bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Powercommander
Prosím kde se dá koupit na Ducati Multistradu power commander a o kolik to zvedne výkon.Dekuji.
Předchozí
1 2
Následující

Powercommander

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2018 v 10:20 | Nahoru | #1
http://www.dynojet.com/
No záleží co všecno na motorce máš a jakou mapu do PC nahraješ
Pokud nemáš laďák ani air filtr (BMC,KN atd.) nemá cenu investovat do PC.
A výkon? Dost individuální, záleží co na motorce máš navíc oproti sérii....pokud výfuk, svody, vzducháč...tak klidně 10+ koní

Powercommander

20.3.2018 v 13:32 | Nahoru | #2
Mrkni na stránky v odkazu. Multistradu 1000 ještě neodbržďovali,ale mají tam monstera 1000. Ten by mohl mít stejný motor. Alespoň obrazně ti to pomůže, co se dá s motorkou na brzdě oproti originálu vytvořit.
http://www.dkracing.cz/tuning/10-ducati/

Powercommander

20.3.2018 v 21:43 | Nahoru | #3
Powercommanderem jen doladis co ladakem a otevrenym filtrem rozhazis 👍

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander

21.3.2018 v 09:06 | Nahoru | #4
Zdarec.Jen se vetřu a nabídnu dvě koncovky Mivv (homologace na Multistradu 1000) s KN filtrem,nosič s plotnou Givi,zadní led světlo (bílé) s led blinkry Lightech.Kdyby něco tak do PM info l

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander

21.3.2018 v 20:03 | Nahoru | #5
Proboha, něco si o tom přečti. Ducati maj ECU do který se dá uploadovat celej motormanagement i s palivovejma mapama. Žádný PC nepotřebuješ.

2 reakcí na tento příspěvek Powercommander

21.3.2018 v 20:11 | Nahoru | #6
jen tak pro pobavení...můj street triple 765RS s PWC 5, laďákem SC Project S1, KN a precizním odladěním směsi u Pepoš Moto..
už se těším, až na to sednu..

(reakce na) Powercommander

21.3.2018 v 23:45 | Nahoru | #7
Ivos> čau ďáble.Jak dopadl vloni sraz?Bude letos?Milan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 06:18 | Nahoru | #8
RUTAN> Čus, pěkně to máš udělané Taky se tam chystám letos Jen když jsme se spolu bavili posledně (s pepošem) tak mi bylo řečeno, že pokud bych neměl PCV, tak by bylo ladění lepší. V podstatě je PC velice omezené na ladění. V OEM jednotce můžeš v podstatě to stejné jak v plně laditelné. Jediná výhoda PC, je lepší připojení QS na které se chystám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 06:23 | Nahoru | #9

RUTAN píše: jen tak pro pobavení...můj street triple 765RS s PWC 5, laďákem SC Project S1, KN a precizním odladěním směsi u Pepoš Moto..
už se těším, až na to sednu..



Podle toho grafu se raději neřiď.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 06:30 | Nahoru | #10
Murkin> mohu se zeptat proč? A mohu se tě taky zeptat protože máš zkušenosti s laděním, na naladění FZ1? Kolik jsi realně z těchto strojů dostal (pokud jsi FZ1 někdy ladil) a co by jsi mi doporučil ještě před tím než pojedu na brzdu. Mám tam full systém Arrow, KN, zvětšený vstup do airboxu, AIS-block....
Ještě takovej dotaz, viděl jsem různé úpravy sekundárních klapek, kdy se zmenšoval jejich průměr ( ), případně úprava délky sacích hrdel.
Udělat/nedělat...proč?
Díky

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander

22.3.2018 v 07:08 | Nahoru | #11
Protoze to vypada,jako kdyz se udela spatne dobehova zkouska.Je velky rozdil,kdyz ji udelas na relativne studene gume a potom zmeris vykon na ohrate,tak je jiny brzdny moment.
Pokud chces resit sekundarni klapky,nejlepsi volba je jina ridici jednotka,kde si muzes nastavit charakteristiku otvirani klapek podle potreby.Kratsi hrdla znamenaji vice vykonu ve vysokych otackach,ale pokles v nizkych a strednich.

