globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
27.3.2018 v 21:56
Koupil jsem starší ZX6R r.v.2000 v horším těch. stavu a rozhodl se jí dát plnou péči k novému životu. Vyměnil jsem olej, filtr, vzduchový filtr svíčky a hlavně vyčistil zanesene karburatory
Dostala nový lak a konečně jsem se chtěl projet. Zde nastal problém. Motorka se na neutral krásně vytáčí a nejeví známky nějakého problému. Ale když se chci rozjet, tak jede jakoby na 3 válce a dusi se. V momentě kdy to ale přejde přes 5000ot tak vystřelí a jede jak ďas. Když chci ale jet třeba v obci těch 50 tak se jakoby dusí.
Bohatost směsi jsem nastavil dle manuálu na 3 otacky(při 4 už byly bílé svíčky).
Ještě se projevuje jeden problém při startování, když je motor ohřátý. Musím při startu víc pridrzet plyn aby to chytlo, pak už to drží.
Máte tušení co s tím?
Moc děkuji za vaše rady


Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:21

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

8.4.2018 v 11:21 | Nahoru | #151
Z fotek vyse to bylo hned jasne a psali jsme ti o tom, ale jsme radi, ze jsi se zase o kousek posunul.

PS: A proc by prevrtaval jen tu prvni a ne rovnou všechny? To vi jen predchozi majitelé.

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

8.4.2018 v 14:23 | Nahoru | #152
Jaký má smysl kupovat vrak motorky za 19000kč a pak do toho narvat 300 hodin volnýho času a dalších 30000kč za opravy?
Já bych jí buď prodal dál nebo rozprodal po dílech.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

8.4.2018 v 14:43 | Nahoru | #153
A za kolik by to me nyni prodat, kdyz poradne nevrci motor? Chtěl koupit levne, ale ukazala se skryta zavada, kterou necekal nebo si ji nepripoustel. Ja jsem se take spalil pri koupi a take jsem to nechtel vzdat a zprovoznit ji, ale uz jsem na to nemel nervy, tak jsem ji prodal na dily. Nyni uz setrim na poradnou masinu, protoze jsem se poucil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

8.4.2018 v 17:23 | Nahoru | #154
dave-lister> Každej má nějakýho koníčka. Někoho třeba baví kupovat zdánlivý "vraky" a dávat jim zpátky zašlý lesk...

Naposledy editováno 08.04.2018 17:23:53

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

8.4.2018 v 18:55 | Nahoru | #155
matware. Takže špatně osazený karbec

Bravo a máš super servis, opět vidíš, že běžný laik je nakonec lepší nežli 95% servisů v téhle zemi. Spravujeme po servisech téměř pořád.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

8.4.2018 v 20:03 | Nahoru | #156
Tak provizorně dnes opraveno. Trysku jsem zákapl epoxydovym dvouslozkovym tmelem zkrz který jsem prostrcil ten nejtenčí špendlík co existuje a namasteny. Po 4 minutách to vytvrdlo a špendlík jsem vytáhl. Dírka je nepatrně větší, ale když jsem to jel projet, tak je to ohromný rozdíl. Už z té trysky u sání nestríká benzín - špatně dosedal O kroužek pod tou jehlou u plovaku.
Svíčku jsem nakonec zkusil větší silou dotáhnout a po krátkém pootoceni už zase šla dobře až na doraz.
Takže musím objednat novou trysku a uvidím jak to pak pojede.

Naposledy editováno 08.04.2018 20:05:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

8.4.2018 v 20:07 | Nahoru | #157

Pavouk106 píše: dave-lister> Každej má nějakýho koníčka. Někoho třeba baví kupovat zdánlivý "vraky" a dávat jim zpátky zašlý lesk...


Přesně tak

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

9.4.2018 v 10:13 | Nahoru | #158
pro inspiraci, trysky sem kupoval na aliexpresu - za 10 dolarů byla sada 12ti kusů ve třech velikostech podle výběru. na ladění ideální

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

9.4.2018 v 11:06 | Nahoru | #159
Martin.z.brna> hmm, to ale asi nebyly volnobezne trysky, ale hlavní.

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

9.4.2018 v 21:47 | Nahoru | #160

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

10.4.2018 v 05:58 | Nahoru | #161
Martin.z.brna> uznávám, že máš pravdu. Jen mě nějak zarazilo proč by se ladila volnobezna tryska, když s jinou než originální velikostí to zlobí.

Jinak všichni, kdo tu se mnou měli trpělivost a snažili se mi pomoci, Vám chci moc poděkovat. Konečně jedno z témat kde se tu lidé nepredhaneli v tom kdo je chytřejší a neurazeli se navzájem.
Pokud by někdo potřeboval něco vyfrezovat ze dřeva či plastu, tak vám také rád pomohu. Rozměry plochy stolu jsou 1000x700mm. Mám možnost i nechat udělat hliníkové odlitky. Tady je pár výrobků :
[img]


Naposledy editováno 10.04.2018 06:00:00

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

10.4.2018 v 20:08 | Nahoru | #162

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

10.4.2018 v 22:15 | Nahoru | #163
matware> Ten dinosaurus je super A máš pravdu, konečně vlákno kde se něco opravdu řešilo a vyřešilo, většinou je to jen o poměřování pinďourů a každý je chytrý jak rádio

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

10.4.2018 v 22:31 | Nahoru | #164
matware> dle mě tu trysku tam dal někdo jako nouzovou z jiný moto, když tu původní dokurvil... Srovnával jsi ty trysky z 1. a 4. válce? Kolikrát jsou jiný než z 2. a 3. válce z důvodu horšího chlazení prostředních válců a právě se prostřední dochlazovaly bohatší směsí, tedy jiné otryskování... Ale je to jen u některých moto... Jinak jsem koukal jak opravují závity v hlavě na svíčku starý motoráři. Na závitník plácnou hustou vazelínou a většina špon v ní zůstane, zbytek jak psali kluci vyfoukaj luftem přes výf. ventil...

Naposledy editováno 10.04.2018 22:32:44

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

10.4.2018 v 22:37 | Nahoru | #165
Trysky na všech karburátorech mají stejné číslo. Tu svíčku zatím nebudu řešit dokud ji nebudu muset vyndat. Už chci jezdit - tři týdny práce a já se pořádně nesvezl. O víkendu vyrazím někam na sraz. Razíte někam vy?

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

10.4.2018 v 22:41 | Nahoru | #166
Ještě jsem dělal pro jednoho vojáka dárek k 50.narozeninam. Nejvíce se to líbilo jeho ženě, prý mu bude chodit nalévat.

Náplň byla melounova vodka - žlutá 😁

Naposledy editováno 10.04.2018 22:43:01

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

11.4.2018 v 06:52 | Nahoru | #167
Tu zátku si u tebe objednala paní přes mimibazar, že?

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

11.4.2018 v 08:03 | Nahoru | #168

matware píše: Přesně tak


(ohledně toho, že každý má koníčka a někdo prostě rád opravuje motovraky)

Ještě bych chtěl dodat - kolik z vás má doma nablejskanou Jawu nebo Stadiona? Nebo by chtěl mít? A když budete upřímní - proč to doma máte? Vždyť je to pomalý, nemá to výkon, musí se do toho míchat olej, sedí se na tom jak na lavici, vítr fouká do ksichtu, voda chčije na nohy, ...

Pokud to doma máte, tak nejspíš proto, že se vám to líbí a prostě jste to chtěli (i třeba sami dát dokupy). Tak tady Matware prostě dává dokupy jinou dobitou motorku, než Stadiona... Nic zvláštního. Proto za ní na začátku nedal prachy, věděl, že bude investovat. Proto neřeší prasklý rám, zavaří to a bude jezdit (předpokládám spíše) kochačku. Tuhle motorku chtěl/si vybral a chce na ní makat rukama. Nic zvláštního, prostě koníček

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

11.4.2018 v 09:19 | Nahoru | #169
Lys> kdepak, zátka (korkový špunt) koupená v kuchyňských potřebách, chlupy - ustřižené ze smetáku a pinďour z násady na hrábě.

2 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

11.4.2018 v 12:12 | Nahoru | #170
Dewwil:
Prostredni ma lepsi odpar a nasaje teplejsi vzduch tim ma mene kysliku a potrebuje vezsi trysku?

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

11.4.2018 v 21:52 | Nahoru | #171

Jurawood píše: Dewwil:
Prostredni ma lepsi odpar a nasaje teplejsi vzduch tim ma mene kysliku a potrebuje vezsi trysku?

Možná jsem to trochu popletl, před lety jsem to řešil s GSX-Rollem, když jsem nastavoval karbce na svý 11.tce a prostřední byly větší než krajní. Jednalo se o dochlazování bohatší směsí prostředních válců. Ale to byl ještě vzduch-olej SACS motor. Teď už se hrabu jen ve stříkačkách a kapalinou chlazených... Víceválcových motorek s karbci už moc na servis nejezdí... Nemaj s nimi moc problémy Maximálně rozhozený podtlaku nebo zasraný trysky...

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

11.4.2018 v 22:08 | Nahoru | #172

Jurawood píše: Dewwil:
Prostredni ma lepsi odpar a nasaje teplejsi vzduch tim ma mene kysliku a potrebuje vezsi trysku?


Zatím každý řadový čtyřválec co neměl stejné všechny trysky, tak větší byly vždy uprostřed, aspoň dle manuálu u motorek co sem řešil. Ale teorie proč to tak je tu rozvádět nebudu, jelikož už je to nějaký pátek co sem ze školy a už si prd pamatuju I u dvouválců bývá někdy na zadním válci, který se víc hřeje větší tryska. Ale jestli je to u některých moto i naopak tak se rád nechám poučit.

2 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

12.4.2018 v 19:32 | Nahoru | #173
Prvni manual na ktery jsem narazil ze stovky..
http://www.geocities...rasmith/carbdata.jpg

Srad zrovna tak. Dalsich x motorek co jsem delal.

Kde se bere ten mytus, ze to je kvuli chlazeni?
Jen tady na foru uz jsem to cetl 100x

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

12.4.2018 v 20:40 | Nahoru | #174
mu tady rozmlouváte motorku za 19 litrů a přitom já koupil něco podobného (zx9R) za 40 a po roce co sem to rozebral do šroubku sem zjistil že to bylo totálně zrušený a to evidentně 2x :D tak sem do toho pustil dalších 60 a pak když sem začal jezdit s kámošem a začal to "klopit" (do té doby sem jezdil jen ve dvou) :D sem zjistil, že se v náklonech chová dost divně a že má ještě ohnutej rám takže mám doma motorku za 100 000 kč z roku 2000 s ohnutým rámem ale už pujde na rovnáni tak snad investice už zakončím páč je tam uplně všechno nové :D max se muže po srovnání rámu zadřít motor, ale popravdě to už mě ani nenasere motor sem totiž komplet ještě nerozebíral zatím jen částečně (aspoň na tomhle) a až na to dojde klidně to rozhodím :D

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

12.4.2018 v 21:09 | Nahoru | #175

Jurawood píše: Prvni manual na ktery jsem narazil ze stovky..
http://www.geocities...rasmith/carbdata.jpg

Srad zrovna tak. Dalsich x motorek co jsem delal.

Kde se bere ten mytus, ze to je kvuli chlazeni?
Jen tady na foru uz jsem to cetl 100x

On to není zas takovej mýtus dochlazování bohatší směsí, celkem se s tím laborovalo hodně u vzducháčů nebo u motorů kde z důvodu malého prostoru už nezbylo moc místa na chladící kanály. Tenkrát mi to vysvětloval právě GSX-Roll, ale je to cca 10-12 let zpět, vyučoval nebo ještě vyučuje na ISŠA motocykly, nevím... Kvůli čemu by tam ty větší trysky jinak dávali?

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

12.4.2018 v 22:47 | Nahoru | #176

Jurawood píše: Prvni manual na ktery jsem narazil ze stovky..
http://www.geocities...rasmith/carbdata.jpg

Srad zrovna tak. Dalsich x motorek co jsem delal.

Kde se bere ten mytus, ze to je kvuli chlazeni?
Jen tady na foru uz jsem to cetl 100x


Já neříkám že kvůli chlazení. Proč to přesně je ti neřeknu, leč už si to nepamatuju. Ale teď sem prošel pár manuálů a je teda zajímavé že u některých jsou opravdu větší trysky na vnějších karburátorech jako např. u zmiňovaného srada, u jiných zase větší trysky na vnitřních karburátorech, např. GSXR750W, nebo CBR600R nebo zajímavý je Blackbird. 1/4 válec 142 tryska a 2/3 válec 145, kdežto u verze pro Německo je to přesně naopak, tak to by mě teď fakt zajímalo proč to tak je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

13.4.2018 v 17:05 | Nahoru | #177
matware> jestli to platí i pro mě, tak bych měl někdy zájem o vyfrézování čelní desky reproskříně - přesné zapuštění jednotlivých měničů a zkosení hran. šlo by?

zhruba jako tohle:


Naposledy editováno 13.04.2018 17:08:14

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

14.4.2018 v 00:53 | Nahoru | #178
Martin.z.brna> pokud máš nějaké plánky, tak je pošli a mrknu na to, ale neměl by být problém.

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

14.4.2018 v 08:56 | Nahoru | #179
Dochlazování především teda výfukového ventilu rychle prohořenou směsí samozřejmě smysl má.
Než aby chudší směs ještě dohořívala přes sedlo

Jenže o tom řeč nebyla. Směs je vždy v plném zatížení nalazena tak aby to dělalo 12,5-13:1.
Takže to už je ono co nejrychleší prohoření, s tím, že ne každá molekula vzduchu si najde tu svoji molekulu uhlovodíku, takže je tam trochu nad stechio poměr.

Jakou trysku osadíš když pojedeš jezdit na drom do Kataru?
Jakou trysku osadíš když pojedeš na Elefantreffen?

analogicky...

Jakou trysku osadíš na válce co sají teplejší a na válce co sají chladnější směs?

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

14.4.2018 v 21:37 | Nahoru | #180
Jurawood> Tak logicky bych řekl, že když pojedeš do větší zimy že dáš větší trysku. Když máš studený motor, taky dáváš sytič abys směs obohatil. A když sem jezdil ještě na Jawě, tak sem dával na zimu větší trysku tuším. Ale fakt se tu nebudu hádat co jak a proč, protože jistý si fakt nejsem, když sem byl ve škole tak sem to měl všechno teoreticky nastudované, ale když to člověk nepoužívá tak spoustu věcí zapomene. Pokud i dobře pamatuju že školy, tak nám říkali že větší trysky na vnitřích válcích jsou z důvodu tepelné roztažnosti. Jelikož se vnitřní válce hřejí víc a zahříváním dochází k roztažení, takže se zvětšují molekuly paliva a tudíš při stejné velikosti trysky by se ho do válců dostalo míň jak u vnějších válců. Možná plácám, nebo to jen špatně popisuju, ale tak nějak si to pamatuju. No jen mě zajímá proč teda ale u některých motorek je to v manuálu tak a jiných zase opačně? :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist