bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava krytu motoru Máte lepší řešení
Ahoj,

pořídil jsem si kryt motoru
¨
ale když je přišroubovaný na motorce tak mě moc nevyhovuje, že z něj dole koukají matky, bojím se abych při škrtnutí tu matku neurazil, neohnul šroub atd. vypadá to takto https://photos.app.goo.gl/KgZUAjTQjs8CFb0O2

Výměna šroubu není řešením krom toho že se mě nedaří sehnat s půlkulatou hlavou tak ten šroub na kterém je matka funguje jako silentblok.

Napadlo mě ale že bych tam mohl přišroubovat nějaký kus plastu/silonu do kterého bych ty šrouby/matky zapustil.

Jako vhodně řešení mě napadlo tam přišroubovat plastovou plotovku o tloušťce 1 cm pokud vím je to trvanlivý a houževnatý plast.

Podobné řešení koneckonců nabízí i touratech


napadá Vás proč by to nešlo případně nějaké lepší řešení?

Naposledy editováno 14.02.2018 22:32:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

15.2.2018 v 07:40 | Nahoru | #1

karf píše: O tom gumovém silentbloku jsem tu četl u f800gs, že to je "originál" řešení od BMW, aby se nevylomily nálitky na motoru. To je určitě dobrý nápad.
Ale zvolil bych silentbloky, které mají na jedné straně šroub a z druhé díru se závitem (nebo matku jestli chceš) a skrz šusplech bych dal šrouby s kuželovou hlavou a zahloubil je.

btw: když už jsme u té kritiky, tak chytat šusplech do motoru je supr nápad. Sice se "to tak dělá". Má to i Tiger. Ale řešení KTM, kdy je šusplech chycený vzadu do rámu a vzpředu o pomocný rám, je imho lepší. Ještě lepší řešení má afrika a všechny ostatní - s kolíbkovým rámem



no ten silentblok je originální řešení BMW R 1200GS Adventure souhlasím že jiné značky to mohou mít vyřešené lépe, ale s tím toho já moc nenadělám

O tom jsem taky přemýšlel, ale popravdě řečeno nevím kde bych sehnal silentblok na který půjde kvůli povolení nasadit klíč(ten origo je štěstihraný s kovovou šestihranou vložkou), bude mít na jedné straně šroub vhodného rozměru a na druhém díru a co se týče zahloubení ten šroub je osmička a ten plech je tlustý jen 3mm nevím kolik materiálu by mě tam po zahloubení zbylo ... ale jak jsem psal nahoře největší problém vidím v sehnání toho vhodného silentbloku a stále mě jako nejefektivnější řešení vycházejí ty lyžiny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

15.2.2018 v 09:08 | Nahoru | #2
Firecracker> Ono to nemusí být zase tolik dotažené. Když to vezmeš sikovkama a třeba pojistíš nějakým slabším lepidlem do závitu, tak se to nepovolí. Jakou tloušťku ten šusplech má?
Ale určitě bych šel cestou zapuštěnýho šroubu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... Qvitko 34 29.11.2023 v 05:04 vaypor


TOPlist