bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý motor
14.3.2018 v 19:48
Potřeboval bych poradit. Proč nestartuje pyonýr když je zahřátý motor?

mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

14.3.2018 v 20:19 | Nahoru | #1
takle z voleje bych řek, že bohatá směs...

mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

14.3.2018 v 20:44 | Nahoru | #2
ahpj kdysi jsem měl taky fichtla, po zahřátí špatně startoval, vyměn svíčku uvidíš, fichtl svíčky žere a pokud to nepomůže 100% kondík, taky sem měl tuto závadu ale musíš koupit novej starší kondík je na
hovno..

Naposledy editováno 14.03.2018 20:45:46

mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

14.3.2018 v 20:46 | Nahoru | #3
karbec mam v pohoě spíš si mylim že je něco se startovacim segmentem ale nevim to jistě

mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

14.3.2018 v 20:50 | Nahoru | #4
tak ten kondenzátor zkusim vyměnit

mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

14.3.2018 v 20:50 | Nahoru | #5
Vzhledem k poslednímu komentu - nestartuje jak? Nechce chytnout? Nebo nejde nakopávačka?

mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

14.3.2018 v 21:03 | Nahoru | #6
Základní problém je, že pionýr po zahřátí nechce chytnout a to ani klasickým startováním, ale nejde ani roztlačit.Studený chytne ale jakmile ho chcípnu po zahřátí není možné ho nastartovat dokud opět nevychladne.Zřejmě druhořadým problémem je i to že při teplém motoru má startovací páka tendenci prokluzovat (že by prokluzovala spojka?)>>>> toto predpokladam nesouvisi s tim zakladnim problemem.

mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

14.3.2018 v 22:07 | Nahoru | #7
To není závada...to je vlastnost

1 reakcí na tento příspěvek mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

14.3.2018 v 22:27 | Nahoru | #8
studeny motor sa startuje tak ze pioniera naklonis do prava (hohata zmes)
teply motor sa startuje tak ze pioniera naklonis do prava (chudobna zmes)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

14.3.2018 v 22:33 | Nahoru | #9
TomanPCM> ...a polostudený,že ho postavíš na přední kolo

mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

15.3.2018 v 06:36 | Nahoru | #10
Skús druhú sviečku a ak nepomôže indučku.
Pionier si často žije svojim životom. Je to ako so ženami. Nikdy nevieš kedy mu zajebe a nikto ho potom nechápe.

mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

15.3.2018 v 09:38 | Nahoru | #11
Za prvé - bohatá směs. Studený díky tomu chytne krásně ale teplý ani neštěkne. To naklonění fichtla je opravdu dokonce i v dávné příručce popisované - doleva směs obohatíš, doprava ochudíš. Blbý je že se pak teplej fichtl co má bohatou směs při naklonění doprava musí startovat levou nohou a stát vedle něj nikoli nad ním stát nebo na něm sedět. Takže bohatá směs plus teplej motor = startovací problémy a ani na roztlačení to mnohdy nechytne. Koukni se jakou máš hlavní trysku (mělo by být 68 ). Pokud nastartuješ studenýho fichtla bez problémů a jezdíš na něm třeba půl hodiny v kuse a netarokuje, tak by to indukčka být neměla - když je nakoplá a po krátkém zahřátí začne zlobit, tak dá o sobě do té doby vědět. Prostě udělej tu věc že nastavíš správně anebo o něco snížíš hladinu v karburátoru - tím tu směs trochu ochudíš. Aktuální hladinu zjistíš jednoduše - otevři benzinovej kohout, počkej až si nateče benál do plovákovky, nemačkej cupák !!! pak benál zastav, povol ty dva šroubky nad plovákovkou a sundej deklík plovákovky i s nasazenou hadičkou od nádrže a dej to bokem. Uvidíš plovák jak si v plovákovce plave na benálu. Shora na plovák jemně zatlač a posaď ho na dno plovákovky a koukej kde je v tom momentě dosednutí na dno hladina. Měla by být uprostřed toho "límečku" co má plovák nahoře.

mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

15.3.2018 v 10:14 | Nahoru | #12
Pokračování - pak už je to jednoduchý - výšku hladiny změníš nastavením ( přihnutím) toho plíšku, kterej zavírá ventil ve víčku plovákovky - prostě jedna strana plíšku se opírá o plovák a jak se plovák zvedá, zvedá se i druhá "pacička" toho plíšku tak dlouho až zatlačí na uzávěr ventilu a uzavře přívod benzínu. Tak si to podle toho jakou najdeš hladinu prostě seřídíš. Pro to seřizování je dobrý mít u sebe stříkačku , zmáčkneš plovák , skoukneš hladinu, přihneš plíšek, vyndáš plovák, odsaješ stříkačkou benál z plovákovky, dáš zpátky plovák, nasadíš deklík plovákovky, pustíš benál až se plovákovka naplní (přestane téct v hadičce že ) zavřeš benál, sundáš deklík plovákovky, zmáčkneš plovák ke dnu a skoukneš hladinu, případně zase došteluješ plíšek a tak třeba třikrát nebo čtyřikrát dokola než to bude správně a nebo trošku níž než to mábýt. Ke startovačce - běžná seřizovací věc, potřebuješ tenkej delší šroubovák a desítku rourovej klíč a vlastně trochu seřídíš spojku, nejlíp když je fichtl teplej a kdy to klouže. Rourákem povolíš matku co je kolem štelovacího šroubku ( v pravým víku že ) rourák tam furt máš, šroubovákem seřídíš šroubkem aby startovačka zabírala (spojka neklouzala ), furt držíš šroubovákem šroubek ve správný pozici a rourákem (co je vlastně kolem šroubováku) zase tu matku dotáhneš aby se šroubek samovolně nerozšteloval. Hodně zdaru.

(reakce na) mohl by někdo poradit proč nestartuje pyonýr když je zahřátý...

15.3.2018 v 12:27 | Nahoru | #13

Petr-Huska píše: TomanPCM> ...a polostudený,že ho postavíš na přední kolo



Petr-Huska>

- ty zrejme o 2-taktnych motoroch vela nevies.....
- karburator Jikov 2917 ma plavokovu komoru mimo osi, naklananim motorky do stran sa zvisuje alebo znizuje hladina benzinu v karburatore
- takyto postup startovanie je priamo v manuale....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr Dominik07 7 1.4.2024 v 13:50 Dominik07
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto


TOPlist