globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
27.3.2018 v 21:56
Koupil jsem starší ZX6R r.v.2000 v horším těch. stavu a rozhodl se jí dát plnou péči k novému životu. Vyměnil jsem olej, filtr, vzduchový filtr svíčky a hlavně vyčistil zanesene karburatory
Dostala nový lak a konečně jsem se chtěl projet. Zde nastal problém. Motorka se na neutral krásně vytáčí a nejeví známky nějakého problému. Ale když se chci rozjet, tak jede jakoby na 3 válce a dusi se. V momentě kdy to ale přejde přes 5000ot tak vystřelí a jede jak ďas. Když chci ale jet třeba v obci těch 50 tak se jakoby dusí.
Bohatost směsi jsem nastavil dle manuálu na 3 otacky(při 4 už byly bílé svíčky).
Ještě se projevuje jeden problém při startování, když je motor ohřátý. Musím při startu víc pridrzet plyn aby to chytlo, pak už to drží.
Máte tušení co s tím?
Moc děkuji za vaše rady


Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:21

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 20:12 | Nahoru | #61

Bubrak-ZX10R píše: jeste muze zlobit ram air (tlak benzinu - ty trubicky v nasosu vepredu) - ale to se spis projevuje naopak, ze to zlobi od vyssich otacek, ale mozna necim to muze zlobit naopak (ja tomu nerozumim, jen aby se na tuhle ficuru nezapomnelo)


To mě prvně taky napadlo, ale když říká že pak motorka vystřelí a jede dobře, tak tím to nebude. Pokud máš toto špatně zapojené, tak čím rychlejc jedeš tím víc začne motor umírat protože náporový tlak s airboxu v podstatě zatlačuje palivo zpět do plovákovky a to se nedokáže nasát do difuzoru a motorku přestává jet.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 20:21 | Nahoru | #62
Tak jsem právě skončil v garáži. Dbal jsem vašich rad a začal jsem obstrikavat líh kolem airboxu a karburátoru a našel jsem dvě místa kde airboxu špatně těsnil. Tak jsem vyměnil těsnící gumovou,, šňůru " a nahradil ji gumovým těsněním, které jsem našel doma(těsnící paska do oken a dveří kterou jsem zúžil). Pak jsem ještě objevil dvě pricpane trysky u přírub sání, které jsem vyčistil. Vše sesadil zpět a nastartoval. Chod je klidný, krásně se na neutral vytáčí a hlavně teď ten ohřáty motor chytá na tuknuti bez nutnosti přidrzet plyn. Škoda že to nemohu projet, protože tu prší. Ale i tak to považuji za velký krok vpřed. Ještě zkusím udělat ty podtlaky.
Díky zatím všem za rady.

Naposledy editováno 28.03.2018 20:23:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 20:22 | Nahoru | #63
Bubrak-ZX10R> tu jsem psal

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 20:35 | Nahoru | #64
Nečetl jsem to celé, ale mě něco podobného dělal povytažený vysokonapěťový kabel z fajfky na jednom válci.

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 23:37 | Nahoru | #65

gagtoy píše: Bubrak-ZX10R> tu jsem psal



ne, tys psal jen ten filtrik az jak se to spoji

jasny, no

stejne je to asi blbost, viz i jak psal mischa638

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

28.3.2018 v 23:38 | Nahoru | #66
matware: za deste se da normalne jezdit ale chapu ze se ti nechce spis no...

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 06:21 | Nahoru | #67
Ach jo můj rám má přesně na tomhle místě taky nějakej šrám bylo tam jen trochu kitu tak sem myslel ze bude odřenej a teď když na to koukám tak Teda nvm mohl by si tu prasklinu prosimtě vyfotit?

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 06:22 | Nahoru | #68
Jinak já mám zx9r

1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 07:24 | Nahoru | #69
Bylo to celkem pěkně zality barvou, ale redidlo pomohlo.


Naposledy editováno 29.03.2018 07:25:13

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 07:50 | Nahoru | #70
No popravdě se mi dcl ulevilo, hledal sem i na netu fotky tehlech rámu a všude je to stejně jako to máš ty já to mám na místě kde je to dost nelogicky takže to nejspíš bylo jen podrapaný, mám to na stejný části rámu ale zboku vedle toho závitu nvm jak by to mohlo rupnout tam když nahoře ani dole nic není

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 14:13 | Nahoru | #71
matware: tak to je docela škoda že toho zmrda nesejmeš u soudu/fízlů, tohle zamaskovat už je pomalu na ublížení na zdraví ve stadiu pokusu, kromě toho podvodu. Kdyby sis toho nevšiml a bylo to tam tak budiž tvoje blbost je to 20 let starý, ale zamaskovávat tohle je velká prasárna

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 18:14 | Nahoru | #72
Snad ti to po zavření bude držet, ale co sem koukal na netu je plno fotek kde to někdo vařil přesně v tomhle místě, tak snad

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 18:41 | Nahoru | #73
Taky doufám, že se to podaří zavarit. Teď ještě sehnat někoho kdo to umí. Zítra to snad projedu a doufám že už to bude dobře nastavené.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 18:48 | Nahoru | #74
Dokázal by mi někdo trochu poradit jak ještě doladit vzhled motorky? Mám tu ještě černou folii na nějaké,, rychlé pruhy".
Tak kdyby si někdo chtěl zahrát na designéra, tak to uvítám. Přidávám foto do kterého můžete dělat návrh.
Díky chlapci šikovný.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 19:07 | Nahoru | #75
sundat tu malou červenou mezi otvorama nechat tak

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 22:12 | Nahoru | #76
Ja by som tam dal ešte čiernu a bielu. Pozri fotky ostatných. Stačí ti samolepiaca fólia za pár korún

(reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

29.3.2018 v 22:19 | Nahoru | #77

matware píše: Bylo to celkem pěkně zality barvou, ale redidlo pomohlo.



Zavarit a pro jistotu preplatovat pruhem hliniku...

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

1.4.2018 v 14:47 | Nahoru | #78
Tak jsem dnes seridil podtlaky a protože byly hodně rozházené tak jsem očekával zlepšení chování v nizkych otackach. Bohužel se to chová stejně. Už nevím jak dál. Zkusil jsem nové i staré svíčky, nový vzduchový filtr, pretesneni airboxu, vyčištění karburátoru, podtlaky. Chová se to furt stejně. Je možné aby to bylo něčím v motoru?
Víte o někom, kdo tomu fakt rozumí?

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

1.4.2018 v 14:54 | Nahoru | #79
Snad mě jen napadá, že když je tam ten otevřený výfuk, tak zkusit zvednou jehly. Může to mít vliv na ten spodek do 5000ot.?

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

1.4.2018 v 15:42 | Nahoru | #80
Tak jsem tam dal sériový výfuk a motorka jede stále do 5000ot. jako by na 3valce.
Ze by byl problém někde v elektrice? Ale nad 5000 to zas je OK.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

1.4.2018 v 16:38 | Nahoru | #81
matware: a zkousel si jestli fakt jeden valec nepali ? kterej jde zjistit snadno ze sahnes (opatrne lehce, na okamzik) na svody postupne a jeden bude studenej...

jen otevrena koncovka nema na nic takhle velkej vliv, mel sem na ZX9R 98 taky otevrenou koncovku bez uprav karbecu a letelo to krasne.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

1.4.2018 v 17:36 | Nahoru | #82
Tak jsem osahat svody a 1 válec je mnohem chladnější než ostatní. Prohodil jsem i ty fajfky s indukci a stále to samé. Takže problém je v buď 1.karburatoru nebo 1.valci.
Svicky meneny, fajfky změněny, svíčky naprázdno jiskru hází.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

1.4.2018 v 17:38 | Nahoru | #83
Ať mi nikdo neříká že nad 5000 jedu na 3valce a letí to jak hovado. Prostě nad 5000 se přidá i 1.valec.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

1.4.2018 v 18:03 | Nahoru | #84
Matware poradil bych, muze to bys strasne moc veci, cisteni v ulz je ale zacatek...

Kazdopadne tady panove konci legrace. Prodejce zmrd se nastesti uplnou nahadou takto blbe sam udal. Domluvil byc se tady se svedkem a podal trestni oznameni za pokus o vrazdu a obecne ohrozeni.

Naposledy editováno 01.04.2018 18:06:16

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

1.4.2018 v 18:58 | Nahoru | #85
Tak to vypadá na karburátor. Zkusil jsem odpojit kabel od svíčky a nechal to běžet cca 3minuty. Pak jsem vyndal svíčku a ta je suchá. Karburátory jsem už 2x cistil včetně trysek. Co by tam mohlo ještě být pricpane nebo co by mohlo omezit privod paliva? Směs je nastavena dle manuálu na všech karburátorech stejně na 3otacky.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

1.4.2018 v 19:39 | Nahoru | #86
Soudit se, že motorka za 19k není ve 100% stavu? To jako fakt?

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

1.4.2018 v 20:22 | Nahoru | #87
Soudit se s ním opravdu nebudu. Na to nemám čas a ani peníze. Zkusím na něj bububu dostaneš na hubu. Třeba něco pustí.
V úterý jedu k chlapkovi co mi to zavari, tak snad to bude OK.

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

2.4.2018 v 15:38 | Nahoru | #88
Ucpany kanalek, trhlinka v membrane, spatne slozene, spatne osazene, netesnost ve vicku u membrany, stav motoru, komprese, ventilove vule, elektro, ....
... Prozatim staci, nebo mam psa dal?

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

2.4.2018 v 15:59 | Nahoru | #89
já bych to tipoval na ucpaný kanálek jak píše jura. předpokládám, že nemáš tak velkou čističku že bys do ní nacpal celou baterii karburátorů, takže jsi čistil jenom trysky a části co jdou vydělat. další věc je jakou tu čističku máš - takový ty obyčejný z lidlu a podobně nic nevyčistí, nemají výkon..

Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak

2.4.2018 v 16:37 | Nahoru | #90
čistil jsem to růčo, ale poctivě a už dvakrát. Taky se přikláním k tomu kanálku. Zítra jsem objednán na ultrazvuk, tak uvidím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist