Mám dotaz pouze pro majitele motorky MT-03 (660). Nekamenujte mne za nové téma, ohledně MT-03 mám zde na fórum přečtené všechna témata, pročetl jsem všechny profily majitelů a jejich články.
První dotaz ohledně výkonu, většina majitelů píše ''neustálé řazení, krátké kvalty, chybí 6 kvalt''. Při zařazené 5 rychlosti u 120km/h +- motor točí příliš velké otáčky a jízda se stává po delší době nepříjemná. Nezkoušel někdo MT zpřevdovat ?..dát větší přední kolečko ? Moto při takovém objemu a točivém momentu by nemělo příliš ztratit na akceleraci a výkonu a jízda by se ve vyšší rychlosti stala pohodlnější.
Druhý dotaz. Ze všech diskusí a článků mi není uplně přesně jasné proč je MT tak strašně doporučeno pro holky ? Kvůli výšce ? nebo kvůli vibracím? Každý větší jednoválec vibruje...nebo je to kvůli vzhledu ? že je spíše ženská motorka ?...vůbec mi toto označení není jasné, snad mi to nějaký majitel objasní
Mám velký zájem o pořízení MT-03 na jaře. Nikdy jsem ji neviděl v reálu jen na fotkách a všechny informace o ní mám jen z fóra nebo od majitelů. Tohle jsou jediné dvě věci které sem se nikde nedočetl tak snad na mě budete hodní
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-03 660ccm... dotaz pouze pro majitelé motorky
mám na MT03 najeto cca 10 tis km (jedna sezóna). Byl jsem s ní na Slovensku a pak tady po republice (převážně Vysočina) a každodenní ježdění do práce.
6tý kvalt chybí při jízdě na dálnici určitě...po okreskách mi nepříjde že by chyběl. A s častým řazením máš pravdu, je to furt nahoru dolů, ale to je jedna z věcí, který dělají tu motorku zábavnou. Jestli nechceš řadit, tak si kup skůtr
Zpřevodovat jsem nezkoušel, takže to nevím. Na týhle motorce je ideální rychlost mezi 80 - 130km/h. Pak už stejně chybí výkon. (dá se i cca 160km/h, ale to už je motor na pokraji sil teda)
Proč pro holky? Je to poměrně malá motorka, lehce ovladatelná jak za jízdy, tak třebas při parkování do garáže. A taky kvůli vibracím...myslím, že po 10 - 15km je holka hotová , ale to budeš muset zjistit u některé z majitelek...
Vibrace jsou nepříjemný hlavně při monotónní jízdě např. po dálnici (to je fakt opruz). Jinak je jízda celkem příjemná. Dá se na ní klidně 500km za den. Chvilku mi trvalo než jsem se naučil s plynem, hlavně ve městě při nižších rychlostech - poměrně uškubanej motor.
Celkově jsem s motorkou spokojenej a už se těším až ji zase vytáhnu
Jo vlastně jednou se mi spálila žárovka ve světle...
Já bych tu motorku doporučil pro holku, protože má nízko položené sedlo, protože je to hezká motorka se super zvukem a nemá zbytečně výkonu na víc. Já mám svou přítelkyni rád a tak bych ji nic co má 35kw a víc do rukou nedal
Pro holky hraje "jen" váha, ta motorka mi extra malá nepřipadá a sedlo rozhodně nízko nemá. Dívali jsem se na ni jako další po SZR a kvůli tomu jsem ji vyloučil.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-03 660ccm... dotaz pouze pro majitelé motorky
Pocitově se zdá motorka lehká, a pěkně se s ní manipuluje i ve stoje, pokud teda dosáhneš na zem (což se 175 cm bude trochu na špičky, ale nic hrozného).
Řadí se opravdu často, ale to je u jednobuchu jasná věc.Buď ti to vadí, nebo ne, nic mezi tím není.
Pokud tě zajímá rychlost, tak mně osobně se zdá jako ideální maximálka cca 120 km/h. Okolo 130 km/h a výš už motor točí fakt hodně, a držet ho tam delší dobu mi přijde nelidské. To neznamená, že chvilkově se nedá letět i víc. Se zpřevodováním do rychla jsem nelaboroval. Vibrace tam samozřejmě jsou, ale je to jako s tím řazením, k jednoválci to prostě patří.
Co se týká spolehlivosti, tak aktuálně po 6 letech (cca 25t km) žádné problémy, pouze běžný servis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-03 660ccm... dotaz pouze pro majitelé motorky
Řazení i ty vibrace to je bez problému, to mi nevadí...svůj dotaz jsem chtěl směřovat tak, že když většina uživatelů psala, že jim ''vadí" neustálé řazení nebo absence 6 rychlosti, tak jestli to zkusil někdo řešit přes ty převody.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-03 660ccm... dotaz pouze pro majitelé motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT-03 660ccm... dotaz pouze pro majitelé motorky
Stonkey píše: Bendys03> Děkuji za názor MT jsem v reálu ještě neviděl, nemůžu si udělat žádný obrázek...jen z fotografií
Řazení i ty vibrace to je bez problému, to mi nevadí...svůj dotaz jsem chtěl směřovat tak, že když většina uživatelů psala, že jim ''vadí" neustálé řazení nebo absence 6 rychlosti, tak jestli to zkusil někdo řešit přes ty převody.
Myslím, že změna převodu do rychla tomu moc nepomůže. Pokud jezdíš i přes nějaké města, tak jednička bude moc rychlá a budeš pořád držet spojku. Na okrskách to nebude tak zábavný a bude to mít víc gumový průběh.
Měl jsem BMW Xcountry, což je dost podobná motorka a nedovedu si představit, že by tam byl rychlejší převod.
http://www.visordown...st-ride-yamaha-mt-03
Z tohoto článku vybírám tyto postřehy
- civilised supermoto to ride in the city
- excels as a light, agile town bike and is superb on tight, twisty stuff
- but out on the open road the lack of power can be an issue
luketrebic píše: Koukal jsem, že výkon se dá vyřešit různými power commandery ale osobní zkušenost nemám a ani jsem o to nijak nezajímal... A když už teda, má s tím někdo zkušenost?
Samotným power commanderem moc výkon nepořešíš. Jeho pořízení je spíš nutnost "šidit" řídící jednotku při jiných úpravách kdy si rozesereš AFR.
E: písmenka a sorry za reakci i když nejsem majitel MTčka
Naposledy editováno 07.02.2018 13:05:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 | Radik55 | 10 | Včera v 10:24 Radik55 |
budíky Yamaha MT-03 | peldik1 | 1 | 31.3.2024 v 11:52 Fili68 |
startování Yamaha MT-03 | captur | 3 | 6.10.2023 v 00:20 assassin |
Zaseklý utahovák řetězu Yamaha MT-03 | Miloš_Gavenda | 20 | 18.9.2023 v 06:42 Robinsson |
Záhadné pískání za jízdy Yamaha MT-03 | Hexindr-MOTO | 13 | 10.9.2023 v 08:11 Hexindr-MOTO |