bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: při přeřazení ze 4 na 5 občas zhasne motor
5.2.2018 v 16:34
je to blbá závada a nemůžu najít příčinu ani na zahraničních fórech. Vše ostatní funguje normálně.
Studený starty na brnk i po delší době, teplý starty na brnk, výkon v nízkých otáčkách v pořádku, výkon ve vysokých otáčkách v pořádku, volnoběh pravidelný, karburátory seřízený, vyčištěný, synchronizace karburátorů - udělána, motor mě vypnul taky ihned po natankování když jsem odjížděl od pumpy - takže podtlak v nádrži jsem vyloučil. Zajímavý je, že to udělá nepravidelně třeba 14 dní nic a potom třeba 2x na 100 km a potom je třeba zase 300 km pokoj. Zkoušel jsem přeřadit v nižších nebo naopak ve vysokých otáčkách a motor prostě někdy vypne. Stává se to jenom při řazení ze 4 na 5. Měl z vás někdo už neco podobnýho? Tohle se fakt blbě hledá. Dík.
ještě pro doplnění mám Goldwing 1500 SE kanadská verze rok 1995.

při přeřazení ze 4 na 5 občas zhasne motor

5.2.2018 v 17:00 | Nahoru | #1
Napadá mě vadná kontrola trakce, ale netuším, jestli stroj z roku 1995 ji už má ...

při přeřazení ze 4 na 5 občas zhasne motor

9.4.2018 v 11:36 | Nahoru | #2
Zdar pokud ti jinak jde normálně nastartovat a chcípne při jízdě .
Šel bych po pádovým čidle.
Mě blblo taky .

při přeřazení ze 4 na 5 občas zhasne motor

9.4.2018 v 12:04 | Nahoru | #3
Pokud je to na této lokomotivě na dvou kolech možné, pak bych zkontroloval čidlo vyklopeného stojanu.

Moje osobní zkušenost, neboť na jedné motorce jsem měl již dost vytahanou pružinu od policajta a stačilo projet nějakou větší díru, stojan se zhoupnul a aktivoval čidlo "chcípnutí". Taky mi dalo dost práce to odhalit, protože prvně jsem podezříval karbec, pak to a tamto až nakonec...

Pokud už nevíš co, hledal bych v elektrických obvodech které umí chcípnout motor - tedy buď obdobné kontrolní okruhy nebo něco co může ovlivňovat funkci zapalování. Za to nic nedáš (netřeba nic složitě rozebírat a měnit), ale budeš mít jistotu.

Howgh.

při přeřazení ze 4 na 5 občas zhasne motor

17.4.2018 v 17:31 | Nahoru | #4
Tak snad opraveno. Přes zimu jsem musel přetěsnit celý chladící systém, mimo pumpy ta držela. Po natlakování teklo skoro všechno, včetně termostatu. Jak jsem to měl rozdělaný, všimnul jsem si, že malý podtlakový hadičky jsou nějaký zpuchřelý tak výměna, dál jsem našel přiskřípnutou podtlakovou hadičku na levým sání. Dál jsem vyměnil oba pomocný vzduchový filtry a znovu jsem vyměnil palivový filtr. Nemůžu říct čím to bylo. Momentálně najeto asi 600 km od opravy motorka ještě nechcípla a jede líp. Jinak díky za komentáře.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přestal fungovat ukazatel teploty Honda GL1500 GoldWing Hamasi 2 5.3.2024 v 09:15 Hamasi
Ahojky kamarádi Honda GL1500 GoldWing MEKYcv 8 16.11.2023 v 22:31 Svopet
Kam aktuálně na čištění karburátoru... Honda GL1500 GoldWing ronda 9 2.11.2023 v 17:05 Fandamoto
Reproduktory Honda GL1500 GoldWing martingrey 1 7.10.2023 v 20:50 Ppepek
Kdo může poradit při koupi gl 1500 Honda GL1500 GoldWing Buřťák 0 1.10.2023 v 21:01 Buřťák


TOPlist