bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Power Commander
Zdravím, mám takový problém a chtěl bych poprosit o radu přátelé :) Mám Kawasaki ER 6N 2015. Koupil jsem si na ní laděný výfuk Dominator. Když, ale jedu, tak na jedničku a dvojku to škube a mezi rychlostma do trojky to taky jak kdyby škubalo nebo trochu vynechávalo. Od trojky už to, ale nedělá. No nejspíš je to tím jak ten výfuk hodně střílí a jinak tam fungují palivové mapy. Tím pádem přicházím i o výkon. Potřeboval bych radu. Chtěl bych koupit Power Commander, ale nemůžu žádný za rozumnou cenu najít. Tak se chci zeptat. Nemáte někdo zkušenosti z nějakým Power Commanderem z Číny nebo z nějakým za rozumné peníze(2 000- 4 000,- )? Předem děkuji za rady :)

2 reakcí na tento příspěvek Power Commander

14.3.2018 v 14:24 | Nahoru | #1
- ano, teda zaver je ze Dominator & spol, je "nanaladeny ladak". V pripade komplikacii sa menia trisky a air filter, alebo sa upravi palivova mapa aby tak nestrielal do vyfuku.

- ak sa pouzije "rura od komina" je zmes chudobnejsia??? (je vyssia teplota vyfukovych plinou)?
- aky vpliv to ma na vyfukove ventili?
- co v pripade ze uzivaztel neporebuje vyssi vykon? ked chce najme lepsi zvuk?

Naposledy editováno 14.03.2018 14:52:52

(reakce na) Power Commander

14.3.2018 v 15:08 | Nahoru | #2
TomanPCM> Mě nejde a ani mi nešlo o výkon, když jsem si ten ladák kupoval. Spíš mi vadí to, že až moc střílí. Nebo takhle. Mě nevadí, že střílí, ale motorce jo, protože jak jsem psal: Při ražení do trojky to mezi rychlostma trošku jak kdyby vynechá. A při jedničce a prostě nízké rychlosti třeba po městě ta motorka škube. Když jsem se stím byl někde zeptat tak mi řekli, že by to prý chtělo Power Commander. Mam tam i vložku, ale i přes to bohužel výfuk hodně střílí. To je asi ten problém, že fungují jinak ty palivové mapy. Jakmile začnu řadit od trojky do čtyřky a dál... tak už to nevynechává. A bylo mi řečeno, že prý přicházím i o trochu výkonu. Tím jak je tam moc velkej únik tím jak to střílí. A vím, že třeba na Kawasaki ER 6N roku 2005 tenhle problém třeba vůbec není. To až tady u těch novějších

(reakce na) Power Commander

15.3.2018 v 06:04 | Nahoru | #3
TomanPCM> Vystihl jsi to přesně, je to jen trubka, která není odladěná na daný typ motorky. No jasně, že to takto doladíš, ale jak ty poznáš, že je to správně? Musíš na brzdu, kde se pozná co to udělalo za změny, a co dělat pro dosažení správného výsledku. Ano chudší, máš větší výplach. Je to jak píšeš, větší teplota a tím všeobecně trpí celý spalovací prostor. A pokud chce člověk hluk, tak by se měl připravit, že takové výfuky nejsou pro náši zem homologovány, takže by jsi je neměl používat. Pust si zvuky určité motorky s výfuky od jiných výrobců, pokaždé je to jinačí sound, ale taky všechny plní hlukové limity.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N Scavvy 22 28.12.2023 v 19:22 Dominator1
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N DixonXarto 13 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N Sammm7899 6 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist