taky jako u Kawasaki GPZ500 muselo měnit aji zápalko atd. ?
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
Tak každopádně ER5 i GPZ mají jiný, ostřejší vačky.
Nechci malovat rohatýho na cihlu ale GPZ mám takový dojem že má typ motoru jen EX 500E.Řešil jsem to tenkrát na STK ( a to jsem tam byl několikrát bez problému) tak si všimli,že mi nesedí typ motoru jelikož nějaký úřada tam napsal právě ten AE.Šlo to pořešit přes prodejce Kawasaki ale stojí to 600kč tak si to raděj zjisti.
Zní to jak skočený rozvody klepadlo dokáže jet i s mírně skočeným rozvodem navíc na těch prvních cca 91-95 byl poněkud nešikovný napínák rozvodu a uměly odcházet popř bych ještě zkontroloval šálky na klice ty odešly mě páč ital předemnou neměnil olej ale vše na kle se dá pořád koupit a není to taková darda případný jiný motor se dá použít s er5 en500 kle 500 gpz má tip ex500 na kle je el500
miguel323 píše: Když to bude na tý klice,tak určitě koupit motor...GO je randál na takovou běžně jezdící starou potvoru...A co se týče STK,tak musí sedět Typ motoru...
To znamená že mám třeba na svý starý Barunce (BMW)typ motoru 651,tak tam můžu dát jen typ 651..
Třeba motor z Pegasa je velmi podobnej a šel by tam napřírubovat,ale neprošel by,pač je to typ 566
Jak na který STK, mam v autě motor, kterej má uplně jiný typový označení a už 12 let to nikoho na STK nezajímá
Naposledy editováno 15.04.2018 08:22:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500
Merhaut> ER5 má stejné vačky, EN500 taky. Jen GPZ má ostřejší. Tak na to pozor, motor z GPZ má 44 kW a jinak natryskované karby.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.