Téma: vlni sa robi osmicky
4.4.2018 v 23:18
zdravim pani potrebujem radu, vlni sa mi motorka pri hocijakej rychlosti ked pridam tak to prestane jak drzim rychlost robim na ceste osmicky neda sa drzat stopu, lozisko v krku riadenia aj tlmice pretesnene novy olej lozisko v prednom kolese vymenene nic nepomohlo pneu dobre dofukane nestretol sa s tymto este niekto? Naozaj si uz neviem rady kolesa niesu krive tiez odsledovane.
Předchozí
1 2
Následující

vlni sa robi osmicky

4.4.2018 v 23:21 | Nahoru | #1
Vim ze to neni to co hledas, ale tohlo se me delo, kdyz jsem mel v bocnich poloprazdnych kufrech nejaky veci. bylo to na rozbiti huby. Delalo to paradoxne hlavne na rovine.

vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 05:15 | Nahoru | #2
mne to robila pri rychlosti cca 50-70 kmh a vyriesilo to povolenie krku riadenia.

vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 06:04 | Nahoru | #3
cau skus povolit centralni pružinu prez c.klič ..nejspis maš moc ma tvrdo zadek a predni vidle to nepoberou

2 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 19:22 | Nahoru | #4
No toto vsetko som uz skusal dokonca mi to robil mechanik co opravoval motorky na zavody nasteloval tlumice krk riadenia mi praveze dotiahol lebo bol povoleny aj zadny tlumic nastavil tlmice boli repasovane nedavno nic nepomohlo

1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 19:24 | Nahoru | #5
a mas dost nafoukano?

(reakce na) vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 19:43 | Nahoru | #6
Netron> jj aj to som pozeral

(reakce na) vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 20:00 | Nahoru | #7

Majkl50 píše: No toto vsetko som uz skusal dokonca mi to robil mechanik co opravoval motorky na zavody nasteloval tlumice krk riadenia mi praveze dotiahol lebo bol povoleny aj zadny tlumic nastavil tlmice boli repasovane nedavno nic nepomohlo



Tak jestli na to nepřišel ani mechoš, co opravoval závodní moto, tak zdejší atomový inženýři na to přijdou, to si piš

vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 21:10 | Nahoru | #8
Blbá guma, nějak šišatá, sjetá špatně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 21:42 | Nahoru | #9

Majkl50 píše: No toto vsetko som uz skusal dokonca mi to robil mechanik co opravoval motorky na zavody nasteloval tlumice krk riadenia mi praveze dotiahol lebo bol povoleny aj zadny tlumic nastavil tlmice boli repasovane nedavno nic nepomohlo


Vsadím se, že to přitáhl moc, pokud to předtím nedělalo. Chce to povolit řízení, případně i promazat. Když zkusíš otáčet řízením na místě, poznáš, že to jde ztuha. Pneumatika musí mít samozřejmě správný tlak a pěkný kulatý nebo vejčitý profil. Pokud ji máš sjetou jen uprostřed, tak je na výměnu, to nespravíš.
Za jízdy, když jde řízení volně a guma nemá plošku uprostřed, funguje samořízení a motorka nebo bicykl jedou skoro rovně - i při nepatrném bočním náklonu způsobí závlek předního kola natočení řízení na stranu náklonu a dojde srovnání směru jízdy. Čím jde ložisko řízení víc ztuha, tím horší je odezva na náklon, a jedeš ty "osmičky". Nebo v případě plošky na gumě, je ta odezva na naklonění příliš velká a přehodí tě to na obrácenou stranu apak zase zpátky, pořád dokola.

(reakce na) vlni sa robi osmicky

6.4.2018 v 08:45 | Nahoru | #10
Kohlstein17> len gumy su uplne nove pekne ziadna zjazdena hrana ani nic podobne krk riadenia bol povoleny tak mi ho dotiahli momentom a plave to stale rovnako gumy su nafukane presne podla manualu

vlni sa robi osmicky

6.4.2018 v 09:24 | Nahoru | #11
Nevidím nikde ani fotku motorky, ani fotku přední pneu.

vlni sa robi osmicky

6.4.2018 v 11:56 | Nahoru | #12

vlni sa robi osmicky

6.4.2018 v 14:32 | Nahoru | #13
Metzeler Roadtec 01? Přijde mě, že úplně nová není, ale placatá uprostřed. Tato guma asi nesedne ke každé motorce. Našel jsem hodnocení, kdy na FJR1300 ztěžovala řízení, i když vypadala celkem dobře a na GSX-S1000 nebyl důvod ke stížnostem, i když byla sjetá středem.

