Jinak přemýšlím jestli AFAM / DID, pak jsem četl někde že DID používá rozety JT který jsou měkký podle
diskuse zde
Případně má někdo zkušenosti s kombinacemi ? Kalený AFAM rozety + řetěz DID? vyšší řady 530 ZVMX a ekvivalenty.
Jinak po shlédnutí video O/X rings chain difference asi nemá smysl v dnešní době uvažovat o O ring řetězech.
Zatím mám v oku tuhle sadu s kalenýma rozetama.. motoretezy.cz
Děkuji předem za názory, tipy, pocity a dojmy a celkově za kvalitní diskuzi :)
1 reakcí na tento příspěvek Počet zubů rozet + výměna řetězové sady obecně, rozety JT / ...
http://www.motorkari.cz/tema/?t=190357
A o čištění řetězu pamatuju učenou disputaci tady
http://www.motorkari.../?t=199657&pgr=2
Jinak k tomu celkovému převodu, není to snadná volba. Když už je to hodně do pomala, třeba u krosky, tak to tahá to za ruce, staví se to na zadní a chybí tomu rychlost. Asi optimální je zvolit převod pro dosažení max. rychlosti v nejrychlejším úseku trati. Na silnici pak pro dosažení nejvyšší rychlosti při otáčkách maximálního výkonu, což u FZ6N tak nějak bude. Podle youtube se z toho dá vymáčknout asi 260km/h (160mph) při 14.000rpm. Taky se dívám, že ve 100km/h to na šestku točí asi 5500rpm, což mi přijde tak akorát.
Hezký obrázek jsem našel zde
1 reakcí na tento příspěvek Počet zubů rozet + výměna řetězové sady obecně, rozety JT / ...
Nejsem ale žádný expert, takže to ber jenom jako nějaké moje domněnky. Třeba sem napíše někdo kdo to sofistikovaně vysvětlí do podrobna. S chutí se příručím.
Naposledy editováno 18.03.2018 09:26:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet zubů rozet + výměna řetězové sady obecně, rozety JT / ...
Souhlasím, mají to optimálně nastavené, takže změna převodu po technické stránce může být nepatrně "k horšímu".
Ale nebude to asi takový drama, jinak by různé kolečka a rozety pro změnu převodu pro konkrétní motorky nenabízeli, Téměř v jákekoli nabídce máš krom originálního počtu zubů ještě +/- 1,2 zuby. Takže si můžeš naladit motorku podle sebe, ( většinou do tahu ), za cenu dřívějšího opotřebení řetězovky, dálkový cestovatelé i motoru
( přeci jen 6 musí víc motor točit, aby dosáhli stejné rychlosti, ale ti mají většinou kardan nebo převod nemění ), Osobně mám na VFR 750 -1 a +2 a vyhovuje mi, tachometr kecá fest, při 240 ukazuje 280, jedna z motorek, která má ve skutečnosti míň km než na tachometru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet zubů rozet + výměna řetězové sady obecně, rozety JT / ...
vyměníš rozetu za 10 minut i s cigárem, jsem začal spekulovat ještě o větší rozetě. ověřil jsem si, že mi stačí počet článků jaký mám a dal tam rozetu 45 ( -1/+2).
To už je znát, jen když se zapomeneš, tak zasahuje omezovač. Bral jsem sadu a následně ještě rozetu z motoretezy.cz a v pohodě poradily, půjčily nýtovačku, můžu doporučit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |
Oprava moto [1, 2] Yamaha FZ6 N | RTSbike | 52 | 24.7.2023 v 14:43 smap |
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | Sicco | 16 | 1.7.2023 v 20:42 Střapoč |