bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava krytu motoru Máte lepší řešení
Ahoj,

pořídil jsem si kryt motoru
¨
ale když je přišroubovaný na motorce tak mě moc nevyhovuje, že z něj dole koukají matky, bojím se abych při škrtnutí tu matku neurazil, neohnul šroub atd. vypadá to takto https://photos.app.goo.gl/KgZUAjTQjs8CFb0O2

Výměna šroubu není řešením krom toho že se mě nedaří sehnat s půlkulatou hlavou tak ten šroub na kterém je matka funguje jako silentblok.

Napadlo mě ale že bych tam mohl přišroubovat nějaký kus plastu/silonu do kterého bych ty šrouby/matky zapustil.

Jako vhodně řešení mě napadlo tam přišroubovat plastovou plotovku o tloušťce 1 cm pokud vím je to trvanlivý a houževnatý plast.

Podobné řešení koneckonců nabízí i touratech


napadá Vás proč by to nešlo případně nějaké lepší řešení?

Naposledy editováno 14.02.2018 22:32:37

1 reakcí na tento příspěvek Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 14.2.2018 v 18:11 | Nahoru | #1
Držím ti palce, protože je vidět, že o nabízených komerčních doplňcích kriticky přemýšlíš a nebereš je jako posvátnou věc, kde kritika je brána za rouhání.

Samozřejmě, že nekryté šrouby a matice na nějaké to laškování se šotolinkou vydží. Když ale půjde do tuhého a myslíš to s jízdou mimo asfalt vážně, klidně ten šroub o nějaký kámen čtvrttunová motorka urazí a ani si toho nevšimneš.

Nevím, jak je vyřešený styk plechu s motorem. Doporučuji ti mezi plech a motor vložit cca 1 cm silné pruhy nebo podložky nějaké silnější gumy (třeba ze zástěky náklaďáku, gumové dorazy bytových dveří, apod.), aby motor nemusel absorbovat všechnu energii hned natvrdo. Sice to posune plech o ten cenťák níž, ale rozdíl v nárazu při posazení motorky na šutr je opravdu obrovský.

Naposledy editováno 14.02.2018 18:16:43

1 reakcí na tento příspěvek Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 14.2.2018 v 19:07 | Nahoru | #2
co kolem tech sroubu a matic primo na ten kryt nechat navarit "prstenec" bud frezlej z tlustsiho plechu, nebo upichnutej z tlustostenny trubky (tj pripadne se srazenou vnejsi hranou) uvnitr kteryho by pak byly "jakoby zapusteny" ?

2 reakcí na tento příspěvek Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2018 v 07:28 | Nahoru | #3
O tom gumovém silentbloku jsem tu četl u f800gs, že to je "originál" řešení od BMW, aby se nevylomily nálitky na motoru. To je určitě dobrý nápad.
Ale zvolil bych silentbloky, které mají na jedné straně šroub a z druhé díru se závitem (nebo matku jestli chceš) a skrz šusplech bych dal šrouby s kuželovou hlavou a zahloubil je.

btw: když už jsme u té kritiky, tak chytat šusplech do motoru je supr nápad. Sice se "to tak dělá". Má to i Tiger. Ale řešení KTM, kdy je šusplech chycený vzadu do rámu a vzpředu o pomocný rám, je imho lepší. Ještě lepší řešení má afrika a všechny ostatní - s kolíbkovým rámem

1 reakcí na tento příspěvek Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2018 v 07:49 | Nahoru | #4
On byl nejlevnější vid ? dojdi si do rubeny nebo někam do prodejny řemenu a kup si silentblok z jedne strany se zavitem Mu a z druhe strany s vnitřním dej zespod šroub s pulkulatou hlavou a jeto

1 reakcí na tento příspěvek Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2018 v 09:55 | Nahoru | #5
Co šroub s nízkou hlavou? jedna dva pro M6 je to 3mm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2018 v 10:27 | Nahoru | #6
Firecracker> Prostě uděláš to zahloubení hlubší, dáš pod to podložku a tý podle potřeby taky srazíš hranu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2018 v 10:40 | Nahoru | #7
Firecracker> No ideálně záhlubíkem - spešl vrták s úhlem 90°. Jestli ho nemáš, tak buď se dá koupit za cca 2-3 stovky v nějakým obi, nebo se optat nějakýho zámečníka.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2018 v 17:55 | Nahoru | #8
a co tak udelat nejake drzaky treba z nerezu,ty prisroubovat na origo diry pod motorem a dekl chytit z boku k tem drzakum?nevim jak to vysvetlit presne :D dve pasoviny na koncich zahle podle boku krytu a tam teprve sroubek

1 reakcí na tento příspěvek Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2018 v 21:47 | Nahoru | #9
A co zkusit podložku pod šroub se zápustnou hlavou (~sedlářská podložka)?

https://eu.shop.boss...-zapustnou-hlavou-90

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 16.2.2018 v 07:01 | Nahoru | #10

peta.hvezda píše: A co tohle :


Ty první dvě fotky jsou myslím kryt na F800gs od Alumilanka. Třeba by prodal ty vyfrézované odsazení, pak stačí zvětšit v tom plechu otvory, aby se tam vlezl ořech goly.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 16.2.2018 v 09:23 | Nahoru | #11
Co udělat tvarovanou krytku na 3D tiskárně. Materiál je houževnatý a odolný

Úprava krytu motoru Máte lepší řešení

Skvělá odpověď, děkuji! 17.2.2018 v 08:26 | Nahoru | #12
Pořiď si nějakou kouli nebo něco podobného, oblého, polož to na něco s odpovídající dírou, řádně nahřej plech kolem díry horkovzduškou a použij kladívko. Nahřáté to nepraskne - a máš po problému na dvě strany vysvětlování... Běžně to tak s hliníkem i slitinami dělám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... Qvitko 34 29.11.2023 v 05:04 vaypor


TOPlist