globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moje první
18.3.2018 v 05:33
ahoj chci se zeptat co by jste mi doporučili za první motorku chtěl bych něco jako je BMW 1150gs mám 190 cm a váha 100kg a chtěl bych se vejít max cc 80-90 tisíc děkuji za každou pomoct

2 reakcí na tento příspěvek moje první

20.3.2018 v 00:05 | Nahoru | #61
přesně jako vodítko chtěl bych jezdit dálky Albánie Itálie prostě dálky

(reakce na) moje první

20.3.2018 v 01:35 | Nahoru | #62

zdenek86 píše: ->Metric: No mě to nevykládej Kdysi jsme si s kolegou dělali různé statistiky při popojíždění v Praze a jednou z nich bylo, kolik motorkářů s kuframa na GS je bude mít sundané, jen držáky. Výsledek si pamatuju pořád, jeden A jeden je měl možná opodstatněné, on i motorka byly za... od bahna fest, ale nikdo mě nepřesvědčí, že těch 98% zbylých, kteří mají GSo vyleštěné, že si musíš vzít sluneční brýle a jedou s tím do města nejsou dementi a ty kufry nejsou prázdné.



Ty máš velkej komplex ty statistiku z majitelů GS viď? A nedej bože když to má někdo čistý a navíc nasazený kufry. A cos vůbec dělal v Praze?

moje první

20.3.2018 v 02:02 | Nahoru | #63
Co si třeba zajet někam do bazaru, vyzkoušet si GSo a pak jednoduše porovnat s něčím jiným, ceny servisu jsou strašně subjektivní, záleží hlavně na stavu a následný péči, mě vyhovuje i na to městské popojíždění RTčko i když poslední dobrou nejradši jezdím na skutříku, kterej uveze podstatně víc...

1 reakcí na tento příspěvek moje první

20.3.2018 v 09:28 | Nahoru | #64
Sleduji tuhle diskusi protože se nacházím v podobné situaci jako Deptak55 tak jsem čekal jaká moudra zde padnou.
To že se najde hromada lidi kteří budou hanit výběr jen podle toho že je to BMW jsem čekal, co sem nečekal že se začne porovnávat zda jsou kufry na motorce plné nebo prázdné
Pár motorek jsem si už projel od horneta po multistradu, každá z nich měla něco do sebe a v něčem mě nevyhovovala, postupně si vlastně třídím na co motorku vlastně chci a jaké parametry mě serou.
Třeba u multistrady mě veškerý vítr plexi házelo přesně na helmu, (mám 190) zkoušel jsem to řešit přídavným deflektrorem ale to moc nepomohlo a i když mě ta motorka jinak baví tak tohle je věc kterou dlouhodobě nepřekousnu.
Zkoušel jsem dvě 1100 GS zajímavé bylo že každá se chovala trochu jinak ale co jsem si z toho odnesl a proto uvažuji zda na další sezonu něco podobného pořídil, je že pořizuješ stroj za který první majitel vysolil půl mega a myslím si že je to znát, brzdy, konstrukce, velikost, pohodlí. Když by se to porovnávalo třeba se zmíněným transalpem (a že to není špatná motorka) tak to je jako srovnávat fabii s mercedesem CLS, to se moc nedá a záleží čistě na kupujícím na co stroj chce.
Servisní náklady jsou o něco vyšší a když něco pomlátíš tak nákup nových origo dílů je nereálný ale je dost dílů z bouraček.

Naposledy editováno 20.03.2018 09:28:49

moje první

20.3.2018 v 10:02 | Nahoru | #65
Spíš mu byl Transalp doporučen jako vyježdění s /Fábií/,Než na začátek sednout do CLS../R1150GS/

(reakce na) moje první

20.3.2018 v 10:39 | Nahoru | #66
Deptak55> Pozri sa na tie tipy, čo Ti ľudia dali (Transalp, Strom, Tiger...), výhodou slabších strojov je, že za rovnakú cenu budú lepšie/novšie, alebo rovnako jazdený stroj kúpiš za menšiu cenu, i nové stáli menej. Mazanie reťaze na cestách nevidím ako problém, ja si ju mažem ručne a nejak ma to neobmedzuje - alebo si môžeš dať Scottoiler. Čo sa týka objemu, súhlasím s jedným vloggerom, že tak 300-400 je čo potrebuješ na (sólo) jazdenie na ceste, zvyšok je len pre komfort, takže možno zistíš, že tých 650 je dosť. Výhodou je, že až sa po pár rokoch rozjazdíš, možno sa Ti zmenia priority a predať TA či Stroma nebude problém.

Do R1xx0 RT by som asi nešiel, pri Tvojej výške to už môže byť tesné plus je i ťažšie ako tie cestovné endurá...

moje první

20.3.2018 v 11:12 | Nahoru | #67
1150gs je super cesťák a hltač kilometrů,, já ho ale vyměnil právě za transalpa, který pro mě byl mnohem zábavnější než silnější a větší geso,,, každému holt sedne něco jiného a každý hlavně má jiné nároky na motorku,,, ale srovnání fábie s cls mercedesem mě pobavilo

moje první

20.3.2018 v 11:16 | Nahoru | #68
Obrovská "nevýhoda" takzvaně velkých motorek je v inflaci rychlosti a ujeté vzdálenosti. Pro stejný pocit se na malých nebo středních objemech nemusí jezdit tak rychle a tak daleko. Třeba takový výlet z Prahy na Kokořín a zpět na 250 ccm přibližovadle je obrovský výlet , kdežto na litru to je jen taková couračka kolem komína.

moje první

20.3.2018 v 11:57 | Nahoru | #69
TA dává smysl, když by chtěl jezdit terén, jinak moc ne. Osobně kdybych nepotřeboval lepší terénní vlastnosti TA, asi bych už jezdil na Smrku nebo GS/Tiger. Rychlejší motorky s lepším podvozkem a za menší spotřebu.

(reakce na) moje první

20.3.2018 v 12:35 | Nahoru | #70

Deptak55 píše: přesně jako vodítko chtěl bych jezdit dálky Albánie Itálie prostě dálky


No vidíš, konečně se někam dostáváme... zahrnul bych do Tvého výběru ještě Aprilii Caponord, lehké, ovladatelné, kolem 100tis jsou dostupné pěkné kusy

->Pearls: Já nemám komlex z ničeho, ale co máš dělat, když popojiždíš dnes a denně v koloně. Tech statistik bylo více Vsázeli jsme se třeba, když někdo jel jako dement, jestli to bude důchodce nebo ženská.

Porovnávat techniku s počáteční investicí je dost kontraproduktivní. V tomhle zrovna přímá úměra nefunguje. I stroj za poloviční cenu může mít stejné brzdy atd.

moje první

20.3.2018 v 15:48 | Nahoru | #71
Chápu, že máš sen, ale ježdění na motorce je proces, kterej se chvilku učí. A líp se učí na lehkým stroji, kterej každou kravinu hned netrestá (1150 je dobromyslný, ale lehký teda není).

(reakce na) moje první

20.3.2018 v 16:06 | Nahoru | #72

petrprochazka píše: Sleduji tuhle diskusi protože se nacházím v podobné situaci jako Deptak55 tak jsem čekal jaká moudra zde padnou...


Ale prdlačky.Tvoje situace je naprosto odlišná.Víš zhruba co chceš a co naopak nechceš a podle toho selektuješ tím že sis pár strojů projel.Nic ve stylu:"Já jsem nováček,nemám vůbec žádné zkušenosti a vlastně ani představu,ale chci něco jako BMW GS"

moje první

20.3.2018 v 17:36 | Nahoru | #73
Ja bych se GSa na zacatek nebal, pokud ma tazatel metrak a poradnou vejsku. Je to pri jizde hodna motorka, s dobryma brzdama a podvozkem a pomerne nizkym vykonem.
Ale jak jsem psal - ja osobne nevidim duvod pro koupi 1150, kdyz 1100 z poslednich let vyroby udela stejnou sluzbu za min penez. Muzu to posoudit, protoze 1150ku jsem mel a ted mam starou 850GS, ktera se lisi od jedenactky jen vrtanim a stalym prevodem vice do pomala. Jen snad to ze je o par let starsi a uz jich je v nabidce min.

moje první

20.3.2018 v 21:36 | Nahoru | #74
Ahoj :) úplně mi to připomíná, když jsem si já udělal papíry :) Taky jsem měl spoustu představ z Internetu :) Takže, kup si co chceš, protože to stejně do roka vyměníš. Jediné co Ti poradím, sežeň si technika, který Ti poradí, jestli je motorka OK. Můžeš mít blbou motorku, ale musí jezdit.

(reakce na) moje první

21.3.2018 v 08:26 | Nahoru | #75
šmudla> ve všem

1 reakcí na tento příspěvek moje první

21.3.2018 v 08:33 | Nahoru | #76
Ahoj, volil
bych asi starou africu twin

(reakce na) moje první

21.3.2018 v 08:49 | Nahoru | #77

Dogan píše: Ahoj, volil bych asi starou africu twin


Zbytečně předražený veterán, který vůbec nemá smysl, pokud se na výletech itenzivně netahá mimo cesty nebo majiteli nejde hlavně o drsný look s Beduínem na plexi, hliníkáčema a přídavnými světly

1 reakcí na tento příspěvek moje první

21.3.2018 v 10:13 | Nahoru | #78
Moc nerozumím tomu, proč se tady řeší hmotnost motorky? Já měl teda za to, že má vliv hlavně při manipulaci na místě...za jízdy to je snad jedno, ne?

Pokud někdo napíše "chtěl bych něco jako je BMW 1150gs" tak většinou doufá jen v posvěcení Takže ano, kup si 1150ku, je to dobrá moto, ja?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

21.3.2018 v 15:51 | Nahoru | #79

fockewulf píše: Moc nerozumím tomu, proč se tady řeší hmotnost motorky? Já měl teda za to, že má vliv hlavně při manipulaci na místě...za jízdy to je snad jedno, ne?



Jako vtip dobrý

(reakce na) moje první

21.3.2018 v 16:26 | Nahoru | #80
Anti> proč?

2 reakcí na tento příspěvek moje první

21.3.2018 v 17:15 | Nahoru | #81
Třeba rozhoduje kdo s čím začíná,ale konkrétně mě nic přes dva metráky pohotovostní nesmí přes práh.Pokud někdo za jízdy váhu necití,tak mu závidím.Pro mě je váha důvod proč zůstat u jednoválce...

(reakce na) moje první

21.3.2018 v 18:56 | Nahoru | #82
Anti> Tak ale ty jsi vyjímka. Za jízdy po silnici je relativně fuk, kolik mašina váží. Třeba teď po zimě jsem jel na Jawě 350 co má 160kg i s postelí, no řeknu ti, na naloženým TA se cítím lépe. Ale při tlačení a popojíždění je lepší méně, to určitě.

Naposledy editováno 21.03.2018 18:57:23

(reakce na) moje první

21.3.2018 v 19:21 | Nahoru | #83
Anti> jak píše Tech, nebavíme se o terénu, tam jsou těžké jebky kolem 200kilo solidní posilovna.

Na silnici mají vliv jiné věci-rozložení váhy, závlek, sklon vidle atd. atd., pokud má metrák, tak má dost síly na manipulaci s jakoukoli moto-neříkám, že to na místě není horší, ale po rozjetí "váha zmizí", kor u brambor s boxerem, čímž mají těžiště dost dole...

Ať si každý začíná na čem chce, já jsem spíše pro postupnou cestu od menších objemů k větším, ale jde to i na litrech, vždyť ty BMW mají poměr kw/kg cca 0,25, TA 650 má 0,18, Strom 650 0,23 a Tiger 0,32 v porovnání s šestkovou Ninjou 0,49 a litrovou 0,74 jsou to rozdíly docela značné...

moje první

21.3.2018 v 19:50 | Nahoru | #84
Když Deptak píše, že chce motorku hlavně na delší cestování, tak asi nebude jezdit jen s kreditkou, ale poveze si i nějaký ten báglík. A citlivost lehké motorky na náklad je daleko větší, než když se to samé nandá na pořádný kus železa.

2 reakcí na tento příspěvek moje první

21.3.2018 v 20:04 | Nahoru | #85
.Ano,v případě že autor vlákna chce jezdit primárně dálky pro asfaltu,bude větší váha spíše přínosem.Nicméně jsme zatím od něj moc detailů nedostali.Ale namám rád zobecňování,a na slogany "váha po rozjetí zmizí" jsem alergický.A tvrdit že za jízdy je to jedno je prostě blbost.

Naposledy editováno 21.03.2018 20:05:43

(reakce na) moje první

21.3.2018 v 20:12 | Nahoru | #86
Anti> Alergický můžeš být klidně na zeleninu, ale to automaticky neznamená že je nezdravá.

video

moje první

21.3.2018 v 20:20 | Nahoru | #87
Vždycky když je debata o Bmw ,tak dorazí ta závistivá žebrota ze SLUP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

21.3.2018 v 20:56 | Nahoru | #88
Anti> alergický buď na co chceš, blbě kecat můžeš taky co chceš, je demokracie, já ti fandím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

21.3.2018 v 21:36 | Nahoru | #89
fockewulf> Když se vám nelíbí toto větné spojení,vyjádřím se jinak:fráze "váha po rozjetí zmizí" znamená že daný model více či méně dobře maskuje svou váhu a ta v určitých situacích nepřekáží.Nicméně stále tam je.A existuje určitá skupina lidí kterým prostě vadí.
Pokud na to máte jiný názor,nikdo vám ho nebere.Třeba u Techa je to jasný.Podobné diskuze vedeme v každém tématu.A díky ignoraci za to že nevidím příspěvek uživatele jménem pipla...
Co jsem měl tu čest,tak nejlépe maskoval váhu Diavel.Motor parádní,váha po rozjetí není cítit...po rovině...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

22.3.2018 v 07:56 | Nahoru | #90
Anti> však OK, já ti tvůj názor neberu, prostě nemáš rád těžké motorky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 14 5.10.2023 v 20:08 oration


TOPlist