bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tuhá spojková páčka VFR750
13.3.2018 v 11:18
Čau bando,

kámoš ode mně loni vzal VFR750 (RC36) a má nějaké problémy s levým zápěstím. Bohužel spojková páčka na VFR je docela tuhá a on po pár hodinách začne trpět a končí. Druhej den má ruku ko, takže vícedenní výlety jsou pro něj pasé.

Je možný to nějak vylepšit? Hydraulická spojka myslím na téhle moto štělovat nejde, výměna kapaliny předpokládám taky nepomůže. Nic moc mě nenapadá. Nějaké nápady?

Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 11:30 | Nahoru | #1
asi jedině změnit poměry ploch pístů.. větší spojkový prasátko, menší pístek ve spojkový páčce, ale aby zas dostatečně vypínala spojka, takže s rozumem

1 reakcí na tento příspěvek Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 11:40 | Nahoru | #2
Aby tam nemusel nakonec dat rychlopal Nebo zkusit stelovatelné packy z ebay

Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 12:00 | Nahoru | #3
Posilovač , osobní zkušenost nemám ,narazil jsem na to kdysi tady na fóru v diskuzi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 12:10 | Nahoru | #4
Rolda> mrknu na to, jak to uvnitř vypadá

Gahan> měl jsem za to, že se štěluje jen vzdálenost páčky .. ale nevím, všude mám origo

vikik> bohužel je to hydraulická spojka :(

Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 12:22 | Nahoru | #5
Niekedy pomôže výmena pružín v spojke. Aj keď ešte nešmýka časom ostanú tvrdšie. A keďže je to 750 tak už má zasebou nejaký ten rok.

1 reakcí na tento příspěvek Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 13:14 | Nahoru | #6
zdeno255> časem pružiny určitě měknou..
u lanka je to jednoduchý, stačí trochu prodloužit páku na motoru, nebo tam dát to přepákování od vikik. U hydrauliky se musí změnit ten poměr ploch, většnou je dostupnější pumpa s menším průměrem než prasátko s většim, je potřeba nezapomínat na dostatečný vypnutí spojky, všechno se to nechá dopočítat ze změřenejch vecí, přeci jen je to základní úloha fyziky..
edit: napadlo mě proměřit pružiny na siloměru, a zjistit někde kolik mají nový.. jestli tam náhodou někdo nedal jiný..

Naposledy editováno 13.03.2018 13:16:03

Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 13:42 | Nahoru | #7
Takový jako babský rady mě napadlo posunout páčku víz k brejlím, tzn. že by jí mačkal přes větší páku. ale mám pocit, že tam už není místo. Musím se podívat.

Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 14:47 | Nahoru | #8
No nebo odstranit příčinu a ne následek... Tj. vyléčit ruku

(reakce na) Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 14:49 | Nahoru | #9
Animals21> Jo jde o vzdálenost ale mohlo by to pomoct je tam větší rozsah nez origo a aspoň me přišlo ze ten odpor hydrauliky je menší když je packa blíž k heftu

Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 15:01 | Nahoru | #10
Deyva> je to od zad. Nejspíš je to i posezem, ale on je zatvrzelej pro VFR a na nic jinýho si nesedne :oD jezdili jsme spolu enduro (EXC) a tam jdou páčky jedním prstem a problém nebyl. Samozřejmě posez je tam jinej a i když je to náročný na všechno, tak zrovna zápěstí tam ohnuté jako na VFR není. Tohle fakt není cesta.

Gahan> není to drahý i to hezky vypadá, minimálně by to stálo za zkoušku. Objednáno.

Naposledy editováno 13.03.2018 15:59:25

(reakce na) Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 18:52 | Nahoru | #11

Rolda89 píše: zdeno255> časem pružiny určitě měknou..


Úplne s tebou nesúhlasím. Kedysi dávno som doniesol KLR 600 a mala fest tvrdú páčku. Vymenil som lanko a stále bez zmeny. Pružiny tam boli pôvodné a po výmene to bolo super. To isté aj na aute megano. Po vymene som myslel že mi vytlačilo spojkovy valček tak šla ľahko. Oni sa síce unavia a skrátia, ale môžu aj dosť stvrdnúť pretože stratia na pružnosti hlavne ak sa málo jazdilo.
Bolo by dobré porovnať s inou VFR či ide rovnako ťažko, alebo je niečo zle. Dobré by bolo naučiť ho radiť a podraďovať bez spojky.

Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 20:57 | Nahoru | #12
Na moji VFR (750/96) jsem přišel prvně k hydraulické spojce a měl jsem představu, že půjde lehčeji než "lanková", ale podle mě jde stejně, s jinou hydraulickou jsem neporovnával, každopádně mě zápěstí nebolí

Tuhá spojková páčka VFR750

13.3.2018 v 22:12 | Nahoru | #13
Zlatá JAWA s jednoduchou automatickou spjkou.A přitom jsme toto provedení kdysi prodali Japoncům.

Tuhá spojková páčka VFR750

16.3.2018 v 00:35 | Nahoru | #14
rychloradenie
je na novsiu vfr 1994 1997
radenie funguje len hore
https://www.zietech....=zietech_desktop_new

https://www.eres-rac...ch-quickshifter-easy

hore radit rychloradenim dole ako pisal zdeno naucit sa bez spojky
mozno ma toto https://www.vitalia...ni-pri-nem-tri-prsty

zriedkavo čisto problém zápästia. Nerv ovládajúci zápästie začína v krčnej chrbtici. Pomocou hĺbkovej masáže uvoľníme napätie, adhézie a spúšťacie body v mäkkom tkanive ramena, celej ruky a zápästia. Začíname s uvoľnením vnútorných rotátorov ramena, svalom prsným a podlopatkovým. Nasleduje krčná časť chrbtice, rameno, lakeť, predlaktie a nakoniec ruka. Postupujeme pozdĺž nervových dráh a systematicky ich uvoľňujeme.
Klienti pociťujú úľavu už po prvej terapii, na celkové zlepšenie stavu je však v priemere potrebné absolvovať tri až päť stretnutí. Zlepšenie stavu a úľava od bolesti však neznamená úplné vymiznutie príznakov
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist