bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BETA RR 2015 - tachometr
4.4.2018 v 11:44
Zdravím,
pohrabal jsem se v digitálním tachometru na Betě RR 250, r. 2015 - chtěl jsem vyštelovat hodiny po změně času....Hodiny jsem naladil...super...ale nějak jsem si při tom rozhodil celkový stav km.....najednou tam mám cca o 1000km méně.....a nevím jak to vrátit......Ok, že existuje manuál samozřejmě vím,.....Jen nemám úplně čas študovat v manuálu, kde je tachometru věnováno poměrně dost listů......a tak spíše spoléhám na rozumnou radu někoho, kdo již řešil a vyřešil:)....DÍKY.....Martin

1 reakcí na tento příspěvek BETA RR 2015 - tachometr

4.4.2018 v 13:48 | Nahoru | #1
Jestli tam bylo před tím, než jsi v tom vrtal 2666 km a teď to ukazuje 1666 tak to máš přepnutý na majle a přepnutí zpět na km bude v manuálu pravděpodobně popisovat maximálně jeden řádek (asi se budou mačkat naráz dvě tlačítka nebo držet stisknuté před zapnutím spínací skříňky), akorát budeš muset najít který.

P.S. dost pochybuji o tom, že by se dal uživatelsky, tlačítky nastavovat celkový stav km

(reakce na) BETA RR 2015 - tachometr

4.4.2018 v 15:00 | Nahoru | #2
Maxipes_Fík> Pochopitelně DĚKUJI za poznatek.....ale NIC nevyřešil...."spoléhám na rozumnou radu někoho, kdo již řešil a vyřešil".....Nemyslím to nijak zle....přeměřovačů je tady na fóru víc než dost....jen opravdu potřebuji radu někoho, kdo alespoň ví, jak tachometr na BETĚ RR 250 rv. 2015 vypadá....Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek BETA RR 2015 - tachometr

4.4.2018 v 16:11 | Nahoru | #3
Není zač, akorát nemůžu přijít na to, co nebo kdo je to "přeměřovač"

(reakce na) BETA RR 2015 - tachometr

4.4.2018 v 16:38 | Nahoru | #4
Maxipes_Fík> Opravdu zde potřebuji vyřešit pouze popisovaný problém.....a vzhledem k mému slušnému vychování a slušnosti ke staršímu (opět nemyšleno nijak zle)....pojem "přeměřovač" zde není třeba více rozepisovat....on ho zde třeba někdo, mimo řešené téma, vysvětlí....

1 reakcí na tento příspěvek BETA RR 2015 - tachometr

5.4.2018 v 08:53 | Nahoru | #5
Hezký den přeji,
pokud se Tě můj první příspěvek nějak dotkl, tak se omlouvám, ale nemyslel jsem ho nijak hanlivě nebo nedejbože urážlivě. Z Tvého dotazu vyplynulo, že se Ti povedlo zřejmě metodou pokus-omyl správně nastavit hodiny, ale počitadlo ujeté vzdálenosti ukazuje něco jiného než ukazovalo, tak jsem použil slovo z oblíbeného rčení: "zase se v tom vrtáte pane doktore?"

1 reakcí na tento příspěvek BETA RR 2015 - tachometr

5.4.2018 v 09:48 | Nahoru | #6
Celkova ujeta vzdalenost (odo) by nemela jit zmenit, pokud se tak stalo, je to chyba a nejde to "prenastavit"
Uvaha o tom ze to mas prepnute na mile mi prijde docela logicka (podrzet obe tlacitka na dele nez 3s a v menu "units" se meni mile/km)

(reakce na) BETA RR 2015 - tachometr

5.4.2018 v 10:24 | Nahoru | #7
Maxipes_Fík> I já přeji hezký den, určitě nedotkl, nejsem nijak vztahovačný....pohoda.....pěkný den....

(reakce na) BETA RR 2015 - tachometr

5.4.2018 v 10:26 | Nahoru | #8
assassin> Ahoj, děkuji za názor.....odpoledne na to mrknu a zkusím to....alespoň vím, co znamená (ODO)....jen mi příjde "nesmysl" abych si sám na měřidle navolil, kolik celkových ujetých km tam chci....Zkusím to dle popsaného návodu.....děkuji....Martin

1 reakcí na tento příspěvek BETA RR 2015 - tachometr

5.4.2018 v 13:18 | Nahoru | #9
Tak jsem si našel a stáhl ten manuál (mám totiž na rozdíl od tazatele dost času, protože se válím doma se sádrou na noze - viz vlákno o reflexních šrákách) a i když neumím anglicky, tak jsem s pomocí překladače zjistil, že se celková ujetá vzdálenost (ODO) nedá měnit, ale jelikož je ten tachometr na bázi cyklotachometru, tak se v něm musí občas vyměnit lithiový primární napájecí článek CR2032. Tak jak píše Assasin, zmáčknout obě tlačítka na víc než 3 s a potom zmáčknutím pravého nebo levého se přepínají km a majle.

Manuál:

Digital rpm indicator operating instructions
General specifications
SPEED/DISTANCE SENSOR: Non-contact magnetic
SCREEN MEASUREMENTS: 125mm x 41mm x 34mm
STORAGE TEMPERATURE: -20°C to 80°C (-4°F to 176°F)
BATTERY: 3V CR2032
BATTERY LIFE: Approximately one year
EXTERNAL CURRENT SUPPLY: 12V DC
General information
Backlight:
The digital speedometer/odometer is backlit to enable reading where there is poor
or no lighting.
Using the 12V external current supply (instrument connected to vehicle battery):
• Backlighting is permanent with 12V current supply.
• After 20s of inactivity the backlighting will switch off. To switch it back on press
any button or turn the wheel.
Using only the internal battery:
• Backlighting will stay on for 4 seconds before switching off.
• With the LO symbol, the backlighting will not switch on. The symbol appears
when the battery voltage is lower than 2.45V.
Reset Button:
Using the Reset button, located on the back of the instrument, all travel data will be
deleted, including date and time.
Internal battery:
The instrument houses a 3.0V internal button cell battery (CR2032). The instrument
can only work with this battery. The symbol appears when the battery is running
low. To change the battery, unscrew the cap located on the back of the instrument
using a coin.
Once the battery has been changed, make sure that the positive side is facing
outwards.
REPLACE THE BATTERY WITH ANOTHER CR2032-TYPE BATTERY.
Setting the parameters
General information:
Allowed settings:
• Km/h (kilometres per hour) or M/h (Miles per hour)
• Wheel size (rolling circumference) [mm]
• Clock format: 12-hour / 24-hour
• Current date
• Maintenance
TO ENTER THE PARAMETER SETTINGS MODE HOLD DOWN THE RIGHT AND LEFT
BUTTONS FOR APPROX. 3s.
THE WORD “Unit” WILL FLASH ON THE DISPLAY.
The operational logic is structured as follows:
• The instrument enters SETUP mode displaying the parameters according to the
sequence listed above.
• The instrument displays the parameter to be changed for a few seconds in flash
mode.
• If you wish to change the parameter displayed for those few seconds simply
edit the values by pressing the right and/or left buttons (according to the modes
listed below), otherwise wait a few seconds (approx. 5 s) to proceed to the next
parameter.
• When the parameter has been edited to the desired value, the instrument automatically
moves onto the next setting, there is no need to press any button of
confirmation.
• If you only wish to enter the setup mode to view the configured settings, simply wait
without pressing any buttons; the instrument will display all of the set parameters
and will then automatically go back to “Normal Mode”.
Setup sequence
Select unit of measure
Wheel size
Clock format
Current date
Maintenance
Selecting the unit of measure (Km/h or M/h):
TO SELECT THE UNIT OF MEASURE (Km/h or M/h), PRESS THE RIGHT OR LEFT
BUTTON.
WAIT 5 SECONDS TO PROCEED TO THE NEXT SETTING.
DO NOT PRESS ANY BUTTONS.
Selecting the wheel size (rolling circumference):
The instrument has programmed two rolling circumference measurements for the front
wheel: 2190mm (Enduro version - 21” rim) or 1890mm (Motard version – 17” rim).
PRESS THE LEFT BUTTON TO SELECT ONE OF THE TWO OPTIONS.
WAIT 5 SECONDS TO PROCEED TO THE NEXT SETTING. DO NOT PRESS ANY
BUTTONS.
Selecting the clock format (12- or 24-hour):
The default setting on the instrument is the 12-hour clock.
TO SELECT THE 12- OR 24-HOUR CLOCK, PRESS THE RIGHT OR LEFT BUTTON.
WAIT 5 SECONDS TO PROCEED TO THE NEXT SETTING. DO NOT PRESS ANY
BUTTONS.
Setting the Time:
The time is set by increasing or decreasing it by 1 minute steps.
PRESS THE LEFT BUTTON TO DECREASE THE TIME.
PRESS THE RIGHT BUTTON TO INCREASE IT.
WAIT 5 SECONDS TO PROCEED TO THE NEXT SETTING. DO NOT PRESS ANY
BUTTONS.
Selecting the maintenance memo
The instrument displays the countdown to maintenance operations based on the
data entered by the user. The data is based on the kilometres and miles travelled
according to the unit of measure selected by the user. The factory setting is on “OFF”.
PRESS THE LEFT BUTTON TO LOWER THE NUMBER. PRESS THE RIGHT BUTTON
TO RAISE IT (max value 10000).
WAIT 5 SECONDS TO EXIT SETUP MODE.
DO NOT PRESS ANY BUTTONS.
Screens
Switching between 3 normal modes
All of the information that the instrument is capable of providing is displayed on one
of these 3 screens.
The instrument will stay on the set screen until a button is pressed to switch to another
screen.
TO SWITCH FROM ONE SCREEN TO ANOTHER, PRESS EITHER THE RIGHT OR
LEFT BUTTON BRIEFLY.
Screen 1:
• Speed • Distance 1 (DST) • Time
Screen 2:
• Speed • Distance 2 (DST2 ) • Time
Screen 3:
• Maximum speed (MAX) • Average speed (AVG)
• Accumulated running time (ART) • Odometer (ODO)
* Note: The maximum and average speeds are updated automatically when the
user accesses screen 3.
Features
General information:
During normal use the instrument is in “Normal” mode.
Available modes:
• Sleep Mode
• Choose from 3 “Normal” screens
• Clear Distance 1 (DST1)
• Clear Distance 2 (DST2)
• Clear Maximum/Average Speed (MAX/AVG)
Sleep Mode:
If the instrument does not receive any input for 5 minutes (either from the movement
of the wheel or a button), it will go into “Sleep Mode”. In “Sleep Mode” only the
time appears on the screen.
To exit “Sleep Mode” all the instrument requires is an input, either from the movement
of the sensor or by pressing a button.

Naposledy editováno 05.04.2018 13:19:59

(reakce na) BETA RR 2015 - tachometr

5.4.2018 v 13:40 | Nahoru | #10
Maxipes_Fík> DĚKUJI víc než moc, OPRAVDU!!!!!.....jsem teď mimo....ale snad večer budu na chvíli u svojí BETY a pokusím se to tedy "opravit" dle popisovaného způsobu! Přeji brzké uzdravení.....venku počasí na jednu stopu a sádra na noze je fakt vopruz ....Martin

BETA RR 2015 - tachometr

5.4.2018 v 21:23 | Nahoru | #11
VYŘEŠENO!!!!! .....dle popisovsného....DÍKY

1 reakcí na tento příspěvek BETA RR 2015 - tachometr

6.4.2018 v 10:59 | Nahoru | #12
Tak sláva
Jenom by mě zajímalo, jestli se dá nastavit přesně změřený obvod kola (tak jako u cyklotachometru), nebo jsou tam přednastavené jen ty dva rozměry, jak jsem pochopil z manuálu, pokud by to šlo přesně, tak by to bylo fajn a ukazovalo by to přesně, v případě že nebude přední kolo ve vzduchu.

(reakce na) BETA RR 2015 - tachometr

6.4.2018 v 12:37 | Nahoru | #13
Maxipes_Fík> Osobně si myslím, že tam jsou nastaveny pouze ty dva rozměry......jak jsi vyštudoval v manuálu....protože jak jsem se v tom "hrabal" , tak bylo možné přepínat pouze mezi 2 rozměry.....nic víc to nenabízelo.....Asi to stejně odmontuju ....chtěl jsem si tam dát "MX" tabulku, protože tu se světlem jinak brzo rozflákám, pořád mi to lítá z rukou .....a pro připevnění tabulky MX (kterou mám a mohl jsem to omrknout), tam stejně tachometr překáží.......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Regulátor dobíjení na rr390, 18 Beta RR Enduro 450, Beta RR Enduro 400, Beta RR Endu... Olihňos 4 18.10.2023 v 10:34 yasty
Spojka Beta RR 250 Beta RR Enduro 250, Beta RR Enduro 250 2T MartinHusaberg 7 21.12.2022 v 14:52 krokoš
Startér Beta RR 250 2019 Beta RR Enduro 250 2T dolda_Hornet 2 6.6.2022 v 18:58 krokoš
Beta 250/300 Vs Exc 250/300 KTM EXC 250, KTM EXC 300, Beta RR Enduro 300 2T, Bet... Dubemax 23 12.2.2021 v 07:20 Dubemax
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš


TOPlist