Téma: Rukojeti oxford nefungují
1.4.2018 v 16:52
Nazdar lidi.Řeším takový problém.Nefungují mi vyhřívaný hefty...ovladač svítí,dokonce i na něm funguje kontrolka nízkého napětí.Jenže hefty jsou pořád studený.Zkontroloval jsem a prostříkal všechny konektory(ty jsou jak nový,nikde žádné sebemenší náznak poškození).Vzhledem k tomu,že baterku mi to normálně vybije,tak to logicky štávu odebírat musí.Baterie jsem zkoušel dvě a jedna byla takřka nová 190A.Protože se v elektrice vyznám jak koza v petrželi,tak bych poprosil o radu co si s tím mám počít.Nerad bych kupoval zbytečně nový hefty,nebo baterku,když by to mohla být třeba nějaká prokotina.Tahle závada mě provází už od loňskýho léta(zkoušeno i při jízdě a pořád nic-regulátor dobijení je OK).
Tak co s tím je?
Tak co s tím je?
bez použití multimetru to je jen tápání ve tmě. Změř odpor obou těles ale tipuju že jsou v pořádku, je málo pravděpodobné přerušení obou. Pokud řídící jednotka přepíná výkon a LEDky ukazují normální činnost, pak bych toviděl na poruchu výstupního obvodu.Bude tam triak nebo tranzistor. Ten by se měl dát změřit a vyměnit.
Předpokládám, że umíš změřit baterku a není to tahle trivialita. Jestli ne tak natoč motor a zapni oxfordy za chodu
Předpokládám, że umíš změřit baterku a není to tahle trivialita. Jestli ne tak natoč motor a zapni oxfordy za chodu
1 reakcí na tento příspěvek Rukojeti oxford nefungují
zajímavá informace. Moje jsou starý 3 roky a musím někde vyhrabat návod k obsluze. Nikdy jsem to bez motoru nezkoušel, mám je připojený až za klíčkem.
Diky kluci za informace,nápady a návrhy.Jak už jsem výše psal....hefty nefungovaly ani za jízdy(tedy za chodu motoru).Co se týče modelové řady,tak já pravděpodobně nebudu mít úplně tu nejnovější,ale jen tu s ochranou vybití baterie (mám je cca 2 roky).Na motorce používám voltmetr,takže vím,kolik toho v baterce je a jak je na tom dobijení a to je všechno OK.
Řídící jednotka funguje naprosto normálně...přepíná procenta vyhřívání/všechny ledky svítí jak mají/po cca 2 minutách se sepne ochrana proti vybití baterie.......jenže hefty jsou pořád studený,ani náznak zvýšení teploty
Řídící jednotka funguje naprosto normálně...přepíná procenta vyhřívání/všechny ledky svítí jak mají/po cca 2 minutách se sepne ochrana proti vybití baterie.......jenže hefty jsou pořád studený,ani náznak zvýšení teploty
1 reakcí na tento příspěvek Rukojeti oxford nefungují
místo heftu připoj 21W žárovku.jestli bude svítit,jsou nefunkční hefty(čemuž nevěřím)
pokud svítit nebude,je spálený ovladač,nebo přerušený drát.
ještě vyzkoušej jestli jde dostatek proudu přímo do toho ovladače,jen měřit volty nestačí,použij opět žárovku 21W.
pokud svítit nebude,je spálený ovladač,nebo přerušený drát.
ještě vyzkoušej jestli jde dostatek proudu přímo do toho ovladače,jen měřit volty nestačí,použij opět žárovku 21W.
1 reakcí na tento příspěvek Rukojeti oxford nefungují
Nebo ti motorka nedobíjí na 100 %, čemuž bych se zrovna u XRV ani moc nedivil Některý typ Oxfordů se při poklesu napětí automaticky vypne, ale po zvýšení napětí se už automaticky nezapne. Musíš opět ručně zapnout!
1 reakcí na tento příspěvek Rukojeti oxford nefungují
Čus
nemám sice oxfordy ale řešil jsem podobný problém a nakonec byl zlomený kabel u plynové rukojeti.Jakmile jsem to opravil začaly topit obě
nemám sice oxfordy ale řešil jsem podobný problém a nakonec byl zlomený kabel u plynové rukojeti.Jakmile jsem to opravil začaly topit obě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rukojeti oxford nefungují
jirizu píše: Čus
nemám sice oxfordy ale řešil jsem podobný problém a nakonec byl zlomený kabel u plynové rukojeti.Jakmile jsem to opravil začaly topit obě
mél jsi to rozebraný? To vypadá jako by to bylo do série, což je samozřejmě možný, jen mě to nenapadlo, protože z hlediska spolehlivosti je to nevýhodné řešení.
Jestli máš:
https://www.customli...5432-27351_image.jpg
a máš ji podle návodu zapojenou přímo na baterii, tak jde vyhřívání pustit i bez nastartování. Ochrana funguje tak, že se hlídá napětí na baterii. Pokud je po nějakou dobu stálé, tak se ř.j. sama vypne. Pokud je pod určitou úroveň, tak se ani nezapne. Vše je popsáno v návodu. Zapojení přes klíček / relé není potřeba.
Nic nekuchej, řídící jednotka je vodotěsně uzavřená. Podle mě je závada v kabeláži. Viděl bych to na nedocvaknutý konektor, nalomený vodič. Grip by u v8 měl hřát i jeden, nejsou do série.
Jestli chceš, stav se v Úvalech a můžem prohodit ř.j. nebo přpojit gripy. Pošli mi PM.
https://www.customli...5432-27351_image.jpg
a máš ji podle návodu zapojenou přímo na baterii, tak jde vyhřívání pustit i bez nastartování. Ochrana funguje tak, že se hlídá napětí na baterii. Pokud je po nějakou dobu stálé, tak se ř.j. sama vypne. Pokud je pod určitou úroveň, tak se ani nezapne. Vše je popsáno v návodu. Zapojení přes klíček / relé není potřeba.
Nic nekuchej, řídící jednotka je vodotěsně uzavřená. Podle mě je závada v kabeláži. Viděl bych to na nedocvaknutý konektor, nalomený vodič. Grip by u v8 měl hřát i jeden, nejsou do série.
Jestli chceš, stav se v Úvalech a můžem prohodit ř.j. nebo přpojit gripy. Pošli mi PM.
já mám tedy kabeláž napevno, žádný konektory, když jsem chtěl kabel provvlíknout, musel jsem ho přeříznout a znovu spojit. Závada obou kabelů zároveň je málo pravděpodobná a ten kus co vede společně nebude mít společný vodiče, bude to spojený až v jednotce.
No kluci kdyz to vsechno ctu,tak mam z toho hlavu jak patraci balon.Jak uz jsem psal...v elektrice se vubec nevyznam a nerusim,co a k cemu jsou tranzistory a tyrystory.Momentalne nemam cas se v tom znovu hrabat,ale za mesic se na to opet vrhnu a zkusim dohledat zavadu.Pravda je,ze ta kabelaz je dost dlouha a mam to poskladany pred brylema.Tam by se opravdu mohlo stat,ze je nejaky kabel zlomeny.Kdyz nat tim ale uvazuju,tak by mi to asi zase nevybilo baterku.
já ty dráty řezal a napojoval, tak vím, jsou asi 1 mm2, tedy dost silný. Pokud by tam byl plný zkrat, tak pojistka vyletí. Musel by to být jen svod. Otázka je, jak rychle to vybíjí baterku a odpověď by dal nejlépe ampermetr.
Naposledy editováno 02.04.2018 18:30:19
Naposledy editováno 02.04.2018 18:30:19
Cvakni moto, bez odpojne baterky na KLASICKOU nabíječku. V síti tím bude cca. 14V, pokud to má vnitřní podpetovou ochranu, tímto by jsi měl zmást. Pokud hefty nezačnou hřát, hledal bych třetí, signalizacni drátek, který jsi zapomněl zapojit za dobíjecí relé. Pokud ani to ne, pak reklamace.
vilemx píše: Nebo ti motorka nedobíjí na 100 %, čemuž bych se zrovna u XRV ani moc nedivil Některý typ Oxfordů se při poklesu napětí automaticky vypne, ale po zvýšení napětí se už automaticky nezapne. Musíš opět ručně zapnout!
to je uplně jedno. Pokud jeho baterka nastartovala motor, tak musí utahnout i ty hefty. Ty hefty se po poklesu napětí vypnou až cca za 2 minuty. I na slabší nbaterku jedou. Bud má vadný ten ovladač, nebo to přepóloval.Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |
ztrácí se mi elektrika Honda XRV 750 Africa Twin | bohumírek | 6 | 27.4.2023 v 21:45 FILODENDRON |