bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa twin adventure sport
Ahoj ma smysl porizovat si Advanture sport? Koukam ze je zhruba o 100t drazsi...
Maji ty tlumice a dalsi doplnky vubec takovou hodnotu?
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Africa twin adventure sport

27.3.2018 v 18:51 | Nahoru | #1
Ja si myslím,že tá motorka má hodnotu každého haliera čo do toho dáš....Je to paráda....

Africa twin adventure sport

27.3.2018 v 19:36 | Nahoru | #2
To bude provokatér. Ve Vrbovce rozdíl 60t a píšou to hlavní. Tento stroj dodává silné sebevědomí při jízdě v každém terénu. Nabízí větší palivovou nádrž o objemu 24 litrů, padací rám, velkou kluznou desku a tlumiče s dlouhým zdvihem zaručující dostatečnou světlou výšku. Dále se na svých výpravách můžete spolehnout na převodovku DCT, antihoppingovou spojku, elektronické ovládání plynu, 3 jízdní režimy a vyhřívané rukojeti, protože skutečné dobrodružství nikdy nekončí.
Nepíšou jestli zdechá a střílí do sání.

Africa twin adventure sport

27.3.2018 v 20:17 | Nahoru | #3
jestli prodám svoji stávající motorku, jdu do ní, ale nechci automat.

Africa twin adventure sport

27.3.2018 v 21:36 | Nahoru | #4
Tak teda nevím, kde jste na ty ceny přišli. Byl jsem tady na Moravě u dvou dealerů a u každého je cenový rozdíl oproti klasice 20.000 tisíc. A u Adventure mi byla okamžitě nabídnuta sleva 20.000,- z katalogových 369.000,-
Za 20.000,- tu výbavu navíc v Hondě rozhodně nepořídíš. (hefty 9.000,- padací rám 14.000,- zásuvka 4.000,- vyšší plexi sice nevím, ale za pětikilo nebude a má lepší kryt motoru, než klasika ) a to je všechno bez montáže.
Takže, pokud ti nedělá problém světlá výška o pět centimetrů vyšší, určitě se Adventure cenově vyplatí.

1 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport

27.3.2018 v 21:39 | Nahoru | #5
Trošku problém ale je, pokud chceš hned po koupi vyrazit na nějakou expedici, tak zatím mi nebyli schopni říct, kdy a za kolik bude topcase (je tam jiné uchycení) a hlavní stojan, bo ten klasický je kvůli vyšší světlé výšce krátký.

Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:43

Africa twin adventure sport

27.3.2018 v 21:54 | Nahoru | #6
Jestli nějakou Afriku tak Adventure Sports

(reakce na) Africa twin adventure sport

27.3.2018 v 22:56 | Nahoru | #7

Bafan21 píše: Trošku problém ale je, pokud chceš hned po koupi vyrazit na nějakou expedici, tak zatím mi nebyli schopni říct, kdy a za kolik bude topcase (je tam jiné uchycení) a hlavní stojan, bo ten klasický je kvůli vyšší světlé výšce krátký.


Tak máme smůlu, no. Bez hlavního stojanu a originál topcase se holt s touhle motorkou na expedici nemůže Škoda, přitom web je plný reklamních fotek a videí z jedné drsné expedice za druhou....

1 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport

27.3.2018 v 23:29 | Nahoru | #8
Taky by mě zajímalo jestli by se vyplatilo vyměnit 2017 za Adventure Sport mě dostal ten zvuk co jsem na nové Africe obdivoval ,ale tady je to masakr tak jsem s toho takovej načatej..........Mě docela zklamalo že tu cenu dali tak nízkou kdyby tam dali 400 000Kč tak by jsem to pochopil ale v tomto případě se asi nevyplatí kupovat obyč. Africu jediný mínus bude pro někoho ta výška......

1 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 04:39 | Nahoru | #9
Mozna ze tech 100t to nebude. Koukal sem na Mobile.de tak je AT za 11 a ATadventure za 16....
Pokud je rozdil jen 20t kc tak samozřejmě neni co resit...

(reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 06:42 | Nahoru | #10
mildafleck> tvoje starosti bych chtěl mít , nezávidím, přeji

2 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 09:31 | Nahoru | #11
zasuvka za 4k, absence hlav. stojanu, hmm, kluci japonsky se rozjeli...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2018 v 09:38 | Nahoru | #12

Eso_Rimmer píše: zasuvka za 4k, absence hlav. stojanu, hmm, kluci japonsky se rozjeli...


Celé tohle téma a vlastně i verze Adventure je k smíchu.
Soudný člověk si řekne, jestli tuhle verzi chce kvůli lepšímu podvozku do terénu (standardní mu nestačí), větší nádrži (standardní mu nestačí), doplňkům "v ceně" (ale už neřeší např. naprostou nefunkčnost padáků, které sama Honda nazývá okrasnými držáky přídavných světel) nebo ji chce prostě jen kvůli lepší imidži.

Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 10:50 | Nahoru | #13
Ale chlapi, fakt je na pohled (takže image) moc pěkná! Já už jsem sice podlehl horskému kolu 990 adventure R, ale nemít ho tak jdu pro Hondu.

(reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 11:32 | Nahoru | #14

veverak007 píše: Mozna ze tech 100t to nebude. Koukal sem na Mobile.de tak je AT za 11 a ATadventure za 16....

Podľa oficiálneho cenníku je rozdiel 20 tis. Ďaľších 20 môžeš ušetriť, ak si kúpiš výbehový model (2017).

Otázka je, či za tých 11 tis. eur nebola náhodou jazdená, lebo čo som sa díval, tak tie sa začínali tak na 9500.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 11:46 | Nahoru | #15
vilemx> Líbí se mi tvoje neuvěřitelná averze a kritika nový afriky Na to, že u f800gs se regulérně zadíral motor, u velkýho GS se lámaj kyvky, u 660 tenere se sypou převodovky, malej tiger po čase neřadil a u velkýho tigra se snad i zadíraly hlavy a ktm neumí v servisu utáhnout ložiska krku mi u afriky ty problémy (oxidace drátů, oxidace chcípáku, lámání přetížené hrazdy na navi a měkký "padák") přijdou jako docela prkotiny

(reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 11:49 | Nahoru | #16
Eso_Rimmer> Tady smrdí závist. KTM začíná odrbávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 12:12 | Nahoru | #17

karf píše: vilemx> Líbí se mi tvoje neuvěřitelná averze a kritika nový afriky Na to, že u f800gs se regulérně zadíral motor, u velkýho GS se lámaj kyvky, u 660 tenere se sypou převodovky, malej tiger po čase neřadil a u velkýho tigra se snad i zadíraly hlavy a ktm neumí v servisu utáhnout ložiska krku mi u afriky ty problémy (oxidace drátů, oxidace chcípáku, lámání přetížené hrazdy na navi a měkký "padák") přijdou jako docela prkotiny


Jo, celkové pojetí nové AT jako imidžovky se spoustou nepraktických řešení mě opravdu zklamalo. Od Hondy jsem 20 let čekal spíš nezmara pracanta do nepohody než vystajlovaného buzíka. Tebou popsané prkotiny jsou opravdu spíš prkotinami v kategorii lowend, ale u výkladní skříně za 350 kolíků to jsou obrovské minely.
Ale nebudeš zklamaný, z těch záděrů nebo zlomených krků 800GS, popraskaných ramen 1200GS a dalších maličkostí ostatních motorek jsem si daké dělal legraci, neboj.

Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 12:43 | Nahoru | #18
Za 350 to ma do vykladni skrine daleko! Tusim i Varadero byvavali drazsi???

Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 12:52 | Nahoru | #19
Tech- zavist? myslim, ze je vseobecne znamo, ze KTM do zadku nelezu i kdyz ji mam kdyz ti prijde cena za zasuvku v pohode (mimochodem ji ma KTM 1190 uz v zakladu a to i ten central) a doplatek za central taky, proc ne. kazdy zbozi ma svyho kupce. o padacich na Afru se ani nebavim. jj, holt kultovni masina

Naposledy editováno 28.03.2018 12:56:39

(reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 13:06 | Nahoru | #20
karf> oxidace chcípáku, to je ten důvod, proč to někomu střílí do sání/samovolně chcípá (neprudim, vážně se ptám)?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 13:09 | Nahoru | #21

vilemx píše: Celé tohle téma a vlastně i verze Adventure je k smíchu.
Soudný člověk si řekne, jestli tuhle verzi chce kvůli lepšímu podvozku do terénu (standardní mu nestačí), větší nádrži (standardní mu nestačí), doplňkům "v ceně" (ale už neřeší např. naprostou nefunkčnost padáků, které sama Honda nazývá okrasnými držáky přídavných světel) nebo ji chce prostě jen kvůli lepší imidži.



tak ja rozhodne chci DCT, coz krome Hondy prakticky nikdo nema. Adventure versi resim protoze vetsinu doplnku bysch pravdepodovne stejne kupoval a 2cm navic se mi taky hodi pri me vysce 195cm....
vsichni vyrobci maji sve pro a proti....

(reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 13:47 | Nahoru | #22
veverak007> Nejsem placený Hondou ani konkurencí, takže mi je úplně jedno, jestli si koupíš obyčenou nebo tu dobrodružnou verzi nebo ještě skladovku 2017 bez el. plynu, stejně, jako když půjdeš do něčeho úplně jiného.
Sám přece musíš nejlépe vědět, která z verzí ti bude stačit a zda příplatek za tu Adv. je adekvátní za benefit, který ti to (ne)přinese.
Když vylezla Adv. verze, tak by z ní někdo bral jen tlumiče, jinému by stačil obyč. podvozek ale s větší nádrží. Každý má prostě jiné požadavky na svoji motorku. Výhodu Adv. vidím i v tom, že ji po čase lépe a za víc prodáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 15:50 | Nahoru | #23
veverak007> ne 2 centimetry, ale 5.
Ale při tvé výšce je to asi úplně jedno.

(reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 19:11 | Nahoru | #24

Bafan21 píše: veverak007> ne 2 centimetry, ale 5.
Ale při tvé výšce je to asi úplně jedno.


5cm je rozdil ve vysce sedla, 22mm je rozdil ve vysce tlumicu oproti standard verzi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 21:14 | Nahoru | #25

vilemx píše: Celé tohle téma a vlastně i verze Adventure je k smíchu.
Soudný člověk si řekne, jestli tuhle verzi chce kvůli lepšímu podvozku do terénu (standardní mu nestačí), větší nádrži (standardní mu nestačí), doplňkům "v ceně" (ale už neřeší např. naprostou nefunkčnost padáků, které sama Honda nazývá okrasnými držáky přídavných světel) nebo ji chce prostě jen kvůli lepší imidži.

okrasné držáky světel měl Crosstourer. Africa má regulerně psáno padací rámy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 21:44 | Nahoru | #26

seikos píše: okrasné držáky světel měl Crosstourer. Africa má regulerně psáno padací rámy



A videl, alebo držal si ich naživo?
Osobne by som na ne nezavesil ani tie prídavné svetlá. Pretože by sa klepali jak drahý pes.

(reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 22:27 | Nahoru | #27

seikos píše: okrasné držáky světel měl Crosstourer. Africa má regulerně psáno padací rámy


Mám za to, že ty hliníkové trubičky pro AT byly na začátku prodeje psány jako padací rámy, ale potom raději přepsali brožurky na okrasné držáky přídavných světel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 22:36 | Nahoru | #28

vilemx píše: Jo, celkové pojetí nové AT jako imidžovky se spoustou nepraktických řešení mě opravdu zklamalo. Od Hondy jsem 20 let čekal spíš nezmara pracanta do nepohody než vystajlovaného buzíka.


Tak jestli to bereš takhle, tak to je imho docela přehnaný. Pořád je to jedna z nejschopnějších motorek v kategorii těch, se kterýma se dá jezdit dálky a přitom je dost obratná a schopná i pro jízdu mimo silnice nebo těžší terén. Rozhodně je koncepčně (ocelovej kolíbkovej rám!, slušný zdvihy, drátěný kola 21/18...) o dost připravenější, než třeba to f850gs, Tiger 800 nebo dokonce V-strom. Patřičně vybavit se dneska musí vše a prakticky u všech motorek platí, že ty tovární věci úplně nefungujou.
A napadá mě ještě jedna věc. Nechci nějak spekulovat nad pohnutkama, který hondu vedou k tomu padáku, ale dost dobře si dovedu představit buzíka, který afriku někde rozstřelí v lese a pak si jde stěžovat, že padák nefungoval a má zmuchlanou nádrž. Prostě krom toho "šizení" ze strany výrobce je tu i určitý přizdisráčství zákazníků chtít nezničitelnej výrobek. A ideálně zadarmo.

Naposledy editováno 28.03.2018 22:38:38

Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 23:05 | Nahoru | #29
pokud nekdo chce obycejnyho "nezmara do nepohody" ,lehce opravitelny stroj pouze sroubovakem v mistech bez civilizace...-musi pokukovat po strojich roku vyroby cca 1990...
Pise se rok 2018,pokrok v poli elektroniky, zprisneni emisnich norem, a vybava aby si pilot nenatlouk se temer rovna parkovacimu asistentu u osobnich vozu.....je hold pokrok, ktery si predpisy a zlenively trh zada! ( od pary az po elektro stroje na baterii)
Afrika je na dnesni dobu nadherna motorka a Advenčr sport, jeste HEZČÍ!!!
Smysl koupe to ma pouze tehdy : komu se vic libi, je to prece jenom TOP "edice" a za par let se bude mnohem lip prodavat - lec lepsiho jezdce to z cloveka neudela....., maximalne muze zlepsit pocit z jizdy (to ale nedokaze nikdo popsat, to si musi kazdy zazit sam ) 🤗

Naposledy editováno 28.03.2018 23:32:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

28.3.2018 v 23:34 | Nahoru | #30
karf> Souhlasím, až na ty padáky. Taková motorka by na pády měla být připravená. Neříkám že zrovna formou trubek. Nejvíc se mi v tomhle ohledu líbí XTZ660Teneré. Ta ani padáky nepotřebuje.

Určitě je lepší mít bytelné trubky jako KTM než to co nabízí Honda, ale přeci jen je to hmotnost navíc a při pádech se to může pokroutit, obzvlášť když spadneš třeba na trávě, to pak z padáků dloubeš drny klackem.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Ledys 38 9.12.2023 v 20:08 Davidrak
Originální quickshifter pro ATAS Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports rst1467 20 10.4.2023 v 16:02 Sema


TOPlist