bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK
 
7.3.2018 v 14:26
Čus, chci se zeptat, jak je to teď s STK... Je mi jasný, že všude to je trošku jiný, ale kamarád byl dnes na STK a nedali mu to, protože jednak měl motorku otevřenou na 88 kw, ale papírově byla 25, takže tam musí dát škrtící sadu, a jednak i když má original Leo Vince s ,,ečkem", tak ho musí vyměnit za puvodní originalni... Tak se ptám, jestli je to normální, nebo jen tady u nás řeší zbytečnosti. Zítra chci jet taky se svým GSem r.v. 92 a mám tam taky laďák bez homologace, tak jestli mám rovnou předělat na originál. (někde jsem totiž četla, že ty starší motorky tu homologaci nepotřebují)
Předchozí
1 2 3
Následující

STK

7.3.2018 v 14:30 | Nahoru | #1
Jak to technik pozná, že to má 88 kW a né 25? Leda by se sám prásknul.

U 92 éčko na výfuku nepotřebuješ. Pokud se teda nepráskneš sama Pokud to nějak moc netluče do očí (a hlavně do uší), trvej na tom že je to originál.

Btw docela by mě zajímalo, proč by měl dávat HOMOLOGOVANEJ výfuk pryč (pokud byl homologovanej už z fabriky a né doma přes šablonu sprejem). Bohužel (nebo bohudík, ale poslední dobou spíš bohužel) je to o lidech.

Naposledy editováno 07.03.2018 14:31:37

STK

7.3.2018 v 14:31 | Nahoru | #2
Čau , by mě zajímalo jak zjistili že jí má otevřenou A další nesmysl je když má lauf Ečko tak jim to musí bejt u zadele sakra Ale jinak každopádně s nehomologovaným laufem tam ani nelez

STK

7.3.2018 v 14:38 | Nahoru | #3
S tím laufem to tak jednoduché nebude. Nechával jsem teď dělat i dovozovu STK na manželčině ER6, má LeoVince s homologací i tlumivkou, ale zvuk to mělo pořádný. Prošel jsem, ale s upozorněním, že už začínají být vybavení měřičem hluku a v budoucnu budou měřit. Nevím, jak je ta budoucnost blízká, mašina tam byla v lednu.

8 reakcí na tento příspěvek STK

7.3.2018 v 14:41 | Nahoru | #4
No pridavali plyn a sledovali otacky, tak podle toho poznali, ze to nema tech 25...
pon69> ten byl dobrej A neříkali mu že děti nosí čáp

(reakce na) STK

7.3.2018 v 14:47 | Nahoru | #6

pon69 píše: No pridavali plyn a sledovali otacky, tak podle toho poznali, ze to nema tech 25...



STK

7.3.2018 v 15:00 | Nahoru | #7
Cemu se smejete? Ma to ctvrtinu vykonu, tak by to melo jit vytocit na max ctvrtinu otacek. To je jasny ne?

STK

7.3.2018 v 15:03 | Nahoru | #8
poslal bych ho do pic..... at me ukaze protokol z brzdy ze motor ma opravdu 88kw a podal na nej stiznost

STK

7.3.2018 v 15:42 | Nahoru | #9
..toho technika je na takovou praci vylozene skoda, s takovou by se mol kralovsky zivit sazenim na dostihy

(reakce na) STK

7.3.2018 v 15:46 | Nahoru | #10

libac22 píše: pon69> ten byl dobrej A neříkali mu že děti nosí čáp



..si me pripomel jak proletava čáp nad ceskym stredohorim se sedmdesatiletym dedou v zobaku, a deda rika " hele a nevyserem se na to ? ja mnyslim ze jsme fakt zabloudili"

(reakce na) STK

7.3.2018 v 17:09 | Nahoru | #11

pon69 píše: No pridavali plyn a sledovali otacky, tak podle toho poznali, ze to nema tech 25...


1 reakcí na tento příspěvek STK

7.3.2018 v 17:17 | Nahoru | #12
U laďáku záleží jaký je moto ročník.
Dovolím si kousek z jednoho dokumentu :

Motorky registrované do 1. 7. 2001 nebo jinak dle výše uvedených výjimek – bez homologačních značek.
Motorky s globální homologací (podle 61/92/EHS nebo 24/2002/ES) registrované poprvé po 1. 7. 2001 musí mít označení výfukového systému podle 24/97/ES. Musí být na vozidle viditelné. Postačuje označení tlumiče výfuku. U motocyklů do 27. 3. 2006 se označení skládá z písmene „e“ a dále čísla státu, kde došlo ke schválení a dále číslem schválení konstrukčního celku/části. Pro motocykly, poprvé registrované po 28. 3. 2006 musí být původní tlumič označen značkou „e“ s číslem státu (kde bylo homologováno), názvem výrobce vozidla nebo výrobní značkou, identifikačním číslem dílu a číslem schválení typu konstrukční části, celkem tedy 5 údajů!

(reakce na) STK

7.3.2018 v 17:47 | Nahoru | #13

pon69 píše: No pridavali plyn a sledovali otacky, tak podle toho poznali, ze to nema tech 25...




Já měl do nedávna Zeda, kterej měl údaj v TP POUZE 25kW a měl plný výkon - nikdy jsem na STK problém neměl. Něco jiného bude ve chvíli, až budou mít na STK brzdu a na výfuky budou vybaveni měřákem hluku....

Naposledy editováno 07.03.2018 17:51:02

1 reakcí na tento příspěvek STK

7.3.2018 v 18:05 | Nahoru | #14
Pokud se nepletu tak uskrcena moto ma bud jinou RJ nebo nejakou restrikci a plombu. Takze poznat na STK se to da i bez brzdy, ale jinym zpusobem nez tu zaznel.
Apropo neznate nekdo nejakou STK v okoli Benesova kde maji normalni pristup nebo alespon je vysoka sance ze tam chytim normalniho technika?

E: Klidne do PM

Naposledy editováno 07.03.2018 18:05:52

V_i_c_i píše: Pokud se nepletu tak uskrcena moto ma bud jinou RJ nebo nejakou restrikci a plombu. Takze poznat na STK se to da i bez brzdy, ale jinym zpusobem nez tu zaznel.
Apropo neznate nekdo nejakou STK v okoli Benesova kde maji normalni pristup nebo alespon je vysoka sance ze tam chytim normalniho technika?

E: Klidne do PM


Divišov, byl jsem vloni dvakrát (kvůli demontáži ABS), pokaždé jiný technik, jediný co mi (oba) vytýkali, že příště mám nechat topcase doma jinak pohoda, ale motorku mám docela v origo. stavu.

pon69 píše: No pridavali plyn a sledovali otacky, tak podle toho poznali, ze to nema tech 25...


buď jsi fake profil a taháš nás za nos nebo tahá za nos kámoš tebe...

STK

7.3.2018 v 19:00 | Nahoru | #17
Než vlezeš do kanclu a vysolíš prachy tak nejdřív dojdi za technikem jestli ok.Když ne,zkusit jinde.Teda pokud nemáš na moto nějaké šílenosti.Loni KLE-blastry,padáky,homemade držáky kufrů,toolbox,stojan a v pohodě.Záleží na tom kdo tam je.

1 reakcí na tento příspěvek STK

7.3.2018 v 19:34 | Nahoru | #18
Na STK jsem v životě motorku nestartoval. To je nějaká novinka? Nebo jen rozmar technika, který si ho před šichtou nestihl vyhonit?

(reakce na) STK

7.3.2018 v 19:57 | Nahoru | #19

JiriBN píše: Divišov, byl jsem vloni dvakrát (kvůli demontáži ABS), pokaždé jiný technik, jediný co mi (oba) vytýkali, že příště mám nechat topcase doma jinak pohoda, ale motorku mám docela v origo. stavu.



Ja mam motorku v podstate podle predpisu az na krapet sirsi riditka a taky se mi nechce na tu chvili cpat DB killer do vyfuku. Jde pekne blbe ven. Tam kam jsem jezdil jsem mel sanci 3/4 ze trefim normalniho technika kteremu bude stacit pod sedlem

(reakce na) STK

8.3.2018 v 09:15 | Nahoru | #20

Fukušima píše: Na STK jsem v životě motorku nestartoval. To je nějaká novinka? Nebo jen rozmar technika, který si ho před šichtou nestihl vyhonit?



Presně tak, na STK se mašina nestartuje.
Na poslední STK jsem poté, co jsem prošel, dokonce musel mašinu roztlačit, protože mi po zimě odešla baterka. To ty lidi okolo docela koukali :)

(reakce na) STK

8.3.2018 v 09:23 | Nahoru | #21
pon69> aneb konec válcových zkušeben.......

2 reakcí na tento příspěvek STK

8.3.2018 v 13:52 | Nahoru | #22
Byl jsem s motorkou na technické v prosinci a docela jsem koukal - šup s ní na válce a zkoušel brzdy. Teda mimo jiné základní věci které je zajímají vždycky - světla, blinkry, klaxon, lékárna a rozměr a stav pneu, štítky, číslo na rámu. Zpřísňuje se to holt.

1 reakcí na tento příspěvek STK

8.3.2018 v 14:28 | Nahoru | #23
Kozy už byly?

fockewulf píše: buď jsi fake profil a taháš nás za nos nebo tahá za nos kámoš tebe...



Tak ta sada co dela doraz na plynu by timhle zpusobem poznat sla - je tam totiz citelně kratkej chod.

(reakce na) STK

8.3.2018 v 16:52 | Nahoru | #25

assassin píše: Tak ta sada co dela doraz na plynu by timhle zpusobem poznat sla - je tam totiz citelně kratkej chod.



Nicmene i ta je pokud se nepletu vzdy chranena plombou proti odstraneni.

(reakce na) STK

8.3.2018 v 19:15 | Nahoru | #26

pon69 píše: No pridavali plyn a sledovali otacky, tak podle toho poznali, ze to nema tech 25...



zajímavé, u nás to omrkne, pak světla, zatroubit, vyfotí , prohodí nějakou připomínku a jedu dom, za blbem co tomoc řeší nechodím, sám má motorku

STK

8.3.2018 v 19:18 | Nahoru | #27
Tak třeba ho jen zajímalo kolik kW bude mít s tím novým Leošem. Ale nechtělo se mu platit za brzdu. Technik dvakrát, třikrát vrknul a bylo odměřeno. A o nálepku na dva roky mu ani jít nemuselo.

Naposledy editováno 08.03.2018 19:31:11

(reakce na) STK

8.3.2018 v 19:30 | Nahoru | #28

Carcharot píše: Kozy už byly?


..kozy si z nas dela od zacatku tim dotazem

Bimbam píše: Byl jsem s motorkou na technické v prosinci a docela jsem koukal - šup s ní na válce a zkoušel brzdy. Teda mimo jiné základní věci které je zajímají vždycky - světla, blinkry, klaxon, lékárna a rozměr a stav pneu, štítky, číslo na rámu. Zpřísňuje se to holt.


By me zajimalo, kdo by ti hradil skodu, kdyby si s tim na tech valcich upral o zem - na zadne STK jsem jeste nevidel neco, za co/ cim by se dala motorka prikurtovat....poslal bych ho do riti a jel jinam...

STK

8.3.2018 v 20:44 | Nahoru | #30
Jen tak dal...aby to jednou nedopadlo tak, ze se jim lidi na povinne technicke vyse.ou a budou jezdit bez nich...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist