Téma: moje první
18.3.2018 v 05:33
ahoj chci se zeptat co by jste mi doporučili za první motorku chtěl bych něco jako je BMW 1150gs mám 190 cm a váha 100kg a chtěl bych se vejít max cc 80-90 tisíc děkuji za každou pomoct
Předchozí
1 2 3 4
Následující

moje první

18.3.2018 v 05:38 | Nahoru | #1
Tak to jsem zvědavý na ty rady zejména při tomto zadání....

1 reakcí na tento příspěvek moje první

18.3.2018 v 06:16 | Nahoru | #2
to já taky

moje první

18.3.2018 v 06:29 | Nahoru | #3
Tak si takovou motorku kup, když jí chceš. Pokud máš teda stranou ještě 20-30 tisíc na servis…

http://www.motorkari...cena%5D%5B1%5D=90000

moje první

18.3.2018 v 06:31 | Nahoru | #4
Tak to jedině GS1150 kolem těch 80-90 tisic a najeto kolem 4K.

Naposledy editováno 18.03.2018 06:31:44

moje první

18.3.2018 v 06:44 | Nahoru | #5
NC 750X

moje první

18.3.2018 v 06:59 | Nahoru | #6
Něco jako 1150GS ??? Myslíš jako velký a těžký...Nebo stejně drahý na servis? Nebo stejně IN.?
Za tydle prachy je podobny leda 1100 GS a připrav si penízky na servis...

moje první

18.3.2018 v 08:22 | Nahoru | #7
Já vlastně nevím co mě sedne,bude bavit,a co na tom budu jezdit,ale chci aby tam byly ty kouzelná písmenka BMW GS

2 reakcí na tento příspěvek moje první

18.3.2018 v 08:36 | Nahoru | #8
teda panove koukam. To BMW musi bejt hroznej antikrist,kdyz ho od nej zrazujete aniz by jste ho meli.
Pokud nekoupis uplne nejlevnejsiho strepa,tak budes spokojeny. K tve cene bych dosetril tak 20tis. a sel do 1150gs. Ty penize co mas jsou na jedenactku. Mam 196cm a osobne bych sahnul po 1200gs. Ma vyssi posez,je hravejsi a ma tocivejsi motor. Cena zacina na cca 130tis.

moje první

18.3.2018 v 08:40 | Nahoru | #9
Co varadero?

moje první

18.3.2018 v 09:06 | Nahoru | #10
Tady se toho moc nedozvíš za ty prachy asi Varadero nebo Triumph.
Nejdřív si počti a pošetři peníze.
www.varadero.cz/index.html
www.bmwgs.cz/forum/index.php
www.triumph-tiger.cz/

(reakce na) moje první

18.3.2018 v 10:15 | Nahoru | #11
Luky.> Nikdo ho nezrazuje...spíš poukazujem na to že ani neví moc co chce...I těch 110 000kč na peknou 1150 GS je hodně hraniční..Loni jsem jí měl ve výběru a slušná 1150 do 120 000 kč nebyla..Počítal jsem k ní ještě s investicí 15tis na následnej servis..Nakonec jsem se na to vybodl a koupil za 80tis Vstromka,kterej mi udělá tu samou službu za míň peněz a je svatej pokoj.Zbylý prachy jsem nacpal do vybaveni motorky a ještě zbyde na letošní motodovču....Ale každému co jeho jest..A to že někde zastavím a vedle stojící GS udělá větší parádu mě nechává klidným...Tím neříkám že GS není nádherný,ale někdy nad parádou vítězí rozum...Což byl můj případ...

Asi bych volil pro tazatele,jak bylo zmíněno výše Tigera a nebo Varana

2 reakcí na tento příspěvek moje první

18.3.2018 v 10:30 | Nahoru | #12
Co tady pořád melete "ať si připraví peníze na servis" ? V čem je to jiný než u japonce ?

(reakce na) moje první

18.3.2018 v 10:35 | Nahoru | #13

šmudla píše: Co tady pořád melete "ať si připraví peníze na servis" ? V čem je to jiný než u japonce ?



Urban legends, nejspíše. Ale je fakt, že Varadero je provozně velmi levné, levněji než za olej, filtry a brzdové desky to asi už nejde.

Každopádně Varadero asi dobrá volba, pro zmíněnou postavu velikostně tak akorát a asi nebude mít potíž to na silnici udržet.

Naposledy editováno 18.03.2018 10:36:36

1 reakcí na tento příspěvek moje první

18.3.2018 v 10:50 | Nahoru | #14
Osobně bych doporučil Varadero, to je rozhodně lepší na začátek GSko mi přijde pro už trochu zkušenější jezdce. Varan je super motorka, ihned po rozjetí se ztratí veškerá váha. Sice má spotřebu malinko vyšší než GS, ale náhradní díly jsou levnější.

