globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posouzení hluku technikem STK
29.3.2018 v 17:26
Můžu poprosit někoho znalého o objasnění pojmu "subjektivní posouzení hlučnosti "?
Dneska jsem nedokončil STK z důvodu nenastartování (baterka) při potřebě technika posoudit hlučnost laděných výfuku s homologací a DB-killerem...
Technik celkem solidní a protokol stornoval tak na něj ani popel ale jak mám rozumět tomu subektivnímu posouzeni ? To je zase nějaké mozkové myšlení a prostor pro "malou domů "?

Je opravdu problém absolvovat STK s laděným vyfukem na motorce z r. 99?

Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

31.3.2018 v 18:43 | Nahoru | #61
felixxx> ono celkove stk je uplne ale uplne k hovnu....je to jen dalsi zpusob jak s majitelu vozidel tahat prachy.....by me zajimalo za jakou uplatu md prodava licence pro provozovatele stk......kolik doprsvnich nehod zpusoby technicky stsv vozidla!

(reakce na) Posouzení hluku technikem STK

31.3.2018 v 18:54 | Nahoru | #62
HornisGSX> Jen můj odhad - licencí je pevný počet jako to mají notáři. Většinu vlastní Dekra, která určuje kdy, co a jak se kontroluje a za kolik. Skoro bych se divil, kdybych byl nějak moc daleko od pravdy.

Posouzení hluku technikem STK

31.3.2018 v 20:07 | Nahoru | #63
k subjektivnimu posouzeni hlucnosti lze dodat snad jen toto

Posouzení hluku technikem STK

31.3.2018 v 20:59 | Nahoru | #64
celkovo tie kontroly sú zbytočne či STK alebo emisná , lebo v daný moment kotntroly všetko splna podľa ich noriem a o mesiac či rok to nemusí byť pravda. skr. ide tu iba o prachy ale hluk ako po vrtuľníku tiež nemusím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

1.4.2018 v 11:10 | Nahoru | #65
[quote=bacaono]felixxx> Viem čo je bezpečnosť práce a myslím že na STK to musia dodržovať tiež. A predsa merajú brzdný účinok motoriek aj na valcoch pre autá. Dávajú si tam prípravok o ktorom som tu už písal.

jezdím na stk do sk dost často ale s takovou hovadinou že by v sk nebo cz měřili brzdy na vácích pro auta jsem ještě neviděl, než vjedeš na válce tak technik si musí spočítat podle velkého TP jaké hodnoty musí motorové vozidlo splnovat a podle toho vyhodnotí brzdný účinek, na žádném stk v cz takové podklady pro motorku nemá!!!

na STK v SK kam jezdím mají válce jen pro motorky, stk probíhá tak že vjedu tam kde motorku vyfotí, pak jedu do zvláštní místnosti pro motorky kde proběhne kontrola i válce, zatím jsou na mě hodní, jednou mi udělali i stk bez TP protže jsem ho nechal doma před barákem, projdou třásně a spousty vychýtávek se kterýma mě v CZ pošlou do prodele, zatím obdivujou krásu motorek a jsem vždy OK, v CZ veselí nad moraou tam ti neprojde fabrická motorka při první stk, nebo tě pošle do prdele jen tak u příjmu, posledně jsem měl už za sebou emise a přesunoval se na linku a šéf stk mi vrátil peníze že prej jsem nebyl objednaný

Naposledy editováno 01.04.2018 11:19:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

1.4.2018 v 13:25 | Nahoru | #66
felixxx> Takže keď si to nevidel ty, tak to musí byt zákonite hovadina?
Osobne som bol s moto na valcoch pre autá 3x a je zrejmé že žiady technik ani úradník to za hovadinu nepovažuje, pretože sa to už pár rokov takto robí.
Tak aby si veril, ti to v lúli (červenci), keď pôjdem na STK vyfotím.

Mimochodom kde chodia motorky na emisie, keď píšeš že ťa po nich vyhodili. Mám za to, že ani v CZ ani u nás motorky na emisie nechodia.

Naposledy editováno 01.04.2018 13:36:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

1.4.2018 v 18:10 | Nahoru | #67
[quote=bacaono]felixxx> Takže keď si to nevidel ty, tak to musí byt zákonite hovadina?

pak dej fotku jak jsi byl s motorkou na válcíh pro osobní automobily, jezdím na stk skalica na slovensku a mám prostě jiné zkušenosti, nechci se s tebou dohadovat o hovadnách prostě mi to jen tak zajímá, a co se týče emisí na moto to je od váhy motorky když váží přes 350 kilo tuším 4 metráky musíš i na emise

mi jen neleze na rozum že aktivní technik vjede na válce pro auta ty ho před koncem brzdění klidně vyhodí, spadne na zem a kdo bude hradit škodu na padlé motorce případně úraz technika, třeba ve sklaici na slovensku tam by padl technik přímo do jámy a pokud by měl štěstí tak ho vytáhne pohřební služba, proto mají zvláštní místnost na motorky,

ještě taková zajímavost v sk se testují na autech i tlumiče v cz projdeš s tlumičema v hajslu a v první vlnití zatáčce vypochoduješ po stk do protisměru a najdeš tam třeba svoji smrt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

1.4.2018 v 22:41 | Nahoru | #68

HornisGSX píše: felixxx> ono celkove stk je uplne ale uplne k hovnu....je to jen dalsi zpusob jak s majitelu vozidel tahat prachy.....by me zajimalo za jakou uplatu md prodava licence pro provozovatele stk......kolik doprsvnich nehod zpusoby technicky stsv vozidla!



