Téma: tečou karburátory
Zdravím,

o víkendu jsem poprvé startoval motorku, chytla bez problému. Nicméně po chvíli, co jsem jí nechal běžet, jsem si všiml pod motorem skvrny. Po degustaci oné skvrny jsem zjistil, že se jedná o benzin. Zjistil jsem také, že teče ze zadního karbce a po hlubším bádání :D jsem taky zjistil, že teče i z toho předního. Nejdříve jsem si říkal,že by mohl být sekly plovák nebo špatné těsnění, ale když jsem zjistil, že tečou oba, tak mi to přijde nepravděpodobné, ale nejsem mechanik no. Karburátory jsem neměl venku, protože nebylo tolik času a je tam dost špatný přístup. Není to tak, že by z karbců doslova tekl benzín, ale teče po kapkách na válce a na zem. Jinak motor šlape krásně plynule v celém spektru otáček (na neutrál, nikam jsem s tím nejel).

Nevíte někdo prosím, čím by to mohlo být?
Díky moc za rady!!!

tečou karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2018 v 08:31 | Nahoru | #1
Nejspíš to bude přepad z karbců. Tzn že tam je moc benzínu a teče ven, takže nejspíš netěsní jehlový ventil. Přes zimu se tam mohl usadit nějaký bordel z benzínu a už to netěsní.
Mám to samé na XRV, měl jsem to rozebraný, vyčistění a porád to teklo, hladinu mám taky dobrou, tak jsem objednal nový těsnění a uvidím až to projedu.

1 reakcí na tento příspěvek tečou karburátory

9.4.2018 v 09:21 | Nahoru | #2
Co tam máš za benzín? Jestli natural, tak se nediv, mohly ti ztvrdnout gumové těsnicí hroty na ventilech v plovákové komoře. Dej Vervu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tečou karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2018 v 09:31 | Nahoru | #3

Beranidlo píše: Co tam máš za benzín? Jestli natural, tak se nediv, mohly ti ztvrdnout gumové těsnicí hroty na ventilech v plovákové komoře. Dej Vervu.



on je dneska k mani nejakej jinej benzin nez natural ?

Tak primarne bych se podival na to jestli nemas nastaven kohout na PRI, SV ho myslim ma. A pak zkusit odkalit karburatory a kdyz nepomuze tak holt vyndat a vycistit, seridit hladiny.

Naposledy editováno 09.04.2018 09:31:27

tečou karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2018 v 09:46 | Nahoru | #4
sv nema kohout, karbecovy ma podtlakovou palivovou pumpu s podtlakovym ventilem. Videl bych to taky na problem s hladinou, karbce ven, prohlidnkut vycistit seridit slozit. Ventil a pumpu zkontrolovat funkcionalitu. Podekuj uhniji za ty sracky co dneska musime lit do nadrze.

tečou karburátory

9.4.2018 v 10:35 | Nahoru | #5
proste ti nedozaviraj jehly plovaku, vycistit karbce, popripade vymenit jehly.....nevim co tu zas resite za vedu. nebo se na tom svez, treba si to sedne

1 reakcí na tento příspěvek tečou karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2018 v 12:43 | Nahoru | #6
Jestli to tece pri nastartovanym motoru, tak ti odeslo tesneni na jehle (to chcije docela dost prepadama - tam je to bud primo gumicka na jehle, nebo o-krouzek ve futru). Jestli to nejakou dobu tece i po vypnuti motoru, tak ti odeslo tesneni plovakove komory.
Hladinu kontrolovat snad ani nemusis, ta se sama neprenastavi a spis to dokurvis nez opravis

(reakce na) tečou karburátory

9.4.2018 v 13:20 | Nahoru | #7
gugo> Ahoj. SV právě nemá kohoutek pod nádrží. Z nádrže vede hadička přímo do podtlakového "čerpadla". Jinak jsme měl mašinu na kompletním servise minulou sezonu a najel jsem max. 500 km, nebyl čas. Tak si říkám, že by měly být seřízený dobře. Bordel tam samozřejmě být může, ale mám na hadici před čerpadlem palivový filtr.
Jak ji budu prodávat, tak nikdo neuvěří nájezdu .

(reakce na) tečou karburátory

9.4.2018 v 13:26 | Nahoru | #8
Jarrinn> Jojo právě si myslím, že když byla minulou sezonu v servisu, najel jsem na ní fakt málo, cca. 500km, tak by to mělo být seřízené stále dobře. Jojo kapičky kapou i po vypnutém motoru. Nechce se mi do toho moc pouštět, ať to nerozeštěluju, ale asi budu muset po ose do servisu nepojedu, bo mám strach, ať to nechystne, když to celkem slušně kape na válce :D .

1 reakcí na tento příspěvek tečou karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2018 v 13:59 | Nahoru | #9
Ty tesneni zpravidla odchazej po zime, pac vyschnou a jak jsou stary tak ztrati pruznost a prestanou tesnit.
Sundat karbec neni zadna veda, ale strasnej ojeb. Nez to budes sundavat, tak si vyfot jak tam mas vedeny lanka sytice a volnobehu a spocitej kolik hadic odpojujes (kazdej karbec ma jeden podtlak, prepad, privod benzinu a z jednoho je tusim vedenej podtlak k palivovymu ventilu na nadrzi...na druhym to musi byt zaspuntovany). Na zadnim karbecu je snimac polohy plynu, fixou si oznac v jake je poloze (jestli ho budes sundavat). Po vyndani strc do der sani motoru nejaky noviny, at ti tam nic nespadne. Az je budes nandavat zpatky, tak si nechej nektery srouby na leseni trosku povoleny a zkontroluj jestli se ti bude vracet plyn (obcas se to zkrizi). Jestli mas deti, tak je nekam zavri, budes u toho dost picovat
a kdyz uz v tom budes, tak si vymen i veskery palivovy hadice (jestli jsi je nenechaval v tom servise menit)

Naposledy editováno 09.04.2018 14:09:06

(reakce na) tečou karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2018 v 16:09 | Nahoru | #10
Jarrinn> Jak píšeš - rok starý natural a odstávka přes zimu znamená ztvrdlou gumu.
BikerLaky> Vylej tu srajdu z nádrže (auto to ještě spapá), a projeď to na Vervu. Za den dva by ta guma mohla změknout a začít těsnit, pokud se teda nerozpadla na elementy.

tečou karburátory

10.4.2018 v 19:35 | Nahoru | #11
To samé v loni u suzuki frewindu, v jednom servisu vyměněny všechna těsnění a teklo to dál. Pak u jednoho šikovného pána seřízeny karburátory a hlavně zvedlá hladina. Od té 8tis km a vše v pohodě.

tečou karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 10.4.2018 v 19:56 | Nahoru | #12
Jasne hladina se porad sama posunuje,
Ten plisek se neustale ohyba podle nalady o 3mm nahoru a pak zase dolu.


Natural vytvrzuje viton odolny benzinu a verva natural ji zase zpet zvulkanizuje

Bikerlaky: tzn jehlovy ventil je slozen z trubicky, futyrka vlozenho s okrouzkem do orvoru v tele karbecu. Ten vymen za nbr odolny benzinu nebo viton.
Az ti to budou merit, musi dat spicky posuvky az za nabeznou hranu temer na dno otvoru.
Nez to tam palcem natlacis, lehounce gumicku potri silikonovym olejickem.

tečou karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 11.4.2018 v 12:29 | Nahoru | #13
Riesil som ten isty problem .... zaobstaral som novy ventil na na nadrz a ihlove ventily.... vyriesene .. celu zimu nepustila ani kvapku ... mne sa benzin dostal do oleja do airboxu a dobry pol liter aj pod moto... drzim palce.... lacne ihlove ventily som zohnal v louise.... za jeden chceli v suzuki 40 € :D

1 reakcí na tento příspěvek tečou karburátory

30.4.2018 v 21:47 | Nahoru | #14
Proč to teda teklo? Dozvíme se?

(reakce na) tečou karburátory

10.5.2018 v 09:48 | Nahoru | #15
Beranidlo> Zatím jsme se k tomu nedostal. Už nebydlím tam, kde mám motorku, tak je to trošku komplikovanější s časem. Zrovna se dívám na těsnění plovákové komory, že objednám, jak psal Jarrinn.

tečou karburátory

10.5.2018 v 10:03 | Nahoru | #16
Jen mi nejde moc do hlavy, že začaly protékat oba karburátory najednou :-/ .. Je pravda, že přes zimu měly dost času, aby se vzájemně dohnaly a dodrbkaly se oba, ale stejně :D ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
SV650S dobíjení Suzuki SV 650S Lolcoman 6 14.10.2018 v 12:00 zdenysrx6
Benzin v oleji Suzuki SV 650S Hondař125 10 14.10.2018 v 11:49 zdenysrx6
Oprava motoru Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S Rolda89 5 12.10.2018 v 05:41 milor
Volná řadička Suzuki SV 650S Whiefull 5 19.9.2018 v 02:03 Whiefull
Nejlepší volba motorky pro chlapa 198cm [1, 2] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600, Honda CB 600F Ho... ThePauli 35 8.9.2018 v 14:35 digitl

TOPlist