No záleží co všecno na motorce máš a jakou mapu do PC nahraješ
Pokud nemáš laďák ani air filtr (BMC,KN atd.) nemá cenu investovat do PC.
A výkon? Dost individuální, záleží co na motorce máš navíc oproti sérii....pokud výfuk, svody, vzducháč...tak klidně 10+ koní
http://www.dkracing.cz/tuning/10-ducati/
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander
2 reakcí na tento příspěvek Powercommander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander
Ještě takovej dotaz, viděl jsem různé úpravy sekundárních klapek, kdy se zmenšoval jejich průměr ( ), případně úprava délky sacích hrdel.
Udělat/nedělat...proč?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander
Pokud chces resit sekundarni klapky,nejlepsi volba je jina ridici jednotka,kde si muzes nastavit charakteristiku otvirani klapek podle potreby.Kratsi hrdla znamenaji vice vykonu ve vysokych otackach,ale pokles v nizkych a strednich.
Naposledy editováno 22.03.2018 07:15:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander
Aha, díky za info Právě že se dájí sehnat hrdla, kde jsou dvě delší a dvě kratší, celkově uvádějí 3Hp,3Nm v celém spektru. V OEM jednotce nejde naladit otvírání klapek? Případně PC to taky nedokáže?
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander
Sonicek píše: Murkin> zajimavé, a podle jaké části grafu to poznáš, jako když je špička výkonu a momentu, že to jde stále dál?
Aha, díky za info Právě že se dájí sehnat hrdla, kde jsou dvě delší a dvě kratší, celkově uvádějí 3Hp,3Nm v celém spektru. V OEM jednotce nejde naladit otvírání klapek? Případně PC to taky nedokáže?
Zase musíš brát promo údaje výrobce s rezervou. Jsou to vždy max. hodnoty, kam se dá dostat. Ale každé měření je jiné, každá brzda je jiná, každá motorka je v jiném stavu a s jinými úpravami. Yoshimura prodává třeba taky sadu hrdel do sání a nárůst v číslech neuvádí.
Naposledy editováno 22.03.2018 09:47:21
1 reakcí na tento příspěvek Powercommander
Sonicek: z dobehove zkousky se urcuji ztraty ... Tzn ne cast grafu, ale jeho cele posunuti nahoru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander
takže to je část kdy motorka jde do červenýho a pak se drží spojka až se to zase vrátí do nižších otáček a z toho se vypočtou ztráty? Něco podobného říkal tento borec:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander
Sonicek píše: RUTAN> Čus, pěkně to máš udělané Taky se tam chystám letos Jen když jsme se spolu bavili posledně (s pepošem) tak mi bylo řečeno, že pokud bych neměl PCV, tak by bylo ladění lepší. V podstatě je PC velice omezené na ladění. V OEM jednotce můžeš v podstatě to stejné jak v plně laditelné. Jediná výhoda PC, je lepší připojení QS na které se chystám
no jo, jenže od roku myslím 2015 nebo 2015 už PWC potřebuješ, protože jednotky jsou zamčené a nehackneš to..
tak jsem tam nechal za ladění 17tkč:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander
RUTAN píše: no jo, jenže od roku myslím 2015 nebo 2015 už PWC potřebuješ, protože jednotky jsou zamčené a nehackneš to..
tak jsem tam nechal za ladění 17tkč:)
od 2015 vejs? co jsem videl u pepose, tak prave tam byly spis ty novejsi.... mysleno u FT a japoncu...
triumph to ma zas trosku jinak, ale to je evropska specialita, tam starsi sly snadno s tuneECU apod, novejsi uz tak "easy" nejsou....
jinak stary jednotky jdou flashnout taky, jen je treba nepodporuji vyrobci softwaru jako FT - protoze se jim nevyplati investovat do reverzniho enginneringu origo FW... ale nadsenci z ecu hacking for maji rozebrane kde co od roku cca 2000 ... a do starsich se da taky, treba TL1000R jde, ale musis se krabici jednotky prorezat na programovaci piny, nejsou jeste vyvedene na konektor. u TL1000S uz musis vymenit i pamet, neni prepisovatelna....(jen pro priklad, ze jdou hacknout i jednotky z 1997)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander
Sonicek píše: RUTAN> a co všechno Ti tam dělal, protože mě to připadně hrozně moc za naladění. Když jsem se s ním bavil posledně, tak brzda+mapa+instalace QS cca. 5,5tis. pokud by dělal to stejné bez QS a OEM jednotce tak cca. 8tis.
5,5 je kdyz ti nahraje mapu co ma... nejspis nakej kontrolni run na brzde je v cene...
pokud si nechas postavit "custom" mapu, pripocitej si cca 10....
u rutana je to jinak, protoze jeho jednotku neumi hacknout, tzn mel v cene nejspis nakou elektroniku, commandera, rapidbike apod...
Naposledy editováno 22.03.2018 15:32:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Powercommander
assassin píše: 5,5 je kdyz ti nahraje mapu co ma... nejspis nakej kontrolni run na brzde je v cene...
pokud si nechas postavit "custom" mapu, pripocitej si cca 10....
u rutana je to jinak, protoze jeho jednotku neumi hacknout, tzn mel v cene nejspis nakou elektroniku, commandera, rapidbike apod...
Hmmm,tak kdyz je to takhle,tak to bych mel asi zdrazit
Sonicek píše: RUTAN> a co všechno Ti tam dělal, protože mě to připadně hrozně moc za naladění. Když jsem se s ním bavil posledně, tak brzda+mapa+instalace QS cca. 5,5tis. pokud by dělal to stejné bez QS a OEM jednotce tak cca. 8tis.
tak jenom PWC 5 stál 10tkč, K&N dvojku.. zbytek je práce .. řekl bych, že OK cena..
Naposledy editováno 24.03.2018 11:36:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 66 | 6.4.2024 v 17:36 JamesM |
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 | Zbyša | 13 | 15.11.2023 v 19:08 rob456 |
Kolínko Ducati Multistrada 1000 | MAJK_TORTELINA | 13 | 2.7.2023 v 13:46 assassin |
Centrální stojan Multisranda 1000 Ducati Multistrada 1000 | -KAR- | 1 | 9.4.2023 v 08:16 Milo_CBR900RR |
Ducati suchá spojka 48Z [1, 2] Ducati Multistrada 1000 | 33.petr | 32 | 7.2.2023 v 19:17 33.petr |