Máš i nemáš pravdu...bylo by k ničemu, kdyby měli všichni soudnost, jenže tu prostě všichni nemají. Stačí se podívat, co dokážeš potkat na silnicích dnes, když musíme jezdit na STK...dovedeš si představit, co by jsi potkal, kdyby se na ni nejezdilo? Nezapomínej, že tady to nikdo neřeší a každého jen zajímá, jak to obejít a stejní lidé pak vymýšlejí, jak ty okliky zase podchytit.
A kolik dopravních nehod způsobí technický stav vozidla? Vzhledem k tomu, že to až tak moc dopodrobna nikdo neřeší a stačí určit viníka a drtivou většinu nehod uzavřít formulací, že jsi jel nepřiměřeně situaci, ať už rychle či nedodržením bezpečné vzdálenosti, tak by jsi se možná divil, kolik nehod by bylo zapříčiněno nevhodnými pneumatikami, zhoršenou brzdnou reakcí apod. Jenže i to by jsi těžko dokazoval, protože i tak by to většinou byla spíše kombinace různých aspektů.

(reakce na) Posouzení hluku technikem STK

2.4.2018 v 07:45 | Nahoru | #69
felixxx> v Skalici je jedna z najlepsich stk. Preto podla toho nemozes posudzovat ostatne. Raz ma nezobrali v Skalici, ze som nemal rezervaciu a isiel som do Senice... (Pred 4 rokmi). A tam ten doskar fakt vliezol na valce pre auto a ani nemal nic upravene... Na jednes strane jama... Na druhej stal len na spickach.... No motorka ti prezila a tam na sstk uz nejdem aj ked sa to asi uz zmenilo od tej dody...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

2.4.2018 v 15:39 | Nahoru | #70

-MK- píše: kolik nehod by bylo zapříčiněno nevhodnými pneumatikami, zhoršenou brzdnou reakcí apod. Jenže i to by jsi těžko dokazoval, protože i tak by to většinou byla spíše kombinace různých aspektů.

Lenže v ČR sa zasa brzdy nekontrolujú, u pneumatík možno rozmery, pritom si pamätám štatistiku z USA (kde min. polovica štátov žiadnu TK nemá) a drvivá väčšina nehôd spôsobených technickým stavom bola práve kvôli kolesám a brzdám. Zato o tom, že by niekomu páčka bez guľôčky rozpárala tepnu a ten vykrvácal, som ešte nepočul.

Celkom nechápem miestny protest proti skúšaniu bŕzd, keby to bolo na mne, tak je to asi druhá či tretia vec, čo by sa kontrolovala.

1 reakcí na tento příspěvek Posouzení hluku technikem STK

3.4.2018 v 09:20 | Nahoru | #71
K tomu hluku!
STK pokud je mi ze zákona známo, NEMÁ čím změřit hlučnost. To může jen hygiena, která na to má v zákoně svůj technický prostor a normy z různých vyhlášek obcí.
STK má ale možnost zkontrolovat homologaci doplňků či origo dílů na daný typ vozidla.
Na hlučnost bacha u našich jižních sousedů MAX 92dB 45cm od ústí výfuku při 2tis ot/min. Já měl těch 92 a rakušák už zvedal prst, ale
nakonec OK.

PS: tato věta je v instruktáži pro techniky STK : Hladina vnějšího hluku nesmí přesahovat dané limity hluku.

To je kokotina....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

3.4.2018 v 09:31 | Nahoru | #72
adamadamec> co jsem se zatím dočetl tak hlučnost může technik posoudit (mozkové myšlení) a pokud se mu bude zdát vysoká měl by provést měření přístrojem a z toho odvodit výsledek TK.

Z referencí od technika který se mě pokusil udělat v problematice jasno vyznělo že v podstatě pokud technik usoudí že výfuky dělají kravál tak závada B

Jak dopadnu já uvidím dneska...

(reakce na) Posouzení hluku technikem STK

3.4.2018 v 09:43 | Nahoru | #73

HornisGSX píše: pokud nemel v ruce hlukomer poslal bych ho s tim do pi....!!! na me zas zkousel funkcnost brzd ze se musi jit projet!



No ty vole, jak projet? At si projede svoji starou, ale jestli mne vleze na masinu, tak mu zlamu nohy :D

(reakce na) Posouzení hluku technikem STK

3.4.2018 v 09:56 | Nahoru | #74
syrrius> hele, já vycházel z novely vyhlášky a pak z tohoto: zákon č. 56/2001 Sb. o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a konkrétními úpravami se zabývá vyhláška č. 341/2002 Sb.. Díky tomu pak výrobce může vyrobit a prodávat schválené motorky. Co udává výrobce, to je pro stk svaté, nebo by mělo být.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

3.4.2018 v 10:03 | Nahoru | #75
Metric> a to mas z nejake overene??? kvuli takovym nam budou brzy kontrolovat i diru do prdele!!!

(reakce na) Posouzení hluku technikem STK

3.4.2018 v 11:51 | Nahoru | #76
HornisGSX>
1) "V ČR sa brzdy nekontrolujú" - mne to zatiaľ nekontrolovali plus vidím, že veľa ľuďom tiež nie. Nechodili by inde, keby sa všade kontrolovalo... ale beriem, že sa to možno zavádza alebo zaviedlo pred krátkou dobou.
2) "drvivá väčšina nehôd [v USA] spôsobených technickým stavom bola práve kvôli kolesám a brzdám" - zdroj je na https://crashstats....wPublication/812115, veľa stránok odtiaľ cituje
3) "páčka bez guľôčky rozpárala tepnu a ten vykrvácal" a "kontrolovat i diru do prdele" - ak si pozrieš link z predchádzajúceho bodu, nehôd (v USA) spôsobených technickým stavom vozidla bolo 44 000 (asi 2% celkových nehôd); počet nehôd spôsobených nesprávnou funkciou riťného otvoru som nenašiel, ale osobne som zatiaľ nepočul ani o jednej a predpokladám, že ich počet je hlboko pod hranicou relevantnosti. Detto o ľuďoch rozpáraných ostrými výčnelkami. Máš nejaké štatistiky?

Môj názor je, že by sa STK mali sústrediť na to, aby boli vozidlá ohľaduplnejšie k ostatným účastníkom cestnej premávky napríklad tým, že budú menej často havarovať - a práve tam sú pneumatiky a brzdy dôležité. Nie na blbosti, ktorých efekt je prakticky nulový. (Poznámka: Nadbytočné zdanenie za vlastnenie vozidla nerátam.)

Posouzení hluku technikem STK

3.4.2018 v 13:37 | Nahoru | #77
Tak kontrola hotová.

Technik mrknul na výfuky kde zkontroloval homologaci, nechal si posvítit vším co na moto je, zatroubit, kontroloval pneu,zadní odrazku.
Brzdy jen pohledem jestli nejsou příliš sjeté desky a kotouče. Při vjezdu jsem mu razantněji motorku zabrzdil aby viděl že se opravdu potopí na vydlích.

Jediná závada je že mi chybí identifikační štítek (r.v.99). Výsledek = závada "A" (prý to musel zapsat, omlouval se...)

Kontrola bez známosti a bez úplatku.

Kontrola provedena na jiné STK

1 reakcí na tento příspěvek Posouzení hluku technikem STK

3.4.2018 v 19:50 | Nahoru | #78
nesmí prostě člověk narazit na idiota to platí na každém úřadě i v běžném životě, mě stk zrovna taky čeká tak sem zvědavej....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

3.4.2018 v 20:10 | Nahoru | #79
prodamCBR> Když může technika dělat každý co má v pr. díru není se čemu divit. 🤮

PS: Těm zodpovědným technikům se omlouvám že je hážu do jednoho pytle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

4.4.2018 v 16:59 | Nahoru | #80

syrrius píše: prodamCBR> Když může technika dělat každý co má v pr. díru není se čemu divit. 🤮

PS: Těm zodpovědným technikům se omlouvám že je hážu do jednoho pytle



To je nesmysl,že technika STK může dělat každý co má díru do zadku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

4.4.2018 v 21:07 | Nahoru | #81
FJRPEPA> Máš pravdu. Díra do zadku není potřeba. Kdyby technika STK dělal žulový kvádr, bude patřit k těm výrazně nadprůměrným.

(reakce na) Posouzení hluku technikem STK

5.4.2018 v 08:23 | Nahoru | #82

Číkus píše: FJRPEPA> Máš pravdu. Díra do zadku není potřeba. Kdyby technika STK dělal žulový kvádr, bude patřit k těm výrazně nadprůměrným.



Když si to myslíš, tak je zbytečné Ti to vyvracet.

(reakce na) Posouzení hluku technikem STK

5.4.2018 v 20:44 | Nahoru | #83

felixxx píše:

třeba to že na válcích pro osobní automobil nemůžeš testovat jednostopá vozidla, ani regloskopem se přeci neposuzuje na konci stk jak svítí motorka,



bol by si prekvapeny. na jesen som bol na STK a meral mi svetla tou srandou. "pane daju sa vam nastavit? mate ich dost hore... "
tak isto valec, pneu atd...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist