globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moje první
18.3.2018 v 05:33
ahoj chci se zeptat co by jste mi doporučili za první motorku chtěl bych něco jako je BMW 1150gs mám 190 cm a váha 100kg a chtěl bych se vejít max cc 80-90 tisíc děkuji za každou pomoct
Předchozí
1 2 3 4
Následující

moje první

22.3.2018 v 09:50 | Nahoru | #91
Proč jezdit na hrochu když existují koně

moje první

23.3.2018 v 23:02 | Nahoru | #92
t_fredom Kdyz myslis,tak sni dal. Ono obecne ta sucha spojka da vetsinou minimalne tech 150 a vejs. Ja se suchou spojkou nikdy problemy nemel ani u jedne ze 3 moto co ji mely. Zato s olejovou jsem se natrapil fakt dost jak u Pegasa,tak jinych motorek. A fakt je mi burt, jestli ji mas, nebo nemas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

24.3.2018 v 11:08 | Nahoru | #93

fockewulf píše: Anti> však OK, já ti tvůj názor neberu, prostě nemáš rád těžké motorky



Kdo je ma rad? Polykacum kilometru je to jedno, ale rad je nema nikdo..

(reakce na) moje první

24.3.2018 v 13:32 | Nahoru | #94

Rutti píše: Kdo je ma rad? Polykacum kilometru je to jedno, ale rad je nema nikdo..


ok, díky za objasnění

moje první

16.4.2018 v 19:05 | Nahoru | #95
GSo je úplně normální motorka a nemá cenu z její koupě a vlastnictví dělat velkou vědu. Před rokem jsem stál před tím samým rozhodnutím a koupil jsem za 95tis vědomě ne úplně vymazlenej stav r1150gs 2000 s ABS, vyhř.heftama, bmw plast.kuframa s tím, že jsem byl psychicky a finančně připravenej do toho cca 20-30 za opravy nasypat. V tý době to bylo jedno z nejlevnějších 1150 na trhu ojetin. Samozřejmě jsem to kupoval s člověkem, který GSům rozumí a našel jsem si ho na bmwgs.cz. Následně za poprodejní údržbový servis jsem nechal cca 17 tisíc, ale byly v tom bmw gs lahůdky typu opravná sada plynových lanek za 7 tisíc (prevence) apod. S moto jsem pak do dneška najel 10000 km bez jakýhokoliv problému.
Nicméně finanční náročnost zbytku servisu se dal srovnat s japoncema, které jsem jezdil dřív (Transalp, DR 650, DT 125, Hornet), tím bych se být tebou URČITĚ nenechal odradit a hlavně u motorek základní pravidlo zní, že na motorce nejde ušetřit . Co je určitě finančně náročné jsou všelijaké doplňky (padáky, kryty, modifikace, lepší kufry a všechny možný 3,14čovinky jejichž nezbytnou potřebu časem nevyhnutelně pocítíš:). Kapitola sama pro sebe jsou tlumiče, kdy smysluplné dlouhodobé řešení se pohybuje v cenách od 35tis výše, a pak je ti jakoby takový blbý do toho investovat 1/3 pořizovačky i když na to třeba máš.
Co určitě zvaž, vzhledem k tomu, že jsi začátečník, je váha GSa a vysoké těžiště, které ti při manipulaci na místě či v malých rychlostech a v terénu může dělat problémy. Dále zvaž jestli GSo naplno využiješ tzn., zda s ním zavítáš i mimo zpevněnou silnici, jinak podle mého názoru nemá cenu si jej kupovat a to už je lepší např. RT jak tu někdo psal přede mnou. Takže při koupi minimalizuj riziko přítomností někoho, kdo tomu rozumí, měj nějakou rezervu a klidně jdi do toho
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 14 5.10.2023 v 20:08 oration


TOPlist