Téma: Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
24.2.2018 v 14:18
Caute, mam na motce yoshirouru tri oval 4-1 a chtel bych uplne stejnou na druhou stranu...da se ta koncovka.nejak upravit aby tam sedla kdyz se vsechny vyrabi jen na jednu stranu?
Predem diky :)
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

24.2.2018 v 20:41 | Nahoru | #1
podle fotky mas rok 05-06 tzn jednovyfuk kdybys chtel dvoulauf budes potrebovat i levou stupacku kvuli uchyceni vyfuku a mam pocit ze josymoula dela uz jen verzi pro jednovyfuk pro dvouvyfuk delal(nevim jestli jeste dela) akrapovic.

1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

24.2.2018 v 20:57 | Nahoru | #2
Vsechno jde, kdyz se chce. Nevyhnes se vlastne vymene komplet vyfuku.
Tedy svody + mezisvod 4-2 (mam jeden ktery klidne prodam), zakladnu leve zadni stupacky a upravit stojanek z modelu K2-K4 protoze ty motorky maji v miste centralu trosku jinak ramy a ten z K5
tam taky nedas. Ten upraveny z K4 taky pokud budes chtit mam a klidne prodam. Nebo vymenim za tvuj. Jen bude chtit mozna jeste nepatrne doladit. Mno a pak jeste upravit tu koncovku. Ale o vykon spis prijdes nez by jsi si pomohl...

Naposledy editováno 24.02.2018 21:00:25

1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

24.2.2018 v 21:00 | Nahoru | #3
svody by mu meli sedet pokud teda neni rozdil mezi 01-02-vic (vim je puvodni jsou dvouplastove) mam doma redukci 4-2-1 lezi me pod ponkem...jskej je rozdil v ramu?

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

24.2.2018 v 21:01 | Nahoru | #4

HornisGSX píše: svody by mu meli sedet pokud teda neni rozdil mezi 01-02-vic (vim je puvodni jsou dvouplastove) mam doma redukci 4-2-1 lezi me pod ponkem...jskej je rozdil v ramu?



Je tam rozdil v prumerech. Rozdil v ramu je v drzaku cepu na central. Ma jine prostorove umisteni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 09:19 | Nahoru | #5
V_i_c_i> o zvyseni vykonu i nejde...ale proc vykon ztratim?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 11:34 | Nahoru | #6

Hevy14 píše: V_i_c_i> o zvyseni vykonu i nejde...ale proc vykon ztratim?



Kvuli prumeru starych svodu. Jsou dvouplastove. Tedy maji mensi funkcni prumer a motor se bude hure vyplachovat a nema na to delanou palivovou mapu. Bude to tedy bohatsi. Ale nic dramatickeho, nic co by jsi asi normalne poznal. Cca 2-3 PS.
Treba u full Akrapa je nejvetsi rozdil prave ve svodech. Stejne to ma i full Yoshimura.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 17:53 | Nahoru | #7
V_i_c_i> o kolik se ti zvednul vykon kdyz jsi tam dal ty akrap svody? Uprime o tech 2-laufech uvazuju spis kvuli vzhledu...vypada to podle me lip...je treba moznost si nechat udelat svody treba u tenaxu nebo rp tunningu a na to napichnout ty 2 yoshiny aby to vykon neztratilo?a za kolik bys prodal ten mezisvod?

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 18:34 | Nahoru | #8

Hevy14 píše: V_i_c_i> o kolik se ti zvednul vykon kdyz jsi tam dal ty akrap svody? Uprime o tech 2-laufech uvazuju spis kvuli vzhledu...vypada to podle me lip...je treba moznost si nechat udelat svody treba u tenaxu nebo rp tunningu a na to napichnout ty 2 yoshiny aby to vykon neztratilo?a za kolik bys prodal ten mezisvod?



Ja jsem s tim na brzde nebyl. Ale podle vyrobce je to u tohoto full race typu vyfuku tusim +18PS. Kazdopadne to na jizde bylo dost znat.
Pred tim jsem mel 4-2-1 s Yoshi koncovkou a 4-2-2 s OEM koncovkami. Tam by mel mezi nimi litat rozdil cca 5PS. To jsem ale na jizde nepoznal.
Jinak na vzhled je samo top 4-2-2. Dela se i jednoplastove potrubi 4-2-2. Ale nevim jak je na tom s vykonem a je dost drahe.
Jinak ja to 4-2-2 klidne za 2000 pustim do sveta. Tedy 4x svod a 1x mezisvod 4-2 vcetne tech dvou chromovych bocnic. Vse v peknem stavu (samo sem tam znamka stari a uzivani je, ale nic velkeho) Jen na ty bocnice si budes muset koupit nove sroubky a gumicky (silentbloky). Ty jsem ztratil kdyz jsem to cistil a uklizel.
Ale ta zadni leva zakladna stupacky je jako by jsi shanel zuby Yetiho. Ja kupoval nakonec novou a to byla rana do palice...

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 18:51 | Nahoru | #9
V_i_c_i> tohle je ta stupacka co potrebuju? http://www.motorkar...sx-1400-1004924.html
Bo tohle?
http://www.motorkari...gsx-1400-737752.html

Naposledy editováno 25.02.2018 18:58:32

Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 19:03 | Nahoru | #10
ten druhy odkaz je zpravne....

2 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 19:18 | Nahoru | #11
Podle me to neni ani jedna...

E: Ta v prvnim odkazu je predni a ta v druhem je zase pro zmenu na pravou stranu.

Naposledy editováno 25.02.2018 20:06:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 20:16 | Nahoru | #12
V_i_c_i> v tom druhem odkazu je cena za obe strany

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 20:20 | Nahoru | #13

Hevy14 píše: V_i_c_i> v tom druhem odkazu je cena za obe strany



Je tam cena za komplet a ne za obe strany. Podle me kompletem mysli zakladnu + stupacku a ne obe strany. Pokud se pletu, tak to ber vsema deseti.

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 20:37 | Nahoru | #14
V_i_c_i> pochopil jsem to taky tak ze je to cena za komplet stupacky(obe)

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 20:45 | Nahoru | #15

V_i_c_i píše: Kvuli prumeru starych svodu. Jsou dvouplastove. Tedy maji mensi funkcni prumer a motor se bude hure vyplachovat a nema na to delanou palivovou mapu. Bude to tedy bohatsi...



...jen mala drobna fakticka (terminologicka) poznamka, kdyz to bude bohatsi, tak se to bude vyplachovat naopak lip ne ?

-uzsi nebo delsi svody = vetsi tlak v nich, lepsi vyplach(mensi "pruvan"), takze lepsi spodek ale vetsi odpor ve vyfukovym systemu by byl znat (samozrejme u k tomu stavenyho motoru tady nee..) nahore
-sirsi kratsi svody (otevreny koncovky, svody bez koncovek, atd.. ) = mensi tlaky, snazsi chod ve vysokejch otackach, ale naopak vetsi "pruvan" , tudiz chudsi smes a horsi vyplach dole kde bude protitlak v tech svodech nedostatecnej

2 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 22:30 | Nahoru | #16
+18HP, píše výrobce (jako 18HP jen vejfukem? Tomu fakt věříte?) ... užší svody seberou výkon...
Přesně tabulkový přístup. Že ten motor může dost "zhutnět na spodku" to nikdo neřeší... Tzn. Že v nižších otáčkách bude silnější... Jen maximum bude o trochu nižší...

1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

25.2.2018 v 23:47 | Nahoru | #17
Nedělal bych to. Pokud je tvůj modelový rok 2005 dělaný s potrubím 4-2-1, je to určitě kvůli vylepšení výkonu

Předchozí ročníky mají 4-2, což je nejhorší rešení, pokud nejsou délky a průměry potrubí dostatečné - a na motorce nejsou kvůli omezeným rozměrům. To propojení mezi svody je tam z důvodu využití tlakových vln, ale je to relativně málo účinné.

Nejlepší řešení je potrubí 4-1. Po otevření výfukového ventilu postupuje tlaková vlna rychlostí zvuku potrubím ke kolektoru. Zde, v místě náhlého zvětšení průřezu dojde k částečnému odrazu opačné fáze, a k ventilu jde podtlaková vlna, která umožní vyprázdnění válce od výfukových plynů. Zároveň to propojení umožňuje interferenci všech 4 válců, tedy využití tlakových pulzů z ostatních válců, a pokud dojde k prosátí směsi přes spalovací prostor do výfuku, využije se těchto pulzů k natlačení směsi zpět do válce. Proti potrubí 4-2-1 může být (ale nemusí) nepatrně horší výkon v nižších otáčkách, za to ve vyšších přibude nějakých 10%, podle Yoshimury .

Mě by se líbil tento:


Naposledy editováno 26.02.2018 00:12:05

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 06:27 | Nahoru | #18

t_freedom píše: +18HP, píše výrobce (jako 18HP jen vejfukem? Tomu fakt věříte?) ... užší svody seberou výkon...
Přesně tabulkový přístup. Že ten motor může dost "zhutnět na spodku" to nikdo neřeší... Tzn. Že v nižších otáčkách bude silnější...
Jen maximum bude o trochu nižší...



Ano to uvadi vyrobce primo na svych strankach. Jak jsem psal ja to nemeril. Ale jede to znatelne lepe. Jen koncovku od Yoshi ktera uvadi 3 PS nebo 5 PS (nepamatuji si presne a nechce se mi to hledat) jsem nepoznal.

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 06:29 | Nahoru | #19

Beranidlo píše: Nedělal bych to. Pokud je tvůj modelový rok 2005 dělaný s potrubím 4-2-1, je to určitě kvůli vylepšení výkonu

Předchozí ročníky mají 4-2, což je nejhorší rešení, pokud nejsou délky a průměry potrubí dostatečné - a na motorce nejsou kvůli omezeným rozměrům. To propojení mezi svody je tam z důvodu využití tlakových vln, ale je to relativně málo účinné.

Nejlepší řešení je potrubí 4-1. Po otevření výfukového ventilu postupuje tlaková vlna rychlostí zvuku potrubím ke kolektoru. Zde, v místě náhlého zvětšení průřezu dojde k částečnému odrazu opačné fáze, a k ventilu jde podtlaková vlna, která umožní vyprázdnění válce od výfukových plynů. Zároveň to propojení umožňuje interferenci všech 4 válců, tedy využití tlakových pulzů z ostatních válců, a pokud dojde k prosátí směsi přes spalovací prostor do výfuku, využije se těchto pulzů k natlačení směsi zpět do válce. Proti potrubí 4-2-1 může být (ale nemusí) nepatrně horší výkon v nižších otáčkách, za to ve vyšších přibude nějakých 10%, podle Yoshimury .

Mě by se líbil tento:



Nerozporuji, jem si myslim ze Japonce u teto moto k tomu vedla hlavne cena. Dvouplastove chromove svody vs. jednoplastove nerez a dve koncovky vs. jedna.

E: To co se ti libi je svod Yoshi a koncovka Akrapa. A u techto svodu nelze zachovat central a pri vymene oleje musi dolu protoze pres ne nesundas olejovy filtr.

Naposledy editováno 26.02.2018 06:34:46

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 11:51 | Nahoru | #20

t_freedom píše: +18HP, píše výrobce (jako 18HP jen vejfukem? Tomu fakt věříte?) ... užší svody seberou výkon...
Přesně tabulkový přístup. Že ten motor může dost "zhutnět na spodku" to nikdo neřeší... Tzn. Že v nižších otáčkách bude silnější... Jen maximum bude o trochu nižší...



Tak jsem si kone pridal. Je to podle vyrobce 16,8 PS
http://www.akrapovic...=246&yearId=1240
Nebo myslis ze nekdo jako Akrapovic by si dovolil na jeho ofiko strankach kecat?

Naposledy editováno 26.02.2018 11:52:12

1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 12:41 | Nahoru | #21
...já myslím, že sis ani nepřidal, já to na motorce po zajetí nechal měřit, se sériovým osazením měla tuším necelejch 105 koní a s kompletem akrapovič + kn filtrem 126 koní

Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 13:02 | Nahoru | #22
..jj realny to zas urcite je, i kdyz se to asi nijak zasadne "netoci" tak to ma furt 1400ccm, ..na takovej objem je tech (namerenych)seriovych 105 koniku hodne "podladěno"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 13:30 | Nahoru | #23

osiris píše: ...já myslím, že sis ani nepřidal, já to na motorce po zajetí nechal měřit, se sériovým osazením měla tuším necelejch 105 koní a s kompletem akrapovič + kn filtrem 126 koní



bez zásahu do paliva ? Nepřikrmeno ?

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 14:54 | Nahoru | #24

t_freedom píše: bez zásahu do paliva ? Nepřikrmeno ?


...opravdu, nic jinýho se s tím nedělalo, žádnej power commander apod. (změna palivový mapy), nic ...nebyl důvod, já nechtěl ani zvyšovat výkon, toho to má samo o sobě dost, jen se mi ten výfuk. systém na tom líbil a chtěl jsem ho tam, měření už bylo jen ze zvědavosti jestli, případně jak moc právě kecaj

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 15:18 | Nahoru | #25
t_freedom> meni se (pokud jsem spravne pochopil) cely potrubi, takze "nabohaceny dole" to bude prave tema svodama, presne jak pise Vici, a v rezimu "nahore" ten motor nebeha .. kazdopadne pokud je tam takovej rozdil neni to pro suzuki uplne dobra vizitka (i kdyz zas to neni motorka na zavodeni, to je jasny)

1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 15:50 | Nahoru | #26
...asi ani ne tak vizitka suzuki, jako evropský unie a povinnost plnit předpisy a nařízení a splnit určitý číslo euro (emisí)

(reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 15:57 | Nahoru | #27

osiris píše: ...asi ani ne tak vizitka suzuki, jako evropský unie a povinnost plnit předpisy a nařízení a splnit určitý číslo euro (emisí)


1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 15:58 | Nahoru | #28
Hoši, tohle už zavání "latinou" ...
to je 17-20% navýšení výkonu !!!! ... tedy, v případě že jdu po ekologii, proč tam srát benzín, když to nedejchá... protože, tím že to necháš dýchat tam ten benzín na ten výkon musíš dodat - jinak to bude chudý. Leda by to mělo nějakou průběhovou lambdu a měnilo to dávku na základě A/F poměru ... To nemluvím o chlazení atd.
Pak je otázka, jestli není spodek prostě chudej(tedy jalovější něž origo) a až teprve třeba od 3500-4000 je tam najednou nárůst. Chápu, že L4 nemaj takový nároky na seřízení směsi, ale i tak... 18-20HP na 100HP motoru ? ... bez poladění paliva? ...

1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 16:22 | Nahoru | #29
no vsak ten spodek pravdepodobne je chudej ! aby byl stechiometrickej viz co pise osiris vejs.... a kdyz to pridusis, nabohati se to, jak spravne pises zhutni se spodek, a vrsek to stejne zadnej nema v tomhle obemu.. a pokud to kluci odmerili (a akrapovic v podstate i potvrzuje tim co udava na strankach - tim chci rict ze bych vic veril tomu jejich mereni), neni duvod tomu neverit

1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2

26.2.2018 v 16:25 | Nahoru | #30
jen tak mezireci modely 2001- 2005 dvouvyfuk meli papirove vice koni nez model s jednolaufem coz si trosku protireci....
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ochotný domácí kutil či mechanik v ... [1, 2] Suzuki GSX 1400, Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX-R 750, ... Tomas463 40 11.7.2018 v 21:09 Julip
Rozdíl v řídících jednotkách Suzuki GSX 1400 kott 5 28.6.2018 v 17:34 Andrej
Někdo k moři Suzuki GSX 1400 macík2244 1 31.5.2018 v 21:59 M_o_m_a_n_e_k
palivové čerpadlo [1, 2] Suzuki GSX 1400 Mates-750 60 15.5.2018 v 21:05 Gewo
stojí za to [1, 2] Suzuki GSX 1400 grooll 34 20.4.2018 v 09:02 grooll


TOPlist