Téma: Korádo 216 rozdíly mezi 1,5kw a 2kw mopedem
17.2.2018 v 00:54
Zdar borci , mám na vás dotaz , jaký je viditelný rozdíl mezi korádem 1.5kw a korádem 2kw.
Mám nabídku na koupi koráda s originální kartičkou , ale tam není výkon zapsaný. Ten je zapsaný v technickém osvědčení , které bohužel majitel nemá. No a já toho moc z fotek nevykoukám.
Nejsem si jistý , ale není rozdíl v kolínku výfuku ? Domnívám se že 2kw motor má delší kolínko - takového hada a 1.5kw motor má kolínko přímé. Tak jsem zvědav , jak to teda je a co mi k tomu písnete. Dík Milda
Naposledy editováno 17.02.2018 01:07:51
Mám nabídku na koupi koráda s originální kartičkou , ale tam není výkon zapsaný. Ten je zapsaný v technickém osvědčení , které bohužel majitel nemá. No a já toho moc z fotek nevykoukám.
Nejsem si jistý , ale není rozdíl v kolínku výfuku ? Domnívám se že 2kw motor má delší kolínko - takového hada a 1.5kw motor má kolínko přímé. Tak jsem zvědav , jak to teda je a co mi k tomu písnete. Dík Milda
Naposledy editováno 17.02.2018 01:07:51
1 reakcí na tento příspěvek Korádo 216 rozdíly mezi 1,5kw a 2kw mopedem
a těch 0,5Kw poznáš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Korádo 216 rozdíly mezi 1,5kw a 2kw mopedem
kokoška.> 33% výkonu navíc, snad poznáš na každém stroji,natož na něčem co má 1,5kw, překvapivě i konstruktér tady třeba podstatně zvětšil spojku

Re: Různé typy Korád a jejich značení
Příspěvekod pdp28 » pát zář 21, 2012 11:59:15
V Manete sa vyrábali motory Puch v licencii Piaggio. Mali dve výkonové prevedenia pre slovenský trh. Jedno bolo Maxi (1,5 kW, malý valec, karburátor s priemerom 12 mm) a druhé Supermaxi(2 kW, veľký valec, karburátor s priemerom 14 mm).
216 012 - Supermaxi so štartovaním nakopávačkou
216 015 - Supermaxi s pedálovým štartovaním
Varábali sa aj prevedenia so zníženým výkonom napr.:
1 kW(25km/h) pre Nemecko, 0,88 kW(25 km/h) pre Švajciarsko
Elektrika:
6V/20W - kontaktné, Ducati Energia (asi do r.2001), modrá valcová vysokonapäťová cievka
12V/40W - bezkontaktné, Ducati Energia (do r. 2004), čierna krabicová vysokonapäťová cievka Ducati Energia
12V/50W - bezkontaktné, Iskra AET Tolmin (do r.2006), čierna krabicová VN cievka Iskra AET Tolmin
pdp28
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
Příspěvky: 92
Registrován: čtv čer 02, 2011 12:54:42
Příspěvekod pdp28 » pát zář 21, 2012 11:59:15
V Manete sa vyrábali motory Puch v licencii Piaggio. Mali dve výkonové prevedenia pre slovenský trh. Jedno bolo Maxi (1,5 kW, malý valec, karburátor s priemerom 12 mm) a druhé Supermaxi(2 kW, veľký valec, karburátor s priemerom 14 mm).
216 012 - Supermaxi so štartovaním nakopávačkou
216 015 - Supermaxi s pedálovým štartovaním
Varábali sa aj prevedenia so zníženým výkonom napr.:
1 kW(25km/h) pre Nemecko, 0,88 kW(25 km/h) pre Švajciarsko
Elektrika:
6V/20W - kontaktné, Ducati Energia (asi do r.2001), modrá valcová vysokonapäťová cievka
12V/40W - bezkontaktné, Ducati Energia (do r. 2004), čierna krabicová vysokonapäťová cievka Ducati Energia
12V/50W - bezkontaktné, Iskra AET Tolmin (do r.2006), čierna krabicová VN cievka Iskra AET Tolmin
pdp28
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
Příspěvky: 92
Registrován: čtv čer 02, 2011 12:54:42
1 reakcí na tento příspěvek Korádo 216 rozdíly mezi 1,5kw a 2kw mopedem
Čau kluci, dnes jsem dovezl pro kluka taky jedno poctivé korado. Bohužel bez papírů a štítku. Ví někdo kolik těch žeber na válci má která verze? Dík

1 reakcí na tento příspěvek Korádo 216 rozdíly mezi 1,5kw a 2kw mopedem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Víčko nádrže Manet Korado | Ondros | 5 | 25.10.2020 v 12:22 Ondros |
Poloha jehly v karburátoru Manet Korado | Lovaisek | 5 | 25.8.2020 v 06:29 kasssy |
Korado jede 10 min a pak začne pokl... Manet Korado | Jóžin_S | 15 | 13.8.2020 v 08:06 Jóžin_S |
korado nejde do otáček Manet Korado | Pitrshd | 12 | 30.5.2020 v 11:55 MotodědekTonda |
Elektroinstalace Manet Korado | Georg62 | 5 | 22.5.2020 v 20:10 Georg62 |