bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
24.2.2018 v 14:18
Caute, mam na motce yoshirouru tri oval 4-1 a chtel bych uplne stejnou na druhou stranu...da se ta koncovka.nejak upravit aby tam sedla kdyz se vsechny vyrabi jen na jednu stranu?
Predem diky :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 11:34 | Nahoru | #1

Hevy14 píše: V_i_c_i> o zvyseni vykonu i nejde...ale proc vykon ztratim?



Kvuli prumeru starych svodu. Jsou dvouplastove. Tedy maji mensi funkcni prumer a motor se bude hure vyplachovat a nema na to delanou palivovou mapu. Bude to tedy bohatsi. Ale nic dramatickeho, nic co by jsi asi normalne poznal. Cca 2-3 PS.
Treba u full Akrapa je nejvetsi rozdil prave ve svodech. Stejne to ma i full Yoshimura.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 17:53 | Nahoru | #2
V_i_c_i> o kolik se ti zvednul vykon kdyz jsi tam dal ty akrap svody? Uprime o tech 2-laufech uvazuju spis kvuli vzhledu...vypada to podle me lip...je treba moznost si nechat udelat svody treba u tenaxu nebo rp tunningu a na to napichnout ty 2 yoshiny aby to vykon neztratilo?a za kolik bys prodal ten mezisvod?

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 18:51 | Nahoru | #3
V_i_c_i> tohle je ta stupacka co potrebuju? http://www.motorkar...sx-1400-1004924.html
Bo tohle?
http://www.motorkari...gsx-1400-737752.html

Naposledy editováno 25.02.2018 18:58:32

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 20:45 | Nahoru | #4

V_i_c_i píše: Kvuli prumeru starych svodu. Jsou dvouplastove. Tedy maji mensi funkcni prumer a motor se bude hure vyplachovat a nema na to delanou palivovou mapu. Bude to tedy bohatsi...



...jen mala drobna fakticka (terminologicka) poznamka, kdyz to bude bohatsi, tak se to bude vyplachovat naopak lip ne ?

-uzsi nebo delsi svody = vetsi tlak v nich, lepsi vyplach(mensi "pruvan"), takze lepsi spodek ale vetsi odpor ve vyfukovym systemu by byl znat (samozrejme u k tomu stavenyho motoru tady nee..) nahore
-sirsi kratsi svody (otevreny koncovky, svody bez koncovek, atd.. ) = mensi tlaky, snazsi chod ve vysokejch otackach, ale naopak vetsi "pruvan" , tudiz chudsi smes a horsi vyplach dole kde bude protitlak v tech svodech nedostatecnej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 11 4.2.2024 v 07:50 Anti
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 Moty1 56 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N


TOPlist