globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zvláštnost u rozvodů
21.2.2018 v 07:23
Ahoj, včera jsem sundal víko a udělal si vůle na ventilech. Koupil jsem si i preventivně řetěz, říkal jsem si, tachometrovejch tam mam 70.000 +- 30.000 počítám že stočili při dovozu z Německa. Motorku mám cca 35.000 km a plánuju ji dojezdit co to půjde. Možná vydrží dýl než já.
Předesílám, že motorka vypadá bez zásahu kutila. Originální těsnění, žádnej silikon, originální šroubky, sponky, hadice. všechno v těch plastovejch sponkách, žádný elektrikářský zdrhy, fakt supr.
A teď k problému. zapalovaní jsem nastavil na značku, vačky obě přesně na značkách, kolo na výfukové vačce je přesně na značce, ale kolo na sací vačce (šipka) ukazuje do nebe.
asi hodinu jsem točil klikou, jestli se ty značky nesejdou. nesešly. Pak jsem si všimnul, že kola na vačkách mají 4 díry. A tady je asi řešení. někdo (jestli Japonec nebo Německej servisman či snad čecháček garážmistr) když dělal rozvody kolo na sací vačce otočil o 90stupňů. Rozvody jsou nastavené správně, vačky seděj. Pouze to kolo je otočený na těch šroubech na vačcce.
Napadá mě, že buď v Suzuki mají přípravky na aretaci vačky a tím, že kola mají 4 díry to neřeší jak ho upnou na vačku.
nebo někdo kdo měnil řetěz, si povolil kolo na sací vačce, takže když protahoval řetěz, tak mu vačky stály a když pak řetěz snejtoval si toho všimnul ale už se na to vysral. Je to jenom špatně nastavené kolo vůči vačce, nemá význam na chod motoru.

Nebo si to myslím špatně a je to takhle naschvál? Zkusím přidat fotku, snad jsem to vysvětlil pochopitelně.
Nevím jestli teda řetěz měnit a kolo správně otočit nebo se na to vysrat, protože řetěz je jako novej, nemá vůli na zubech kol, napínák má ještě 24 zubů. ikdyž já najel 35 minulý majitel 15 a rozvody se nedělaly. takže 50 najeto mít může. Ale dle zjevnýho stavu ten řetěz najede ještě mnoho.

Děkuji za reakce

Naposledy editováno 21.02.2018 07:35:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštnost u rozvodů

21.2.2018 v 10:43 | Nahoru | #1
číčus> rysku 1 nastavuješ s hranou hlavy, na tom samým kole budeš mít rysku 2 nahoru a od toho čepu odpočítáš správnej počet článků k rysce 3 na druhým kole, která bude směřovat taky nahoru

edit: jestli máš na napínáku k dobru ještě 24 zubů, tak to nech být, předpokládám, že s řetězem v takový kondici ti rozvody nemůžou chrastit

Naposledy editováno 21.02.2018 10:49:08

(reakce na) Zvláštnost u rozvodů

21.2.2018 v 12:06 | Nahoru | #2
osiris> čau, děkuju za reakci. nene, rozvody nechrastí. Ale když už jsem to víko sundal a řetěz mám, chtěl jsem to udělat při jednom a mít zase klid. Najezdím dost. Ale je to asi zbytečná práce.
Děkuju za postup. špatně jsem domyslel značky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_
Klouže spojka - Suzuki GSX 600 F 1991 Suzuki GSX 600 F 125Marek 17 31.5.2021 v 07:15 125Marek

TOPlist