2005 Yamaha FJR1300 Feedback: While testing the tires, squaring was minor. The handling settled into a somewhat heavy steering feel and it did require a bit of input to initiate turns. Once into the turn, the bike held a good line with no real weave and was stable. Traction was good. As mileage went higher, the steering got heavier. Still not as bad as some other tires, and I am certain had there been a more equal twisty-to-straight ratio, it would not have gotten as heavy. Both front and rear developed ridges at the compound transitions, normal on dual-compound tires, but I would have expected the Metzelers to have much more pronounced ridges based on the type of riding they were subjected to. These wear pretty evenly and consistently.




Naposledy editováno 06.04.2018 19:48:27

vlni sa robi osmicky

6.4.2018 v 15:46 | Nahoru | #14
Nemůže to být aerodynamikou?
Co ty blastery, jsou stejně namontované?
Co třeba je odmontovat, jestli se to nezlepší.

vlni sa robi osmicky

6.4.2018 v 16:58 | Nahoru | #15
Ještě napiš, jaký je rozměr pneu a jestli jsou ráfky originál 3,5 palce šířky.

1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky

6.4.2018 v 18:57 | Nahoru | #16
A ložiska v zadním kole jsou OK ?
Řetěz tahem vychyluje kolo v ložiskách, proto ta reakce v tahu a bez tahu v odezvě na plyn. I napínák se může přidat.
Mě například větší opotřebení levé strany přední gumy dělaly vychozené ložiska a čep kardanu.

1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky

6.4.2018 v 21:09 | Nahoru | #17
zistili mi ze mam velmi volne kotuce na nitoch az cvakaju moze to mat niaky suvis? pri vecsej rychlosti som si vsimol ze mam aj vibracie do packy mierne

(reakce na) vlni sa robi osmicky

6.4.2018 v 21:09 | Nahoru | #18
BrumlaRT> zadok som este nepozeral ale mrknem nato diky za radu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlni sa robi osmicky

7.4.2018 v 09:44 | Nahoru | #19

Majkl50 píše: zistili mi ze mam velmi volne kotuce na nitoch az cvakaju moze to mat niaky suvis? pri vecsej rychlosti som si vsimol ze mam aj vibracie do packy mierne


Neřeš dvě věci najednou, pak nezjistíš příčinu. Povolené kotouče na nýtech dělají jen nepříjemnou zvonkohru na nerovnostech.
Selským rozumem, jestli se to vlní na reakci na plyn, tak hnané je zadní kolo. Tam bude problém s uložením, krouťák tahaný řetězem si jen s tou vůlí pohrává a mašina pod tebou dělá vlnky. Příkladně, když bude ložisko u rozety vyčvachtané 0.5 mm tak se při akceleraci pohne o 0.5mm, když plyn uberešt , tak se vrátí, ale na druhou stranu o 0.5 mm . V součtu to bude lítat 1mm , k tomu ještě poloměr kola a jsi na 4-8 mm vyosení. V praxi to znamená přidám plyn a mašina sama jede de leva, uberu a již se naklání v pravo.

(reakce na) vlni sa robi osmicky

7.4.2018 v 19:47 | Nahoru | #20
BrumlaRT> diky za rozumnu odpoved predok som dneska cely rozobral zobral som ho na premeranie nic neni krive uz mi naozaj ostava len to zadne koleso prosimta ako si viem vyskusat ze je zle lozisko lebo ked tocim zadnym kolesom nic tam nepocujem ani ziadnu volu nevidim diky.

