pořídil jsem si kryt motoru
¨
ale když je přišroubovaný na motorce tak mě moc nevyhovuje, že z něj dole koukají matky, bojím se abych při škrtnutí tu matku neurazil, neohnul šroub atd. vypadá to takto https://photos.app.goo.gl/KgZUAjTQjs8CFb0O2
Výměna šroubu není řešením krom toho že se mě nedaří sehnat s půlkulatou hlavou tak ten šroub na kterém je matka funguje jako silentblok.
Napadlo mě ale že bych tam mohl přišroubovat nějaký kus plastu/silonu do kterého bych ty šrouby/matky zapustil.
Jako vhodně řešení mě napadlo tam přišroubovat plastovou plotovku o tloušťce 1 cm pokud vím je to trvanlivý a houževnatý plast.
Podobné řešení koneckonců nabízí i touratech
napadá Vás proč by to nešlo případně nějaké lepší řešení?
Naposledy editováno 14.02.2018 22:32:37
2 reakcí na tento příspěvek Úprava krytu motoru Máte lepší řešení
Ale zvolil bych silentbloky, které mají na jedné straně šroub a z druhé díru se závitem (nebo matku jestli chceš) a skrz šusplech bych dal šrouby s kuželovou hlavou a zahloubil je.
btw: když už jsme u té kritiky, tak chytat šusplech do motoru je supr nápad. Sice se "to tak dělá". Má to i Tiger. Ale řešení KTM, kdy je šusplech chycený vzadu do rámu a vzpředu o pomocný rám, je imho lepší. Ještě lepší řešení má afrika a všechny ostatní - s kolíbkovým rámem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava krytu motoru Máte lepší řešení
karf píše: O tom gumovém silentbloku jsem tu četl u f800gs, že to je "originál" řešení od BMW, aby se nevylomily nálitky na motoru. To je určitě dobrý nápad.
Ale zvolil bych silentbloky, které mají na jedné straně šroub a z druhé díru se závitem (nebo matku jestli chceš) a skrz šusplech bych dal šrouby s kuželovou hlavou a zahloubil je.
btw: když už jsme u té kritiky, tak chytat šusplech do motoru je supr nápad. Sice se "to tak dělá". Má to i Tiger. Ale řešení KTM, kdy je šusplech chycený vzadu do rámu a vzpředu o pomocný rám, je imho lepší. Ještě lepší řešení má afrika a všechny ostatní - s kolíbkovým rámem
no ten silentblok je originální řešení BMW R 1200GS Adventure souhlasím že jiné značky to mohou mít vyřešené lépe, ale s tím toho já moc nenadělám
O tom jsem taky přemýšlel, ale popravdě řečeno nevím kde bych sehnal silentblok na který půjde kvůli povolení nasadit klíč(ten origo je štěstihraný s kovovou šestihranou vložkou), bude mít na jedné straně šroub vhodného rozměru a na druhém díru a co se týče zahloubení ten šroub je osmička a ten plech je tlustý jen 3mm nevím kolik materiálu by mě tam po zahloubení zbylo ... ale jak jsem psal nahoře největší problém vidím v sehnání toho vhodného silentbloku a stále mě jako nejefektivnější řešení vycházejí ty lyžiny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | barran | 21 | 13.2.2024 v 21:26 ja1 |
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure | Rauly | 21 | 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900 |
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... | Qvitko | 34 | 29.11.2023 v 05:04 vaypor |