globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Počet zubů rozet + výměna řetězové sady obecně, rozety JT / AFAM - kal...
Ahoj, čeká mě výměna řetězovky na FZ6N r.v.05 tak se chci zeptat jestli nemá někdo zkušenosti s ubíráním / přidáváním koleček na rozety a jestli jste se případně pak nevrátili ke stocku. Někde jsem četl na fóru že vepředu -1 a vzadu +1 je ideál na naháče a třeba zde kalkulátor to přidá cca 8% krouťáku. Taky to tedy rovnou spočítá počet článků řetězu.. Tak bych rád nějaké pocity a dojmy kdo má zkušenost :)

Jinak přemýšlím jestli AFAM / DID, pak jsem četl někde že DID používá rozety JT který jsou měkký podle
diskuse zde
Případně má někdo zkušenosti s kombinacemi ? Kalený AFAM rozety + řetěz DID? vyšší řady 530 ZVMX a ekvivalenty.

Jinak po shlédnutí video O/X rings chain difference asi nemá smysl v dnešní době uvažovat o O ring řetězech.
Zatím mám v oku tuhle sadu s kalenýma rozetama.. motoretezy.cz

Děkuji předem za názory, tipy, pocity a dojmy a celkově za kvalitní diskuzi :)

2 reakcí na tento příspěvek Počet zubů rozet + výměna řetězové sady obecně, rozety JT / ...

18.3.2018 v 02:57 | Nahoru | #1
jestli dáFZtko 260 tak sem asi švédskej budha ... kolik máš v techničáku?

osobně bych dal -1/+0-2

já měl v zadu +2 a pořád to bylo moc dlouhý

Naposledy editováno 18.03.2018 02:59:17

(reakce na) Počet zubů rozet + výměna řetězové sady obecně, rozety JT / ...

18.3.2018 v 03:09 | Nahoru | #2
kulik> maximálku to má kolem 220, 260 leda tak z útesu nebo po úpravách... spíše je nesmyslné na naháči řešit maximálku... jakákoli dlouhodobá rychlost nad 160 je pro mě nepohodlná (dálnice)... mám rád zatáčky :)))

každopádně díky za typ na ty +2 rozety

Naposledy editováno 18.03.2018 07:56:05

(reakce na) Počet zubů rozet + výměna řetězové sady obecně, rozety JT / ...

18.3.2018 v 12:53 | Nahoru | #3
torvik> Výborný, jsem moc rád za takovýhle přínosný komenty. Je to jak říkáš, stock 16 zubů pastorku, 46 rozety a 118 dílů řetězu mi vychází, že se to bude opotřebovávat dosti rovnoměrně, takže nechám prostě tovární setup. Měnit to znamená další komplikace jak jsem zmínil už výše, a to si myslím že nemá smysl.
Prostě když se budu chtít svést tak FZ6N budu točit, koneckonců FZ6 je na to prostě stavěná.

VladaM> to byl sarkasmus... osobně moc jsem nepochopil srovnání do jednoho grafu 4 strojů od 600ccm do 1l, taky člověk nemůže srovnávat boxery různých váhových kategorií (pochopil bych horneta, er6-n, FZ6 a pak třeba gsr6 tam by to už bylo hodně vypovídající) ... objem je znát, proto ti jede Z750 "lépe" do těch 9k otáček, ale tam kde nastupuje FZ6N si myslím že to bude dosti srovnatelné, páč FZ6N točí dál ale Z750 už svoje maximum má dávno za sebou (1500 ot. níže). Je to dáno asi i trendem motorek, Z750 je o 5 let novější takže má více vyladěné mapování směsí atd.. to se u FZ6 upravovalo tuším až od r.v.2006 ... a obecně ty vysokootáčkový naháče už se prostě nedělají - nahradily je 3V a různé další kompromisy...což je jeden z důvodů proč si stále drží určitou hodnotu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N zero1724 2 23.10.2023 v 08:31 zero1724
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... matesh13 7 9.9.2023 v 21:06 _Michal
Nádrž Yamaha FZ6 N RTSbike 10 30.7.2023 v 08:15 RTSbike
Oprava moto [1, 2] Yamaha FZ6 N RTSbike 52 24.7.2023 v 14:43 smap
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... Sicco 16 1.7.2023 v 20:42 Střapoč


TOPlist