(reakce na) vlni sa robi osmicky

7.4.2018 v 20:37 | Nahoru | #21
BrumlaRT> teraz som si ale spomenul ze ono sa mi to vlni aj ked mam vymacknutu spojku cize bez plynu :/

vlni sa robi osmicky

7.4.2018 v 21:17 | Nahoru | #22
tak nech ti ten krk povoli, to je jednoduche a rychle... tym skor ked pises ze ti ho dotiahol. mozno dotiajol moc

1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky

7.4.2018 v 22:31 | Nahoru | #23
Nemáš vůli na zadní kyvce ?, podívej se na ten krk, mě jdou řídítka úplně volně bez nějakého odporu. Potom najdi kámoše co bude ochoten s tebou přehodit kola. Do jaké rychlosti tohle vnímáš ?

Naposledy editováno 07.04.2018 22:36:41

(reakce na) vlni sa robi osmicky

8.4.2018 v 07:59 | Nahoru | #24
lubon> cim pomalsie idem tym viac sa to vlni

vlni sa robi osmicky

8.4.2018 v 22:03 | Nahoru | #25
Tak tohle bych fakt viděl na pneumatiky, jak jsem psal zkus s někým přehodit celá kola.

1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky

10.4.2018 v 20:40 | Nahoru | #26
Dnes som riešil podobný problém, ale mne moto extrémne vlnila od 120 a viac. Problém bol v súhre troch vecí. Zadné koleso bolo jemne mimo os. (merané laserom), druhá vec - predchádzajúci majiteľ nahodil nesprávny rozmer zadnej gumy, má byť 160/60 a on obul 160/70. Tretia vec - zadná pružina bola dosť na tvrdo. Pritiahnutá pružina a vyšší profil zadnej pneu spôsobil, že zadok motorky sa zdvihol, váha sa viac presunula na predné koleso a jemné vyosenie tomu len dopomohlo, aby som mal hlavu v smútku na týždeň. Spôsobovalo to teda od 120 extrémne vlnenie, mal som čo robiť, aby som nehodil držku a udržal moto na ceste. Tieto 3 veci som odstránil a moto ide od dnes ako po koľajniciach. Možno budeš mať chybu niekde inde, ja som mal takúto. Snáď to aspoň niekomu pomôže. Veľa šťastia.

1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky

11.4.2018 v 15:43 | Nahoru | #27
arnet1 mě dovedl na myšlenku, jestli třeba nemáš přední vidlu popuštěnou v brýlích.
Koukám na Tvoji fotku a porovnávám s tímto obrázkem:

Kdyby jo, tak by to způsobovalo naklonění moto dopředu a strmější řízení.
EDIT:
1. Umístěte vidlici uvnitř třmenu tak, aby okraj vnější trubky, nikoliv horní kryt, byl vyrovnaný s plochým horním povrchem horního třmenu, jak je znázorněno níže.

Další mě napadlo vymačkané ložisko řízení.
Kuličky (válečky) pak mají tendenci se držet v těch vymyčkaných důlcích a pak to takhle může zlobit.

Naposledy editováno 11.04.2018 15:50:03

(reakce na) vlni sa robi osmicky

5.5.2018 v 15:05 | Nahoru | #28
arnet1> diky kazda rada mi pomoze mrknem sa nato

(reakce na) vlni sa robi osmicky

5.5.2018 v 15:09 | Nahoru | #29
VladaM> lozisko mam nove ale asi sa skusim pohrat z tymi tlmicmi skusim to dat do serioveho serizeni.

1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky

6.5.2018 v 05:56 | Nahoru | #30
To jsou rady na posrání,vymeň gumu a nedělej z toho scifi,zdar
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
turistické plexi Tiger 1050 Triumph Tiger 1050 vtrdriver 17 8.6.2018 v 09:43 Čičin
tlmic riadenia Triumph Tiger 1050 Majkl50 2 9.5.2018 v 11:52 Majkl50
Přidělání klíčů Triumph Tiger 1050 Danisimo 7 7.5.2018 v 12:50 Danisimo
kde koupit SC project Triumph Tiger 1050 Trinnlee 17 23.3.2018 v 07:27 Trinnlee
hladina oleje v předních tlumičich ... Triumph Tiger 1050 VratkaR6 11 8.2.2018 v 11:26 VratkaR6


TOPlist