globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pružiny předních tlumičů
29.3.2018 v 00:12
Dobrý den,měl bych dotaz.Dělal jsem komplet repas předních tlumičů.Nové chromy, pouzdra,matky na kluzaky,kompletní vyčištění,změření trubek zda nejsou ohnuté,kontrola pumpiček.Po zkompletovaní tlumičů,které proběhlo bez větších problémů, chodili pěkně zlehka,menší odpor tam byl pouze po našroubování nových matek kluzáků asi zřejmě těsnější gufero.Na trubky jsem navlékl nové pružiny délku 280 mm,nalil olej 140ml do každé vydle a vrátil zpět na motorku.Už při montáží jsem měl problém stlacit nové pružiny tak,abych dostal truby do horních brýlí.Po větší námaze se povedlo vše usadit.Nasadil jsem blatnik,kolo a vyzkoušel jak to tlumí.Bohužel je to tvrdé a vůbec se mi to nelíbí.Dá to hodně úsilí propružit vydlici.Kolo šlo tedy dolů,vyskladal jsem prkýnka a zkusil tlumiče propružit bez kola,abych vyloučil případnou špatnou montáž kola a křížení vidlic.Tlumení je pořád stejné ať s kolem nebo bez kola.Mám podezření na ty nové pružiny,že jsou příliš tvrdé a hlavně když mi přišli,srovnaval jsem je ze starýma a ty byly o více jak otáčku a půl kratší.

Budu rád za každé vaše názory a poznatky,které povedou k vyřešení mého problémů.


1 reakcí na tento příspěvek Pružiny předních tlumičů

29.3.2018 v 09:36 | Nahoru | #1
buď v klidu, dělal jsem sice jen komplet repas vidlí 354, 559, 353, 475, 473 a všechny měly stejný problém, ale po najetí cca 500km je vše ok. Poprve mě to taky vyplašilo a nebylo to příjemné. Většinou je tě těsnější matice nebo futra, ale to se rozchodí, olej zatím neřeš. Zkus celou sestavu i s kolem lehce povolit, kolo ať ti někdo podrží a řídítkama zakývej, možná máš kluzáky zkřížené v brýlích oproti kolu. Pro natahování kluzáků do brýlí je na kývačky přípravek, všechny původní pružiny včetně zadních vždy měním.

(reakce na) Pružiny předních tlumičů

31.3.2018 v 20:48 | Nahoru | #2

68732 píše: buď v klidu, dělal jsem sice jen komplet repas vidlí 354, 559, 353, 475, 473 a všechny měly stejný problém, ale po najetí cca 500km je vše ok. Poprve mě to taky vyplašilo a nebylo to příjemné. Většinou je tě těsnější matice nebo futra, ale to se rozchodí, olej zatím neřeš. Zkus celou sestavu i s kolem lehce povolit, kolo ať ti někdo podrží a řídítkama zakývej, možná máš kluzáky zkřížené v brýlích oproti kolu. Pro natahování kluzáků do brýlí je na kývačky přípravek, všechny původní pružiny včetně zadních vždy měním.



Trošku nechápu jak bych to mohl mít zkřížené.Trubky jsou nadoraz v horních brýlích,a pokud jsou trubky dotažené,dá se s kluzáky pootočit a srovnat pro upnutí kola.Ty trubky v kluzácích drží přes pumpu,která není na pevno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 honzaza 3 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal


TOPlist