globalmoto_duben_nolan





Téma: Otevreny ladak
27.2.2018 v 19:23
Zdar, to zas bude kotel. Na podzim jsem koupil ninju 600 rok 2000. Majitel jezdil s otevrenym ladakem Dominator, nic na karbcich nenastavoval, najeto 48kkm. Moji zkuseni kamosi tvrdi, ze zkratil zivotnost motoru, podpalil ventily atd. Motorka jede normalne. Co si myslite, mohl ji urychlit zivot? Bez flejmu pls a poznamek..
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Otevreny ladak

27.2.2018 v 19:31 | Nahoru | #1
No ono Dominátor je docela sračka a hlavně nemá homo tak že bych ho sundal a dal serii :D

1 reakcí na tento příspěvek Otevreny ladak

27.2.2018 v 19:33 | Nahoru | #2
Jj, neda se to poslouchat, hroznej rev, vadi mi to, dal jsem serii hned.

Otevreny ladak

27.2.2018 v 19:58 | Nahoru | #3
Pokud jsou tam origo svody, tak koncovka zase tolik nedělá, asi nejjednodušší je vymontovat nějakou svíčku a uvidíš, jestli to bylo nějak výrazně chudé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevreny ladak

27.2.2018 v 23:14 | Nahoru | #4

halama81 píše: Jj, neda se to poslouchat, hroznej rev, vadi mi to, dal jsem serii hned.



tak tím pádem nemáš co řešit:) karburátorové motorky by měly po nasazení otevřené koncovky na přetryskování a doladění, protože ochudíš směs.
jeslti máš sérii , nemáš co řešit. podpálené ventily poznáš tak, že to při zavření plynu střílí do výfuku.
neřeš, jezdi!
:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevreny ladak

28.2.2018 v 01:07 | Nahoru | #5
[quote=RUTAN] ... podpálené ventily poznáš tak, že to při zavření plynu střílí do výfuku.

Pozná leda hovno! ..., už slyším ty jeho zkušené kámoše - jo, říkal to aj Rutan!
"Střílet do výfuku" bude naprostá většina úplně nových motorek/aut, záleží na laďáku, atd. jak moc. U stříkaček by se dalo na identických strojích teoreticky srovnávat, že která míň/víc. Ale u karbecu to je na velmi zkušeného odborníka.
...samozřejmě rozporuju jen tu "diagnostiku".
...jo 48tkm? Tak to už je po smrti!

Naposledy editováno 28.02.2018 01:09:22

Otevreny ladak

28.2.2018 v 02:25 | Nahoru | #6
..strileni do vejfuku muze delat spousta veci, extreme chuda i extreme bohata smes, a ty ventily (celkem logicky) taky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevreny ladak

28.2.2018 v 13:12 | Nahoru | #7

ramlik píše: [quote=RUTAN] ... podpálené ventily poznáš tak, že to při zavření plynu střílí do výfuku.

Pozná leda hovno! ..., už slyším ty jeho zkušené kámoše - jo, říkal to aj Rutan!
"Střílet do výfuku" bude naprostá většina úplně nových motorek/aut, záleží na laďáku, atd. jak moc. U stříkaček by se dalo na identických strojích teoreticky srovnávat, že která míň/víc. Ale u karbecu to je na velmi zkušeného odborníka.
...samozřejmě rozporuju jen tu "diagnostiku".
...jo 48tkm? Tak to už je po smrti!



no.. myslím si, že se v mnohém pleteš, ale chápu tvoji pointu. je samozřejmé, že tím neproběhne kompletní diagnóza a další krok by bylo měření tlaků ve válcích, ale nechtěl jsem se tady moc rozpatlávat:) Fakt je ten, že motorka se SÉRIOVÝM výfukem by VÝRAZNĚ střílet do výfuku neměla. Nebo s tímto nesouhlasíš?

Otevreny ladak

28.2.2018 v 15:22 | Nahoru | #8
Stará šestková Ninja se sérií nestřílí, aspoň mě ne a 2000 motor je myslím téměř totéž. U mě teda nestřílí ani natryskovaný otevřený lauf, až je mi to někdy i líto .

Naposledy editováno 28.02.2018 15:24:10

(reakce na) Otevreny ladak

28.2.2018 v 20:58 | Nahoru | #9
RUTAN> vidíš to, stačilo to napsat jinými slovy - upřesnit.
...samozřejmě,že se mnohdy pletu, třeba viz vlákno o axiální vůli řetězového pastorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevreny ladak

28.2.2018 v 22:39 | Nahoru | #10

RUTAN píše: no.. myslím si, že se v mnohém pleteš, ale chápu tvoji pointu. je samozřejmé, že tím neproběhne kompletní diagnóza a další krok by bylo měření tlaků ve válcích, ale nechtěl jsem se tady moc rozpatlávat:) Fakt je ten, že motorka se SÉRIOVÝM výfukem by VÝRAZNĚ střílet do výfuku neměla. Nebo s tímto nesouhlasíš?



myslím že pleteš, teda aspoň podle mé zkušenosti. moje Z800 střílela do výfuku i v sériovém stavu (výfuku), když sis dal záležet a soustředil se na to, slyšel jsi to.
po zajetí a namontování laďáku (pouze koncovky - daná výrobcem na konkrétní typ motorky a instalovaný v autorizovaném servisu) je střílení slyšet normálně při puštění (zavření) plynu a při určitých otáčkách (když motor "brzdí"). sériový výfuk to dělal taky, jen to prostě "nepustil" ven tak jako výfuk laděný. a pro info, není potřeba nic ladit ani nastavovat

2 reakcí na tento příspěvek Otevreny ladak

1.3.2018 v 07:34 | Nahoru | #11
Mára má pravdu.
Střílení do výfuku je normální. Seriový výfuk to dost utlumí. Ale já měl napřed serii, pak jsem dal otevřenou koncovku. Tam to bylo krásně slyšet, pak jsem zkusil dát zase origo koncovku a dost se to utlumilo. Ale tím, že jsem věděl, kdy to nastává a jak to zní, když je to nahlas. Tak jsem to identifikoval i když to bylo potichu.

Nastává to skoro vždy po prudkým přidání plnej a hned ubrání (zavření) plynu. Při studeném motoru stačí dokoncei míň plynu. Motorky přeci mají propojený výfuk se sáním - PAIR systém. Slouží to ke spalování nespáleného paliva ve výfukovém potrubí. Takže v rozumném měřítku by to motorce vůbec nemělo škodit, protože je tak navržená.

Naposledy editováno 01.03.2018 07:39:01

Otevreny ladak

1.3.2018 v 09:42 | Nahoru | #12
Nevím no,ale mě střílela každá motorka s ladákem. A to i hned poservisu.Hádám,že zkušenější kamarádi to vyčetli v Supermoto.To býval časopis takových odborníků.Jinak homologace na výfuku tě nemusí trápit.Když máš motorku vyrobenou do sedmého měsíce 2001.

(reakce na) Otevreny ladak

1.3.2018 v 09:46 | Nahoru | #13
kokoška.> Homo ho nemusí vůbec trápit.

(reakce na) Otevreny ladak

1.3.2018 v 10:17 | Nahoru | #14

CB600 píše:
Nastává to skoro vždy po prudkým přidání plnej a hned ubrání (zavření) plynu. Při studeném motoru stačí dokoncei míň plynu. Motorky přeci mají propojený výfuk se sáním - PAIR systém. Slouží to ke spalování nespáleného paliva ve výfukovém potrubí. Takže v rozumném měřítku by to motorce vůbec nemělo škodit, protože je tak navržená.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevreny ladak

1.3.2018 v 12:55 | Nahoru | #15
CB600> já žádný PAIR system, ani nic podobného, nemám. Katalyzátor je ve svodech a ty měnit nehodlám, takže s pouhou výměnou koncovky se o ventily nebojím. Najeto už mám přes 50tkm, takže jsem vlastně už za životností motoru , ale dokud to pojede, tak to rozhodně zjišťovat nebudu.

(reakce na) Otevreny ladak

1.3.2018 v 12:59 | Nahoru | #16

ramlik píše: CB600> já žádný PAIR system, ani nic podobného, nemám. Katalyzátor je ve svodech a ty měnit nehodlám, takže s pouhou výměnou koncovky se o ventily nebojím. Najeto už mám přes 50tkm, takže jsem vlastně už za životností motoru , ale dokud to pojede, tak to rozhodně zjišťovat nebudu.



Ale máš.

Pokud jsi jej teda už nezaslepil...

1 reakcí na tento příspěvek Otevreny ladak

1.3.2018 v 13:56 | Nahoru | #17
Ramlik: http://www.partsdepot.cz/picown/473227.png tady na mikrofiši je to ten horní díl s nátrubkem (fífem), pod tím je membrána fungující jako zpětná klapka. Je do toho napojená hadice, která jde do airboxu. Na té hadici bývá ještě solenoid. V kedlubně je to pak kanálkama vyvedeno za výfukový ventily obou válců.

Naposledy editováno 01.03.2018 14:21:56

Otevreny ladak

1.3.2018 v 15:20 | Nahoru | #18
Měl jsem bandita, najeto 75 tisic, koncovka kratší otevřená, hulákalo to jak sprostý obrázek, střílelo to jak němci za války a nic jsem nepoznal, že by bylo něco v nepořádku, motorka byla v servisu na motor snad každy rok ( seřízení a bla bla) preventivně, a nikdy mi nic neřekl, že by byl nějaký problém.. takže tam dej dominátora, toho ještě o půlku zkrať a jezdi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevreny ladak

1.3.2018 v 20:49 | Nahoru | #19
kokoška.> hlavně je to motorka do roku výroby 2001 takže s éčkama všechny posílat doprdele protože jim po tom nic není....

(reakce na) Otevreny ladak

1.3.2018 v 20:58 | Nahoru | #20

gagtoy píše: kokoška.> hlavně je to motorka do roku výroby 2001 takže s éčkama všechny posílat doprdele protože jim po tom nic není....



jako fakt? Kde se to dá dočíst ? Je to včetně 2001? Už to sosám https://silnicnimot...ilost-motorky-3-dil/

jsem netušil

Naposledy editováno 01.03.2018 21:00:40

2 reakcí na tento příspěvek Otevreny ladak

1.3.2018 v 21:03 | Nahoru | #21
https://silnicnimoto...ilost-motorky-3-dil/

tady je to popsáno lajcky, ale někde mám i přímo zákon a paragrafy k tomu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevreny ladak

1.3.2018 v 21:08 | Nahoru | #22

gagtoy píše: https://silnicnimotorky.cz/motorky/jak-na-to/technicka-zpusobilost-motorky-3-dil/

tady je to popsáno lajcky, ale někde mám i přímo zákon a paragrafy k tomu....



Dobře, ale když půjdeš na měření hluku tak ten to nesmí překročit, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Otevreny ladak

1.3.2018 v 21:15 | Nahoru | #23
Tak samo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevreny ladak

1.3.2018 v 21:16 | Nahoru | #24
losjirkos> u nás v republice mě nikdy nikdo hluk neměřil... ale i to půjde nějakým způsobem ,,ojet,,

(reakce na) Otevreny ladak

1.3.2018 v 21:17 | Nahoru | #25
CB600> tak zase su o něco chytřejší

(reakce na) Otevreny ladak

1.3.2018 v 21:21 | Nahoru | #26
gagtoy> mně taky ne. Furt se to ale nějak snaží zpřísnit - kontroly a technické

Otevreny ladak

1.3.2018 v 21:45 | Nahoru | #27
Ahoj kde naladit motorku na brzdě? Pardubickej,Hradeckej kraj? něco osvědčenýho stříkačka s PC myslím dík.

(reakce na) Otevreny ladak

2.3.2018 v 00:24 | Nahoru | #28
CB600> a kurva!
...pravda je, že jsem ten solenoidní vehement zkoumal a nepřišel jsem na nic kloudného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevreny ladak

2.3.2018 v 12:59 | Nahoru | #29

mára929r píše: myslím že pleteš, teda aspoň podle mé zkušenosti. moje Z800 střílela do výfuku i v sériovém stavu (výfuku), když sis dal záležet a soustředil se na to, slyšel jsi to.
po zajetí a namontování laďáku (pouze koncovky - daná výrobcem na konkrétní typ motorky a instalovaný v autorizovaném servisu) je střílení slyšet normálně při puštění (zavření) plynu a při určitých otáčkách (když motor "brzdí"). sériový výfuk to dělal taky, jen to prostě "nepustil" ven tak jako výfuk laděný. a pro info, není potřeba nic ladit ani nastavovat



je to marné, Máro:) proto jsem zvýraznil velkými písmeny slova, která jsou v té větě podstatná. v tomhle případě "SÉRIOVÝM" a "VÝRAZNĚ" . a ty minapíšeš " když sis dal záležet a soustředil se na to, slyšel jsi to."

TAK KURVAAA:)))

(reakce na) Otevreny ladak

2.3.2018 v 13:10 | Nahoru | #30

RUTAN píše: je to marné, Máro:) proto jsem zvýraznil velkými písmeny slova, která jsou v té větě podstatná. v tomhle případě "SÉRIOVÝM" a "VÝRAZNĚ" . a ty minapíšeš " když sis dal záležet a soustředil se na to, slyšel jsi to."

TAK KURVAAA:)))



není to marný, já to dobře pochopil
snažil jsem se odpovědět na to, že motorka se sériovym výfukem střílí úplně stejně jako s laděnym výfukem. jen to prostě není tak slyšet, páč to sériový výfuk utlumí. takže ještě jednou - STŘÍLÍ TO ÚPLNĚ STEJNĚ
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR

TOPlist