chtěl bych si koupit moto z německa, která není v origigo stavu. Zajímá mně, jestli údaje v německém TP, jako jsou úpravy( řidítka, šíře pneu atd.) se přepisují do ČR verze a zda to na STK berou v potaz. Dle instrukce by to neměl být problém. Přidám foto. Pokud je mezi vámi technik STK budu rád.
1 reakcí na tento příspěvek instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
Zvláštní je i to, že fungl Triumph Bonneville Bobber má zrcátka také na kraji řídítek, tak nevím jak to posuzují na STK.
No a jak to s údaji v TP, jsou platné pro ČR. Pokud by byly změny přestavby zapsány v Německém TP měli by to v ČR respektovat? Co se týká blinkrů, tak jsem četl, že mají být horní třetině, což řídítka jsou.
1.1. Kontrola neshody údajů
V rámci vizuální kontroly neshody údajů se jako závada pod kódem 0.3.1.1 hodnotí změna nebo úprava vozidla, která neodpovídá dokumentaci vozidla, tedy pouze zjevné neshody údajů (jako jsou například druh a provedení vozidla, druh pohonu, počet náprav apod., v rozsahu údajů uvedených v technickém průkaze nebo C.O.C listu a dokumentace jim na roveň postavení např. zahraniční registrační dokumenty). Kontrola činností a technického stavu systémů, konstrukčních částí a samostatných technických celků vozidla nespadá do skupiny kontrolních úkonů 0 a jsou předmětem kontroly podle kontrolních úkonů spadajících do skupin kontrolních úkonů 1. až 9.
V rámci vizuální kontroly se jako závada pod kódem 0.3.1.2 hodnotí změny nebo úpravy vozidla, které nejsou v předložené dokumentaci vozidla zapsány, a jejichž zápis se vyžaduje. Nejedná se tedy o posouzení neshody údajů s údaji uvedenými v předložené dokumentaci vozidla, ale o vyznačení závady za účelem nutnosti doplnění dokladů k vozidlu.
Naposledy editováno 03.03.2018 00:02:01
1 reakcí na tento příspěvek instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
Naposledy editováno 03.03.2018 01:06:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
kerut píše: assassin> to bylo na me ? uz i ty ? ctes co jsem psal ?
Kdyby to bylo na tebe tak tam dam citaci nebo "odpovedet" - bylo to na ty co furt nasi narodni neschopnost hazi na nekoho jineho...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
badyXV píše: julek11> máš k tomu i druhé sedlo v TP určitě dvě místě k sezení
nejen sedlo, ale i stupačky...kamarád řešil STK na Indianu - nakonec musel koupit set stupaček+sedlo a vyšlo ho to docela na ranec...
(reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
A/
teoreticky -pokud jsou to zapsane a schvalene vyjimky, ANO meli by je ceske urady uznat, pokud ne a motorka v D prochazela kontrolami s obalkou plnou bankovek je to asi jasne..
prakticky - pokud narazis na idiota, problem (pry, z diskusi zde) muze byt klidne i s originalnim tlumicem oznacenym od vyrobce, pak nezbyva nez se s idiotem hadat, nebo si na nej stezovat na patricnych mistech (MDCR)
B/
ptas se na uplne spatnym miste - pokud to neni zas jen fake, tak si nech od prodejce oscanovat original dokladu vcetne zapsanych vyjimek a dodatku, a svuj dotaz se scanem i fotografiemi pak smeruj na MDCR, ..s pripadnym stanoviskem MDCR se pak ohanej na STK (omlať jej pripadnemu idiotovy z bodu A o hlavu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
julek11 píše: To je to co řeším. Podle instrukce 2018 by to neměl být problém, pokud je to zapsané v TP.
A je to zapsaný v TP nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
Filipvele píše: Domnívám se, že v D techničáku nic nebude. Viděl jsi ho někdy? Tam není pomalu ani barva vozidla, natož rozměr gum. Proto se dřív přes D legalizovaly přestavby. (přihlásit v D a pak zpět v ČR) Dnes si myslím, že dostaneš evidenčku, ale na STK neprojdeš.
Pokud je němec poctivej, tak vše zapsaný bude. Viděl jsem pár německých techničáků, kde byly zapsané řidítka, kola, sedlo,jiné rozměry atd. Jenom si to chce pohlídat, aby tady vše zapsali. Akorát ta značka asi neprojde, ale to už je maličkost, stejně to jenom překáží. Možná budou chtít překlad. A důležitý je taky počet míst.
Naposledy editováno 05.03.2018 09:57:31
(reakce na) instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
sery. píše: Pokud je němec poctivej, tak vše zapsaný bude. Viděl jsem pár německých techničáků, kde byly zapsané řidítka, kola, sedlo,jiné rozměry atd. Jenom si to chce pohlídat, aby tady vše zapsali. Akorát ta značka asi neprojde, ale to už je maličkost, stejně to jenom překáží. Možná budou chtít překlad. A důležitý je taky počet míst.
Značka by měla být v pohodě při splnění níže uvedeného:
žádná část registrační značky netvoří nejširší část motocyklu (zrcátka se nepočítají),
montáž registrační značky nesmí bránit maximálnímu náklonu,
viditelnost registrační značky musí být taková, aby umožňovala vpravo i vlevo viditelnost alespoň 30 stupňů od krajů registrační značky,
upevnění (držák) registrační značky musí být dostatečně pevné a tuhé, nesmí sloužit jako prostředek k upevnění ostatních dílů,
dále platí ostatní stávající požadavky na umístění.
instrukce PRO STK č 1/2018 – Postup při provádění technickýc...
V nové vyhlášce to už nebude, protože je to nesmysl...každý ví jak vypadá přední část vozidla Alfa Romeo ...zapisování nemá žádný smysl a Alfa je v provedení se značkou vlevo od podélné osy schválena s platností pro celou EU...proto bude tento nesmysl z naší vyhlášky vypuštěn....
Ve vyhlášce ale zůstává další ustanovení - §33, podle kterého se jiné umístění RZ zapisuje do dokladů na základě SCHVALOVACÍ DOKUMENTACE K VOZIDLU.
Co to je schvalovací dokumentace?: kdy se motorka schvaluje?
Motorka se schvaluje:
1.) hromadně, to dělá výrobce, k motorce musí vydat doklad, kde musí být uvedeno jiné umístění RZ
2.) individuálně, to může být například přestavba...ta je však poměrně striktně definována zákonem a ne každá úprava se dá zahrnout pod touto definicí...Přestavbu schvaluje konkrétní registrační místo, které k tomu vydá písemné rozhodnutí a toto rozhodnutí včetně příloh je tou schvalovací dokumentací...
Takže závěrem, zapisování do technického průkazu je pouhou informací o tom, co je schváleno....a předchází mu schvalovací proces, který má svá pravidla...takže pokud někdo upraví motorku tak že to odporuje původnímu schválení, musí se tyto změny nejdříve schválit novým rozhodnutím, kterým se změní rozhodnutí původní..., a následně zapsat jako přestavbu do TP.
Pokud někdo odmontuje zadní blatník a značku si dá na LZ stupačku, pokud jí tam má, nejde o přestavbu protože není splněn a zákonná definice přestavby a nikdo mu to neschválí a tedy ani nezapíše..V rámci přestavby je nutné změnit např. povolenou / nejvyšší technicky přípustnou hmotnost nebo změnit zatížení náprav, jinak se nedá vejít do zákonné definice...
Podobnou motorku ze SRN bych koupil pouze tehdy, kdyby byly všechny změny schváleny v SRN a uvedeny v německém malém TP v části pro další záznamy a navíc bych musel dostat od majitele také protokol z německé TUV, na základě kterého německý diplomovaný inženýr příslušné úpravy schválil...především z důvodu, že německé registrační místo vtěsná půlstránkový odborný technický text z TUV protokolu do 6 řádek formou zkratek, které nedokáže rozluštit NIKDO...Viděl jsem těch záznamů několik a garantuji vám že to bez původního protokolu nepřeloží nikdo, žádný soudní znalec z oboru...jen samotná technická němčina je problematická a pokud na německém registračním místě zkrátí každý složitý technický výraz na 3 znaky s tečkou na konci, , je konec
Naposledy editováno 29.05.2018 20:01:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 13 | 27.3.2024 v 10:34 VISE |
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 7 | 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík |
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder | butr | 5 | 18.12.2023 v 19:23 butr |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Těsnění víka spojky Suzuki VS 1400 Intruder | MatesBurg | 2 | 16.7.2023 v 15:47 MatesBurg |