bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Držák na navigaci na CRF 1000 AT - co a kam?
5.2.2018 v 10:14
Hola
Pomůžete prosím s nasměrování kam a jak Navi kurtujete na AT?
Zatím strkám telefon do pouzdra jež mám na té hrazdě u plexi, ale to věčné vyndávání je zbytečné trápení.
Půjdu do TomTom rider 450.

Možnosti krom různých RAM co jsem zatím našel jsou cca níže, ale mám to jen klasicky tupě teoreticky načtené.

Zamykací touratech

Givi předraženka na hrazdu - dá se k tomu ještě dokoupit zamykadlo za dalších 50EUR

Zde je to vidět lépe


Někdo to nedává na hrazdu, ale radši na řidítka atd.
Zamykat / nezamykat - dá se tomu věřit vůbec?
No díky za praktické postřehy co se Vám osvědčilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Držák na navigaci na CRF 1000 AT - co a kam?

26.2.2018 v 17:46 | Nahoru | #1

vilemx píše: ipetr> zkus sundat ty rúžovoučký brejličky. K čemu asi tak může být hrazda nad budiky u motorky určené na cestování? Tipuji, že pro tripmaster, navigaci ani roadbook to nebude, takže zbývá sušák ponožek nebo místo pro přicvaknutí reklamačního listu.
To je konstruktér nebo testovací jezdec takový neználek, že neví, co umí jakákoliv roleta?



Nechápu, četl jsi moji reakci? Píšu tam: "Na druhou stranu, ten tripmaster co byl u prvních pár kusů tam pověšený je tak předpokládám že se to tam pověsit může. Je to první série nového modelu, nedalo se předpokládat že vše odladí na první dobrou. Jo jestli bude mít ten samý problém model 2018, to už by bylo na zváženou."

Konstrukční chyby nejsou žádné novinky. Každý přeci ví, že první série nového modelu po čase v provozu ukáže slabiny. Koukni na nová GSsa, praskající zadní kyvka, praskající přední unašeče. Kámoš byl na svolávačce KTM chyba abs která způsobovala, že někdy motorka blbě brzdila. Před lety svolávačka u Ducati praskající držák zadního centrálu. Kámoš s R1 2016 mašinu vezli do Rakouska, výměna převodovky která se za jízdy sekala. Myslím že praskající držák pléga zatížený něčím, s čím konstruktér evidentně nepočítal a která tě neohrožuje na životě, je sice nemilá ale je to proti jiným srandovní závada.

Jak jsem psal, důležité je, aby se konstruktéři pro příště poučili a chybu napravili.

Já do nové Afriky šel s vědomím, že má své mouchy. Čekal jsem rok, jestli se nevyskytne něco zásadního nevyskytne a šel jsem do ní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Držák na navigaci na CRF 1000 AT - co a kam?

26.2.2018 v 19:03 | Nahoru | #2

ipetr píše: Myslím že praskající držák pléga zatížený něčím, s čím konstruktér evidentně nepočítal a která tě neohrožuje na životě, je sice nemilá ale je to proti jiným srandovní závada.


Vím, že to je můj boj s větrnými mlýny, ale šíleně mě štve novodobá hra na "jako". V tomto případě na motorku umístím hrazdu, aby kokpit vypadal tvrďácky, ale už nezajistím, aby hrazda vydržela standardní využití. Tento přístup výrobce ve mě absolutně podkopává důvěru v celou motorku, protože se ptám, zda je opravdu navržena na to, na co je inzerována. Co upadne přístě, až s ní někdo pojede 20 km po roletě? A jízda po roletě je pro mě u AT naprosto běžným užíváním, nikoliv extrémem mimo záruční podmínky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist