globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Česká pojišťovna - havarijní pojištění
 
13.2.2018 v 11:55
Cau, nemate nekdo zkusenost s Havarijnim pojistenim od Ceske pojistovny ? Zkousel jsem obvolavat par servisu a vsude mi rekli, ze CP jeste nedelali, protoze ji nikdo nechce (je draha).

Mam ale docela dobrou cenu a proto ji zvazuji. Co si ale nejsem jistej je, jak v pripade havarie plni.

Diky

1 reakcí na tento příspěvek Česká pojišťovna - havarijní pojištění

13.2.2018 v 12:38 | Nahoru | #1
u Čp jsem postupně vše zrušil, při nezaviněné DN mě ojebali, při plnění úrazu dcery opět ojebali, škoda na domě ojebali, chování likvidátora dobytek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká pojišťovna - havarijní pojištění

13.2.2018 v 13:43 | Nahoru | #2
68732> To je pravda, hlavně co se týče úrazovek a životek atd., ale u havarijka to zkoušej všechny a je to o tom umět se bránit. Na mě zkoušela jako na poškozeného, který nezavinil, Kooperativa taky amortizaci a ponižování, tak jsem jim napsal hezkej dopis s odkazem na nález Ústavního soudu s dovětkem, že jinak žaloba a jak hned doplatili tu tučnou fakturu z autorizovaného servisu. Se slovy: "Omlouváme se, došlo k chybě při výpočtu škody."
Ale máš pravdu, že třeba ČP teď nastavila nějaký tabulkový ceny nevím odkud a tak když jsem si jel měnit čelní sklo, tak tam paní omdlévala, jak na tom skoro nic nebudou mít, protože ČP prostě drží ceny dole.

Jinak já jsem se v tom poli ňákou dobu pohyboval a co se týče škod na auto a moto, tak většina pojišťoven razí taktiku vyplatit (uznat) nejdřív jen 70% škody a pak čekají. No a když sklapneš uši a neozveš se, tak mají 30% doma!
Nejhorší je v tom Alianz!

Kooperativa a ČPP jsou zase nejhorší v tom, že pojistěj 4x za sebou za rok někoho, kdo jim udělá 4x za sebou pojistnej podvod. A to se nebavím jen o těch, kterým to projde, ale všichni to vědí, ale i o těch co jsou za to odsouzení!
Pak se to pojistný nemá zdražovat, že? Takovej pojistnej podvod na Audi Q7 Ti hodí 1 mega a práce je to na jeden měsíc. A pak děda s babčou, kteří si na důchod koupili novou Fabii a druhej rok jim to ukradnou před domem, dostanou 70% skutečné ceny škodní události, která je už tak 70% ceny auta, takže si vem, kolik dostanou oproti původní ceně!

Docela solidní mi přišla vždy UNIQA, Ti opravdu svoje zákazníky proklepávají a opravdu pojistný události prověřují důkladně. Otázka pak co cena.

Ale u motorky a auta bych šel fakt jen za cenou!
Prostě je nález na to, že Tě nemůžou krátit tím, že tě budou nutit používat starý díly, nebo jít do jiného, než autorizovaného servisu, takže se to chce jen nedat se!!!

Než někdo zmíní, jak jsou u nás ty pojišťovny hrozný, tak se podívejte na cen pojištění v SRN a potom na jejich podmínky! Pojistka na barák? 3 roky na pevno! Jo vy už to nepotřebujete? Smůla, platíte celý 3 roky, máte smlouvu! Takže zlatý výpovědní lhůty u nás.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká pojišťovna - havarijní pojištění

13.2.2018 v 14:09 | Nahoru | #3
...Docela solidní mi přišla vždy UNIQA, Ti opravdu svoje zákazníky proklepávají a opravdu pojistný události prověřují důkladně. Otázka pak co cena...

Jak už jsem párkrát psal: UNIQA UŽ NIKDY VÍC !!! Větší zlodějský dobytky jsem neviděl. 2x nehoda,2x nezaviněná,bohužel 2x Uniqa a 2x nezaplatili 20-30% ceny z opravy!!! Takže Uniqu bojkotuji a když jsem si bral auto na úvěr a měli tam pojištění od Uniqy,tak jsem si vymrčel svoje pojištění u Kooperativy. Bohužel od té také brzy odejdu. Mám u nich cca 11 pojistek,celkem bezeškodní průběh a dávají mě do palice s pojištěním jak sviňa. Další pojistku budu dělat na způsob výběrového řízení a kdo dá nejmíň,tak to udělám. Já blbec jsem si myslel,že když máš někde 11 pojistek a ročně platíš přes 100tis na pojistkách,tak že si tě budou vážit a dají ti tu nejlepší cenu. Notabene,když neuplaťňuji žádné škody. Bohužel v České republice se ti to snaží pořádně připepřit,než aby si tě vážili.

Česká pojišťovna - havarijní pojištění

13.2.2018 v 14:47 | Nahoru | #4
Diky moc za prispevky. Asi to teda udelam presne tak ... pujdu po cene.

(reakce na) Česká pojišťovna - havarijní pojištění

13.2.2018 v 14:59 | Nahoru | #5
dafikk> A ja zas uniqu nemam duvod menit Havarijku plnili dobre,stejne tak nemam duvod si stezovat,jako poskozenej,na koop nebo ceskou..
Spis nez pojistovna obecne za to muze ten,kdo to ma na stole,mi prijde..Jinak bych prece musel rvat taky..

Česká pojišťovna - havarijní pojištění

13.2.2018 v 17:24 | Nahoru | #6
Je jasný, že na každou pojišťovnu si někdo bude stěžovat. Např. v autorizovaném servisu Hondy mi řekli, že allianz nebo kooperativa je super. Je to asi případ od případu.

Šlo mi hlavně o havarijko na českou poj., protože v servisech s tím nemají moc zkušenosti - je hold dráha.

Česká pojišťovna - havarijní pojištění

18.11.2018 v 22:05 | Nahoru | #7
ČP za dobrou cenu, to musíš mít snad přes známého.. Já měl ČP kdysi dávno, než jsem objevil kouzlo online srovnávačů (využívám konkrétně tento ), kde si každý rok cenu přepočítám a jdu za lepším. Do teď nechápu proč jsem u ČP tak nesmyslně přeplácel. Na každou pojišťovnu slyším čas od času nějakou stížnost, je to spíš o lidech.

Česká pojišťovna - havarijní pojištění

18.11.2018 v 22:33 | Nahoru | #8
zakladem vseho je vyhnout se "pojistovacim agentum / maklerum"

Takovejm tem nagelovanejm debilkum v obleku co nic neni problem, vsechno zaridi a vsechno domluvi. tvari se ze maji vsude konexe a tykaji si s reditelem zemekoule...protoze sami se citi ze jim jsou.

tito makleri umi sice udelat dobrou cenu...ma to ovsem vzdy svoje ALE !!

Takze jit vylozene po cene je blbost... Nejlepsi volba dle mych zkusenosti je - najit si od vyznamnych pojistoven fyzicke zastoupeni, kde v kancelari dela clovek pouze danou pojistovnu a nic jineho. Takove kancelare obejit a osobne se s danym clovekem domluvit na nabidkach a podminkach a nasledne si porovnat chovani daneho pojistovaka, nabizene produkty a ceny.

Vyhoda mezi pojistovakem od dane pojistovny a maklerem?

makler dela vsechno a neumi ve vysledku nic. Pojistovak dela pouze produkty dane pojistovny a tudiz je zna a proto je pak schopen upozornit i na pripadne vyjimky. Makler to nezna , nejak se vymluvi (to umi dobre) a ve vysledku kdyz prijde na lamani chleba tak Vas dokaze primo na danou pojistovnu.

Makler ma prachy jen za uzavreni, v drtive vetsine jiz nefunguji na mesicnich provizich. Takze jeho cilem je vzdy vse u klienta zrusit a uzavrit nove smlouvy aby z toho mel prachy.
Kmenovy zamestnanec nebo IČař (pojistovak) dane pojistovny je ziv z celeho kmene a z mesicnich provizi ze sjednanych smluv.

Pokud makler uzavre zivotku, dostane jendorazove prachy. Pokud uzavre pojistovak, tak ma kazdej mesic nejake "drobne".

Z toho plyne logicky, ze kmenovy zamestnanec pojistovny se bude (pokud to neni debil) chovat vzdy lepe nez makler. Narozdil od maklere sedi naprdeli v jednom kanclu kde ho zastihnete a muzete mu krasne vynadat. Navic jak jsme jiz psal, makler za vas nic nevyridi a kdyz uz nahodou ano, tak to stejne resi pres nejakeho prostrednika, takze zajem o zachovani spokojeneho klienta je minimalni, obzvlast kdyz si uvedomite, ze prachy uz z vas ma a vic mit nebude. Leda ze by vam vsechno opet predelal. Kdezto pojistovakovi dokud mate pojistku, tak porad z vas ma penize.