Naposledy editováno 22.03.2018 07:15:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 07:22 | Nahoru | #12
Murkin> zajimavé, a podle jaké části grafu to poznáš, jako když je špička výkonu a momentu, že to jde stále dál?
Aha, díky za info Právě že se dájí sehnat hrdla, kde jsou dvě delší a dvě kratší, celkově uvádějí 3Hp,3Nm v celém spektru. V OEM jednotce nejde naladit otvírání klapek? Případně PC to taky nedokáže?

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander

22.3.2018 v 07:30 | Nahoru | #13
PC to neumi,to ovlada jednotka.Musel bych se podivat do softu origo jednotky,jestli to jde prenastavit.U motorek s elektronickym plynem jde prenastavit charakteristika otvirani klapek.

(reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 07:42 | Nahoru | #14
Murkin> Díky za info

(reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 07:59 | Nahoru | #15

t_freedom píše: Proboha, něco si o tom přečti. Ducati maj ECU do který se dá uploadovat celej motormanagement i s palivovejma mapama. Žádný PC nepotřebuješ.



Ale ne u vsech jednotek. Staci opsat kod jednotky a prohnat to googlem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 09:46 | Nahoru | #16

Sonicek píše: Murkin> zajimavé, a podle jaké části grafu to poznáš, jako když je špička výkonu a momentu, že to jde stále dál?
Aha, díky za info Právě že se dájí sehnat hrdla, kde jsou dvě delší a dvě kratší, celkově uvádějí 3Hp,3Nm v celém spektru. V OEM jednotce nejde naladit otvírání klapek? Případně PC to taky nedokáže?


Zase musíš brát promo údaje výrobce s rezervou. Jsou to vždy max. hodnoty, kam se dá dostat. Ale každé měření je jiné, každá brzda je jiná, každá motorka je v jiném stavu a s jinými úpravami. Yoshimura prodává třeba taky sadu hrdel do sání a nárůst v číslech neuvádí.

Naposledy editováno 22.03.2018 09:47:21

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander

22.3.2018 v 11:30 | Nahoru | #17
Ten soft co pouziva pepos umi novejsi OEM jednotky a umi v nich zmenit fakt kde co, ovladani sekundarnich klapek urcite... Podle toho co jsem videl, tak u tech novejch moto 90procent casu "skrti" origo jednotka sekundarnima klapkama...potom to ladeni pomoci commanderu neni tak uplne "kompletni"....

Sonicek: z dobehove zkousky se urcuji ztraty ... Tzn ne cast grafu, ale jeho cele posunuti nahoru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 11:58 | Nahoru | #18
BlackSabbath> to je mi jasný, že každá motorka to má + - jen mě to zajímalo kolik se dá za normálních okolností z FZ1 dostat

(reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 12:00 | Nahoru | #19
assassin> No ještě nejsem s Pepošem domluvenej, ale určitě pár informací zkusím k ladění vytáhnout
takže to je část kdy motorka jde do červenýho a pak se drží spojka až se to zase vrátí do nižších otáček a z toho se vypočtou ztráty? Něco podobného říkal tento borec:

(reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 12:08 | Nahoru | #20
Sonicek> Já jsem to tam třeba dal, ale zároveň jsem dělal více úprav, takže přesnej rozdíl nevím.

Powercommander

22.3.2018 v 12:52 | Nahoru | #21
Treba u zavodnich gum se rozdil v teplote dost projevi v brzdnych ztratach.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 12:56 | Nahoru | #22

Sonicek píše: RUTAN> Čus, pěkně to máš udělané Taky se tam chystám letos Jen když jsme se spolu bavili posledně (s pepošem) tak mi bylo řečeno, že pokud bych neměl PCV, tak by bylo ladění lepší. V podstatě je PC velice omezené na ladění. V OEM jednotce můžeš v podstatě to stejné jak v plně laditelné. Jediná výhoda PC, je lepší připojení QS na které se chystám



no jo, jenže od roku myslím 2015 nebo 2015 už PWC potřebuješ, protože jednotky jsou zamčené a nehackneš to..
tak jsem tam nechal za ladění 17tkč:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 13:17 | Nahoru | #23
RUTAN> a co všechno Ti tam dělal, protože mě to připadně hrozně moc za naladění. Když jsem se s ním bavil posledně, tak brzda+mapa+instalace QS cca. 5,5tis. pokud by dělal to stejné bez QS a OEM jednotce tak cca. 8tis.

(reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 15:30 | Nahoru | #24

RUTAN píše: no jo, jenže od roku myslím 2015 nebo 2015 už PWC potřebuješ, protože jednotky jsou zamčené a nehackneš to..
tak jsem tam nechal za ladění 17tkč:)



od 2015 vejs? co jsem videl u pepose, tak prave tam byly spis ty novejsi.... mysleno u FT a japoncu...
triumph to ma zas trosku jinak, ale to je evropska specialita, tam starsi sly snadno s tuneECU apod, novejsi uz tak "easy" nejsou....

jinak stary jednotky jdou flashnout taky, jen je treba nepodporuji vyrobci softwaru jako FT - protoze se jim nevyplati investovat do reverzniho enginneringu origo FW... ale nadsenci z ecu hacking for maji rozebrane kde co od roku cca 2000 ... a do starsich se da taky, treba TL1000R jde, ale musis se krabici jednotky prorezat na programovaci piny, nejsou jeste vyvedene na konektor. u TL1000S uz musis vymenit i pamet, neni prepisovatelna....(jen pro priklad, ze jdou hacknout i jednotky z 1997)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 15:32 | Nahoru | #25

Sonicek píše: RUTAN> a co všechno Ti tam dělal, protože mě to připadně hrozně moc za naladění. Když jsem se s ním bavil posledně, tak brzda+mapa+instalace QS cca. 5,5tis. pokud by dělal to stejné bez QS a OEM jednotce tak cca. 8tis.



5,5 je kdyz ti nahraje mapu co ma... nejspis nakej kontrolni run na brzde je v cene...

pokud si nechas postavit "custom" mapu, pripocitej si cca 10....

u rutana je to jinak, protoze jeho jednotku neumi hacknout, tzn mel v cene nejspis nakou elektroniku, commandera, rapidbike apod...

Naposledy editováno 22.03.2018 15:32:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 18:13 | Nahoru | #26

assassin píše: 5,5 je kdyz ti nahraje mapu co ma... nejspis nakej kontrolni run na brzde je v cene...

pokud si nechas postavit "custom" mapu, pripocitej si cca 10....

u rutana je to jinak, protoze jeho jednotku neumi hacknout, tzn mel v cene nejspis nakou elektroniku, commandera, rapidbike apod...



Hmmm,tak kdyz je to takhle,tak to bych mel asi zdrazit

(reakce na) Powercommander

22.3.2018 v 18:23 | Nahoru | #27

Murkin píše: Hmmm,tak kdyz je to takhle,tak to bych mel asi zdrazit



to strilim po pameti a hodne "zhruba" ...

Powercommander

22.3.2018 v 20:11 | Nahoru | #28
No mě ladil jeden borec Fík_moto sůzu za 3,5 tis, dnes jsem poslal na pepose poptávku, takže zítra budu vědět co a jak, tak Vám pak můžu říct, kolik a za co

Powercommander

23.3.2018 v 10:19 | Nahoru | #29
je možný napřímo doladit MTS1200S r.v.2010, svody+výfuk Mivv, + KN filtr, popř kdo a kde je šikovnej?

(reakce na) Powercommander

24.3.2018 v 11:35 | Nahoru | #30

Sonicek píše: RUTAN> a co všechno Ti tam dělal, protože mě to připadně hrozně moc za naladění. Když jsem se s ním bavil posledně, tak brzda+mapa+instalace QS cca. 5,5tis. pokud by dělal to stejné bez QS a OEM jednotce tak cca. 8tis.



tak jenom PWC 5 stál 10tkč, K&N dvojku.. zbytek je práce .. řekl bych, že OK cena..

Naposledy editováno 24.03.2018 11:36:53
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456
Kolínko Ducati Multistrada 1000 MAJK_TORTELINA 13 2.7.2023 v 13:46 assassin
Centrální stojan Multisranda 1000 Ducati Multistrada 1000 -KAR- 1 9.4.2023 v 08:16 Milo_CBR900RR
Ducati suchá spojka 48Z [1, 2] Ducati Multistrada 1000 33.petr 32 7.2.2023 v 19:17 33.petr


TOPlist