Jinak měřím 185cm a nemám problém dosáhnout na zem.

A koukni ke mě na profil, mám tam Varana, kterého budu v dubnu prodávat

Naposledy editováno 18.03.2018 10:51:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první

18.3.2018 v 11:00 | Nahoru | #15

roman.so píše: Osobně bych doporučil Varadero, to je rozhodně lepší na začátek GSko mi přijde pro už trochu zkušenější jezdce. Varan je super motorka, ihned po rozjetí se ztratí veškerá váha. Sice má spotřebu malinko vyšší než GS, ale náhradní díly jsou levnější.

Jinak měřím 185cm a nemám problém dosáhnout na zem.

A koukni ke mě na profil, mám tam Varana, kterého budu v dubnu prodávat



Za kolik?

2 reakcí na tento příspěvek moje první

18.3.2018 v 11:23 | Nahoru | #16
miguel323 No tak napsat at si nachysta 20tis.na servis uz je dle me mimo. BMW je moto jako kazda jina a zakladni servis(vymena oleju komplet + filtry) vyjde kolem 2tis. Pokud koupi mrtvolu,tak je jedno jestli je to stromek nebo gs....prachy nasype tam i tam. Mel jsem r1100gs a byla na koupi hodne levna,bohuzel jsem kupoval chticem a tak to i dopadlo....kazdopadne 20 do toho neslo ani nahodou. Predtim jsem mel pegaso a tam slo mesic po koupi hned 20tis.na servis...volnobezka atd. No a treba u jete r1200gs jsem neinvestoval do servisu vic jak ty 2tis.na oleje a filtry. Teprve v cca 90tis.(koupena se 40tis.km) jsem za 5tis.kc, menil kardan(prodaval jsem ji se 110tis.km a byla jak nova). Ten kardan by jeste snesl i 10tis km, ale uz nebyl top stav a jet s nim nekam za hranice bych uz nebyl uplne klidnej. Toliko moje zkusenosti s BMW

(reakce na) moje první

18.3.2018 v 11:52 | Nahoru | #17
sekáčmagor> píšu zprávu

(reakce na) moje první

18.3.2018 v 11:59 | Nahoru | #18
Luky.> Hele aniž bych BMW vlastnil, je jasné že je dražší a náročnější na servis než klasická motorka. Kardan - není zdaleka až tak bezúdržbový, spojka - musíš to půlit jak traktor, je suchá, takže má některé blbý vlastnosti, u 1150 hydraulická, což taky může selhat - opět půlíš motor. . Hall senzor, posilovač brzd pokud má....atd. Je toho celkem dost navíc. Si se neposere vždy všechno najednou, ale objektivně je to složitá a potenciálně nákladnější motorka na provoz. A to se mi svého času taky líbila, i o staré 1100 alias boxer Avia občas uvažuju.

Naposledy editováno 18.03.2018 12:00:31

2 reakcí na tento příspěvek moje první

18.3.2018 v 12:20 | Nahoru | #19
Tech No je videt,ze opravdu gs nemas. ta sucha spojka je velka vyhoda....vydrzi hrozne moc...je to jako na aute. Navic je pitomost pulit motor,jelikoz je spojka prisazena mimo motor
Obecne jsou tyto spojky mene kazive a vydrzi dele jak spojky v oleji. Bezne ta spojka vydrzi 150tis.km a vice. Me treba ted u noveho gsa stve to,ze je spojka uz v oleji a soucasti motoru stejne jako altik. Jediny co te znehybni je prave ten hall senzor. Nastesti nejsou moc kazive. Ty kardany taky vydrzi hrozne moc, min.3-4retezovky a je bezne,ze je mivaj kluci na moto i se 160tis.km. Jinak je ten kardan bezudrzbovej. Pocti si trosku na www.bmwgs.cz tam se dozvis vic o bolistkach jednotlivych typu. Byt mam nove 1200gsa lc, tak bych si klidne dovedl vedle nej predstavit Benelli 502TRK. Ta moto se mi hrozne libi a na takovy okolokominovky je to supr moto.....tim chci rict,ze nejsem zaslepeny bmw znackou...byt mam od ni i auto. Ale nekdy me stvou ty nazory jako bmw predrazena mrd.ka atd. To vesmes pisou lidi,co na tu moto nemaji a tak ji aspon pohani. Dal treba nechapu,proc kdyz se typek pta na radu ohledne daneho typu moto,tak se mu hned podsouvaji jine znacky. Nekdy mi z komentaru prijde,ze bmw si musi kupovat budto jen pozeri a nebo onasysove. O tom ze ty motorky maji sve kouzlo a klady uz nikdo ani nepipne....ono se vzdy lip hani a kdyz to nemam ja,tak ty ji mit taky nemusis.

(reakce na) moje první

18.3.2018 v 12:38 | Nahoru | #20
Luky.> Tady nikdo nepsal at si pripravi 20 na servis...ja jsem k jeho stropu pricetl tech tvejch dvacet co si ma pridat..A tech mejch 15tis na servis je na PORADNEJ servis a ne na dva filtry a olej...

Naposledy editováno 18.03.2018 12:42:11

moje první

18.3.2018 v 12:48 | Nahoru | #21
miguel Ty ne,ale Zdenda psal, at si nachysta 20-30tis na servis. No a i dalsi

(reakce na) moje první

18.3.2018 v 12:54 | Nahoru | #22

Luky. píše: No je videt,ze opravdu gs nemas. ta sucha spojka je velka vyhoda....vydrzi hrozne moc...je to jako na aute. Navic je pitomost pulit motor,jelikoz je spojka prisazena mimo motor
Obecne jsou tyto spojky mene kazive a vydrzi dele jak spojky v oleji. Bezne ta spojka vydrzi 150tis.km a vice.


Další snílek o božském GS :) Důvod, proč jsem nešel do GS, je právě suchá spojka. Stačí málo a v těžším terénu se z ní kouří jako z parní lokomotivy. O horší citlivosti a dávkovatelnosti nemluvě. Výdrž 200.000 km není problém ani pro mokrou. Samozřejmě, spálit se dají oba typy, když jsou levé ruce. Máš pravdu, motor se půlit nemusí, půli se jen celá motorka :)

(reakce na) moje první

18.3.2018 v 13:04 | Nahoru | #23

Luky. píše: ...osobne bych sahnul po 1200gs. Ma vyssi posez,je hravejsi ...



Výraz "hravesi" mě zaujal.Jestli to znamená česky hravější,tak to bych použil ve spojení s pitbikem,maloobjemovou kroskou,případně jednoválcovým supermotárdem.Ale rozhodně ne u motocyklu s cca 230-250 kg pohotovostní.Ten je hravý asi jako mastodont.

1 reakcí na tento příspěvek moje první

18.3.2018 v 13:35 | Nahoru | #24
BMW GS jsou největší sračky mezi cestovníma endurama měl jsem spoustu let R100GSPD a R1100GS a hrabal jsem se v tom každou chvíli....

(reakce na) moje první

18.3.2018 v 13:51 | Nahoru | #25

sekáčmagor píše: BMW GS jsou největší sračky mezi cestovníma endurama měl jsem spoustu let R100GSPD a R1100GS a hrabal jsem se v tom každou chvíli....


Nic si z toho nedělej, tehdejší japonská velká endura na tom nebyla a moc lépe

1 reakcí na tento příspěvek moje první

18.3.2018 v 13:52 | Nahoru | #26
Jasně BMW nekupuj kup si HD. Sekáč ti poradí

(reakce na) moje první

18.3.2018 v 14:26 | Nahoru | #27
Luky.> No tak jsem se jednou upsal, nemyslel jsem půlit motor samozřejmě. A ještě schválně píšu "se všema nevýhodama suchých spojek ´" Jak si usoudil, že myslím jen životnost ? Spíš jsem myslel to co psal Vilemx. A mokrou spojku na normálním japonci opravíš za pár stovek klidně u silnice do 2 hodin. To je ten hlavní rozdíl.

A sám píšeš o životnosti všeho možného až 150tis km, ale on chce 1150 za 90tis. kolik si myslíš, že to bude mít reálně najetý ?

moje první

18.3.2018 v 15:18 | Nahoru | #28
Takovej krap tezkej si nekupuj, urcite ne jako prvni. K cemu je ta motorka vlastne dobra? Je s ni zabava? Je do terenu? Ne, je tak akorát na dalnici..

Honda Transalp bude lepsi.. a budes jen menit olej.

moje první

18.3.2018 v 16:07 | Nahoru | #29
Vilemx Snilek jsi ty,pokud jsi gs chtel do tezsiho terenu

moje první

18.3.2018 v 16:20 | Nahoru | #30
První motorka a GS? Svezl sem se na tom jednou, a rád sem se vrátil k japonskému řadovému čtyřválci.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technika offroad jízdy na velkých c... BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1200 GS Adventure, KT... AdvRider 26 25.7.2018 v 14:20 ZdendaZB
Hledám spolucestující do "vlaku" na... BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1200 G... spidi.cz 3 1.7.2018 v 12:52 T3xo
Zadní tlumič BMW R 1150 GS BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure Linhart89 2 11.6.2018 v 14:02 Linhart89
Original alu kufry BMW r1150gs BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure Zdenekkkkk 2 7.4.2018 v 13:08 foogoo
BMW R 1150 GS Adv - rozdíly 2002 a 2003 BMW R 1150 GS Adventure query 9 7.4.2018 v 13:03 foogoo

motozem_zari
Objednat reklamu
TOPlist