globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karbonové kapoty
19.2.2018 v 21:51
Nemáte typ na výrobce kvalitních a hezky udělaných karbonových kapot? Motorka není na závody, ale do provozu. Přímou náhradu OEM plastů nemůžu nikde sehnat. Šel bych tedy případně do závodních, které by se ale musely upravit (světla, otevírací podsedlovka,...), ale do toho se výrobcům kapot nechce. Neznáte někdo někoho, kdo si s tím dokáže vyhrát a upravit dle potřeby? A aby to nestálo 100 000,- Díky.


Naposledy editováno 19.02.2018 21:53:11

2 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty

21.2.2018 v 16:01 | Nahoru | #31
Tahle vetšina firem co děla pohledovej karbon to podlepuje stejně sklem to se asi velitelovi libit nebude . Jak jsem psal, nech si udělat carbon kevlar a přetáhni ještě jednou pohledovým karbonem, jinak to je zbytečná ztráta času

(reakce na) Karbonové kapoty

21.2.2018 v 17:45 | Nahoru | #32
YOSH_BOY> no jo,ale to se do toho kila skoro nevejde,spíš určitě

(reakce na) Karbonové kapoty

21.2.2018 v 21:23 | Nahoru | #33

Jasek píše: Tak jsem cvičně nacpal do strejdy Gůgla požadavek a je tam toho plná prdel hned první co jsem otevřel něco jako tekarbon.com a pic kozu do vazu na GSXR maj vše...dal jsem tam rok 05-06 nevím co máš přesně,ale bez problému.


Moc hezký! Díky. Na tu stránku jsem se díval asi před měsícem a právě neměli kompletní kapoty. Mají tam ale únorové novinky a už je to zdá se komplet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

21.2.2018 v 21:27 | Nahoru | #34

Sonicek píše: podsedlák


Pěkné, ale nekompletní.

1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty

22.2.2018 v 07:55 | Nahoru | #35
ty ses uchyl

JEstli tobe nekdy ta tvoje babicka spadne ze stojanku, to bude mrzutost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

22.2.2018 v 08:13 | Nahoru | #36
BlackSabbath> tak už Ti asi víc nepomůžu není lepší rovnou koupit novější Gixero než rvát love do staré motorky? K6 už je dávno překonaná, i kdyby jsi do ní narval cokoliv. Kup novou R1 a máš klid, bude tam všechno, a když si dáš příplatkovku, tak i ten karbon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

22.2.2018 v 08:21 | Nahoru | #37
Sonicek> jenze on nepotrebuje aby to bylo rychly jak r1. To je jenom masirka tenhle bajk:) ...jo a takhle vyvonenou k6 bych za nakou, byt novou r1 nikdy nevystridal:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

22.2.2018 v 08:33 | Nahoru | #38
dejf.> dej si paralen, nevíš co plácáš Nemám nic proti K6, sám jsem měl K4, ale dneska je to jinej level ty litry. Měl jsem půjčenou ZX10-R 2016 a jinej vesmír ovladatelnost, brzdy, prostě úplně něco jiného. Sice to nejelo tak ve spodku, ale ty otáček to šlo strašně rychlo, prostě dnešní motorky jsou zase dál Ve své době byla K6 parádní to jo, ale tak do roku než přišlo první báwo, pak už nikdo po k6 neštěkl. Že si dnes drží cenu mi taky přijde uhozený, ale lidi jsou někteří divní taky rvu hodně do své FZ1 mám tam asi všechno krom karbonu, ale ten taky přijde

(reakce na) Karbonové kapoty

22.2.2018 v 09:01 | Nahoru | #39

dejf. píše: ty ses uchyl

JEstli tobe nekdy ta tvoje babicka spadne ze stojanku, to bude mrzutost

To se nesmí stát

1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty

22.2.2018 v 09:03 | Nahoru | #40
Nehceš hodit pár fotek té K6 rád bych se podíval jak ji máš vyvoňenou

(reakce na) Karbonové kapoty

22.2.2018 v 09:22 | Nahoru | #41

Sonicek píše: BlackSabbath> tak už Ti asi víc nepomůžu není lepší rovnou koupit novější Gixero než rvát love do staré motorky? K6 už je dávno překonaná, i kdyby jsi do ní narval cokoliv. Kup novou R1 a máš klid, bude tam všechno, a když si dáš příplatkovku, tak i ten karbon


Odpovím ti jednoduše. Pro mě to určitě lepší není K5/6 je pro mě (nejen pro mě) kultovní motorka. Samozřejmě těch 13 let vývoje nových se někde projevit musí - většinou mrtvý spodky, všechno v horním spektru otáček (euro normy) a elektronika. Podobnou motorku můžeš udělat i z K5, ale pro většinu okruhářů je lepší samozřejmě koupit nový stroj.
Mně nejde o to, že současné motorky jedou víc, já to nepotřebuju. Od BMW jsem jel na HP4 i posledním RR, což jsou asi nejpovedější civilní superbiky dneška, tak vím, jak to jede. Za ty prachy ve své motorce bych měl nové RR. Mě ale baví vylepšování své motorky. Chci ji mít prostě jako repliku sbk, ale se zachováním možnosti jízdy po silnici. Jinak ta stará K5, jak píšeš, měla už v roce 2005 s Yoshi kitem 215 koní, takže ani dnes není úplně mimo, což je docela mazec myslím, po takové době...

Naposledy editováno 22.02.2018 10:38:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

22.2.2018 v 09:24 | Nahoru | #42

Sonicek píše: Nehceš hodit pár fotek té K6 rád bych se podíval jak ji máš vyvoňenou

Ještě není hotová

1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty

22.2.2018 v 10:34 | Nahoru | #43
Nj karbon je drahá sranda, já dal za tyhle tři drobnosti 15 táců a to to mám na Jawu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

22.2.2018 v 23:24 | Nahoru | #44
BlackSabbath> Zdar, roluj dolu... JAP4 sice maji odporne stranky s pekne malyma napicu fotkama, ale na ebayi to maji nafocene pekne. Kvalita taky tuty, loni jsem od nich nazivo videl karbonovou nadrz na rsv4 a jako slusne porno
E: pak zkus jeste slovinsky Carbonin... Znamemu delali na zakazku karbon saci hrdla a kryty spodku vidlic...

Naposledy editováno 22.02.2018 23:26:56

(reakce na) Karbonové kapoty

23.2.2018 v 05:39 | Nahoru | #45

Mileek píše: BlackSabbath> Zdar, roluj dolu... JAP4 sice maji odporne stranky s pekne malyma napicu fotkama, ale na ebayi to maji nafocene pekne. Kvalita taky tuty, loni jsem od nich nazivo videl karbonovou nadrz na rsv4 a jako slusne porno
E: pak zkus jeste slovinsky Carbonin... Znamemu delali na zakazku karbon saci hrdla a kryty spodku vidlic...


Díky, mrknu! Ty Jap4 neznám. Jinak Carbonin jsem se díval samozřejmě už dřív, ale na stránkách nabídka nic moc.

(reakce na) Karbonové kapoty

23.2.2018 v 10:16 | Nahoru | #46
Sonicek> tys ji nevidel. Tuctovka z kramu, nebo naladenej skvost s kterym budes na silnici jedinej? Akorat bych se s tim teda skoro bal jezdit no. Byla by ji skoda.
A vykon, podvozek, elektronika? Do provozu vetsinou na vsechny staci stara sestka, dyz mas ruce... O tom to neni.

(reakce na) Karbonové kapoty

23.2.2018 v 11:58 | Nahoru | #47

mischa638 píše: Nj karbon je drahá sranda, já dal za tyhle tři drobnosti 15 táců a to to mám na Jawu


Vypadá to docela hezky. Mně se nejvíc líbí ten "twill" od Tekarbonu. Asi jsem se zamiloval

1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty

28.2.2018 v 22:12 | Nahoru | #48
Zdar Luboši. Nečet sem všechno,našel sem tohle. Nevim jestli sem ti to už dokonce neposílal....
Zdá se že svedou kde co,pokud by to bylo pro tvou K6 dost dobrý,cenu už si jistě zjištíš.

(reakce na) Karbonové kapoty

1.3.2018 v 22:57 | Nahoru | #49

Tomas_81 píše: Zdar Luboši. Nečet sem všechno,našel sem tohle. Nevim jestli sem ti to už dokonce neposílal....
Zdá se že svedou kde co,pokud by to bylo pro tvou K6 dost dobrý,cenu už si jistě zjištíš.


Zdarec Tome. Nic tady nevidím, asi se nevložil odkaz.

1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty

2.3.2018 v 14:41 | Nahoru | #50
Aj to asi já vůl ho sem v tom spěchu nedal...sorry

http://www.carbon-parts.cz/galerie.html

(reakce na) Karbonové kapoty

7.3.2018 v 21:15 | Nahoru | #51

Tomas_81 píše: Aj to asi já vůl ho sem v tom spěchu nedal...sorry

http://www.carbon-pa...galerie.html [/quote]
To nevypadá špatně. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

14.3.2018 v 10:09 | Nahoru | #52

YOSH_BOY píše: Tahle vetšina firem co děla pohledovej karbon to podlepuje stejně sklem


No třeba u letadel se většinou karbonové díly řeší jako sendvič s lehkým jádrem -pár vrstev karbonu pak pěna nebo voština a zavřít znovu karbonem ,pevnost a váha neskutečná .Dost často se dělá na pevnostních laminátech třeba pár vrstev karbonu ,potom sklo (pokud ho nechceš přiznat tak barvený na černo) a zase pár vrstev karbonu ,takovej laminát je za málo peněz odolnej na ohyb a na tah dostatečně pevný -vlastně je to taky sendvič ale nemá lehké jádro. Celo karbon pokud není namáhán pouze na tah je trochu mrhání drahým matrošem.Pokud se řeší váha a pevnost tak to chce vakuovat ,samozřejmě je to práce navíc a tím stoupá cena .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

14.3.2018 v 10:28 | Nahoru | #53

RSAIR píše: No třeba u letadel se většinou karbonové díly řeší jako sendvič s lehkým jádrem -pár vrstev karbonu pak pěna nebo voština a zavřít znovu karbonem ,pevnost a váha neskutečná .Dost často se dělá na pevnostních laminátech třeba pár vrstev karbonu ,potom sklo (pokud ho nechceš přiznat tak barvený na černo) a zase pár vrstev karbonu ,takovej laminát je za málo peněz odolnej na ohyb a na tah dostatečně pevný -vlastně je to taky sendvič ale nemá lehké jádro. Celo karbon pokud není namáhán pouze na tah je trochu mrhání drahým matrošem.Pokud se řeší váha a pevnost tak to chce vakuovat ,samozřejmě je to práce navíc a tím stoupá cena .



kapoty jen z karbonu by byly naprd,ale myslím,že firma která prodává karbonový kapoty za granát na motorku by měla přzinat složení.....to že sklo zalejou nabarvenou pryskyřicí je taky prasárna.

Karbonové kapoty

14.3.2018 v 10:31 | Nahoru | #54
Je tu někdo, kdo by za dobře ( <10kKč) dokázal uplácat funkční karbon-kevlar nádrž? Šla by pod lak, čili pohledově je mi to fuk, jde mi o hmotnost a kvalitu.

(ed.: hliník taky beru)

Naposledy editováno 14.03.2018 10:33:03

1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty

14.3.2018 v 13:30 | Nahoru | #55
když budeš mít kliku,tak někde najdeš jetou.....tipuju 700E a nejspíš poteče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

14.3.2018 v 13:37 | Nahoru | #56
Jasek> Neseženeš, nejsou, nikdo nedělá. Na RSV se nechala sehnat kolem bůra celkem běžně, co tak pamatuju (5k CZK myšleno)

(reakce na) Karbonové kapoty

14.3.2018 v 13:52 | Nahoru | #57
FiZzeR> nechápu.....já zatím objednal jen origo příruby a těsnění pod čerpadlo a takovou sračku co udrží benzín od epoxidu a už jsem v tom za bůra taky

Karbonové kapoty

14.3.2018 v 14:31 | Nahoru | #58
Beater je ta správná volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

14.3.2018 v 15:03 | Nahoru | #59

Jasek píše: to že sklo zalejou nabarvenou pryskyřicí je taky prasárna.


Ono už se prodává přímo barvený sklotextil tak že běžnej laik ani neví jak to je(nepotřebuješ barvit pryskyřici a nemusíš se bát že ti barevná pryskyřice někam vleze a zprasi třeba povrch) .

Karbonové kapoty

14.3.2018 v 15:38 | Nahoru | #60
tady máš jednoho itala který dělá Carbon na vše...jmenuje se Luca Tommasini...jezdil alpe Adrii na Triumphu Daytona 675
carbon666
A Tady máš vše co děla na GSXR 1000 2005
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 524 Včera v 20:48 Ariete
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35167 Včera v 19:34 Tommasson
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin
Kterou vybrat R1, GSX-R 1000, CBR 1... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Eqwidirium 3 10.10.2023 v 08:11 Ozzy_


TOPlist