A jeste male doporuceni, pokud dojdete do kanclu, ptejte se treba jak dlouho dany clovek pro pojistovnu pracuje, jestli pracoval v jine pojistovne a tak. Protoze pokud tam bude sedet mladej kluk co je tam mesic... tak s nim taky moc spokojeni v pripade problemu nebudete, nebude v pojistovne znamej a nebude znat ani lidi na centrale.
Protoze clovek, kterej dela pro pojistovnu 10 let a 10 let sedi v jendom kanclu a porad vydelava, tak ma skutecne konexe na vyjimky a ma paky na to aby zaridil , ze zrovna pro vas bude pojistovna plnit tak jak si prejete... a tam uz je sakra dobrej klient, kterej rocne vyvali 100 prutu na pojistkach. Toto v zivote makler co dela vsechno a nic, neni schopen udelat.

a jeste na zaver... ani u povinneho ruceni se nevyplaci jit po cene. Levna cena opet byva zpravidla u malych pojistoven vykoupena nizkymi limity plneni zdravi/skoda a pak se muzete divit , ze budete nekomu platit trvale nasledky, protoze si vycerpate treba limit ktery diky usetrenym 300kc byl snizen ze 100mil na 10mil. Stejne tak je to i u skody.
Navic mala pojistovna muze odmitnout plneni a nebo bude plnit malo a poskozeny se zahoji na Vas u soudu s obcanskopranvim sporem. Protoze jeho nezajima , ze mu Vase pojistovna vyplatila malo... on nema povinnost dohadovat se s Vasi pojistovnou, proste Vas da k soudu a platit to budete Vy. Takze i u tak bezne veci jako je povinne ruceni je vic nez vhodne vybrat spravnou pojistovnu na kterou bude spoleh a opet nejit jen po cene.
Ale to uz se zase vracim k tomu, ze je dobre mit dobreho pojistovaka a ne napomadovaneho blbecka.

Česká pojišťovna - havarijní pojištění

19.11.2018 v 13:15 | Nahoru | #9
Nejlepší pojistka je ta, kterou nemáš. Platím jen to nejnutnější co musím. Když už se něco stane, tak je běh na dlouhou trať, začnou se vykrucovat, krátit všechno, atd. Pojišťovnictví nevzniklo od toho, aby byli lidi v klidu, ale aby někdo zbohatl jejich debilitou. (Všichni jsme debilové)

Česká pojišťovna - havarijní pojištění

19.11.2018 v 15:31 | Nahoru | #10
Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Pokaždé, když jsem vyměnil ústav a uzavřel novou smlouvu, dostal jsem bezkonkurenční cenu. Po dvou letech se pak cena vyšroubovala na tzv. cenu obvyklou. Je to sice otrava, ale každý rok přecházím někam jinam. Zatím se to vyplatí.
Týká se to PR, havarijní neřeším. Pro mne prodělečný kšeft.

Naposledy editováno 19.11.2018 15:38:47

Česká pojišťovna - havarijní pojištění

25.2.2019 v 21:30 | Nahoru | #11
Já nemám čas ani nervy na to obcházet pobočky a zkoumat co tam sedí za lidi. Pojištění řeším online a je mi jedno u které pojišťovny. Dokud nebudu mít osobní špatnou zkušenost s některou tak to neřeším..

Česká pojišťovna - havarijní pojištění

30.7.2019 v 09:44 | Nahoru | #12
Mě by teda zajímalo, jaké je u makléře to ALE. Měl jsem velkou bouračku (ne teda s motorkou, ale s autem) a nemůžu říct, že by za mě něco pojišťovák, kteří si sedí v kanceláři, vyřídil. Naopak. Jednání s pojišťovnou byla jedna velká bída. Likvidátor arogantní a ve finále jsem si všechno stejně musel oběhat sám. A to pojistné plnění? No k smíchu. Od téhle zkušenosti si ten čas udělám a pročítám pojistné podmínky. Nejsem blb, abych neuměl číst a když mám za něco solit takové peníze, tak ten čas, který tomu věnuji, se mi vyplatí. Mám pak aspoň nějakou možnou argumentaci při jednání na pobočkách. Pojistné podmínky se dají najít na https://www.povinne-ruceni.com/, a to jak havarijka, tak povinného, zároveň mi to hodí i nějakou cenu, od které se pak můžu odpíchnout a porovnat. Souhlasím s názorem, že je nejdůležitější jít po ceně, protože ve finále když se něco semele, tak jsi na to prostě sám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist