Predem diky :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
ty ztraty pri vytlacovani spalin jsou oproti ztratam samotnou kompresi pomerne minimalni
V otáčkách max. výkonu podstatně vzroste odpor jak při sacím tak při výfukovém zdvihu,něco jako by měl tři kompresní zdvihy na cyklus, nestíhá se více vyprázdnit tak hlavně naplnit,(a na to taky umře kroutící moment),pokud dokážeš v tento moment zlepšit vyprázdnění/ plnění(třeba naladěným výfukem) získáš vyšší moment na kola jen snížením odporu (za cenu chudé směsi).1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
jinak receno, koukni se jak vypada vyfukovy kanal + ladeny vyfuk dvoutaktu a jak vypada vyfukovy kanal s ventilem a svody u ctyrtaktu, pokud ani potom nenajdes zadny vyrazny rozdil vzdavam to a souhlasim - necht je zeme placata
Jediný Yoshimura to dotáhnul na celkovou délku 0,8m, ovšem to je i s potrubím za kolektorem.
V tomto případě je tedy finta někde jinde. Při dobře navrženém potrubí se na vyčerpání spalin z válce podílí několik jevů. Jako první je nutno zajistit minimální odpory ve výfuku, což je anglické terminologii označeno jako back pressure (není to tedy žádný statický protitlak, ale odpor). Pokud by se podařilo vyhladit všechny tlakové pulzy, tak před koncem potrubí by měl být tlak do 1,1baru, tedy o pouhých 10% víc, než je v atmosféře. Druhá věc je správné využití tlakových vln. Třetí je využití setrvačné hmoty plynů - hmotnostního rezonátoru. V podstatě jde o to, že po otevření ventilu je hmota plynu v potrubí urychlena, k tomu se přidá hmota vytlačená z válce. Objem válce ovšem působí jako nějaká tažná pružina, která se napíná se zvětšující se rychlostí pohybu hmoty v potrubí. V užším potrubí získá hmota vyšší rychlost, více energie, aby dokázala tu "pružinu" udržet nataženou co nejdelší dobu, i při nižších otáčkách. Pro vyšší otáčky už bývá výhodnější silnější potrubí kvůli menším odporům, rychlosti je dost. Celkový tlak ve výfukovém kanále potom může vypadat podle následujícího obrázku, kdy i při přetlakových zákmitech vícenásobně odražené tlakové vlny zůstává tlak v kanále nižší než atmosferický a umožní prosát směs přes spalovací prostor při překřížení ventilů.
Naposledy editováno 03.03.2018 20:25:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 11 | 4.2.2024 v 07:50 Anti |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |