Téma: Na KTM 990 Adventure - 2010 visí dlouho vyšší otáčky v neutrálu
2.2.2018 v 08:51
Zarec borci,
potřebuju poradit. Když delší dobu nejedu, tak mi Ádík při jízdě nechce v neztrálu snížit otáčky na standartní otáčky volnoběhu. Má tendence pořát držet tak +/-2500 otáček. Pro jízdu je to debilní,protože když podřadím, tak prostě nebrzdí motorem. Ale ujedu cca 10-15 km a pak jako mávnutím kouzelného proutku je vše v OKeji.
Je tohleto normální,nebo je to klepání na dveře nějaké závady,co se vbrzku může projevit?
Díky za info
potřebuju poradit. Když delší dobu nejedu, tak mi Ádík při jízdě nechce v neztrálu snížit otáčky na standartní otáčky volnoběhu. Má tendence pořát držet tak +/-2500 otáček. Pro jízdu je to debilní,protože když podřadím, tak prostě nebrzdí motorem. Ale ujedu cca 10-15 km a pak jako mávnutím kouzelného proutku je vše v OKeji.
Je tohleto normální,nebo je to klepání na dveře nějaké závady,co se vbrzku může projevit?
Díky za info
1 reakcí na tento příspěvek Na KTM 990 Adventure - 2010 visí dlouho vyšší otáčky v neutr...
Co je to TPS senzor a kde jej můžu najít. Na jakých klapkách? Mám Ádvika teprve chvíli,tak se seznamuji. A k druhé odpovědi se chci zeptat,jak se provádí ta kalibrace?
(reakce na) Na KTM 990 Adventure - 2010 visí dlouho vyšší otáčky v neutr...
sovator> No pokud se takhle ptáš, tak je skoro lepší to dát do servisu.
TPS je senzor otočení plynu, je to potenciometr a je schován v airboxu a je napojen na klapky za které taháš heftem
Mrkni třeba na partsdepot.cz na rozpad diplů a najdeš to tam.
TPS je senzor otočení plynu, je to potenciometr a je schován v airboxu a je napojen na klapky za které taháš heftem
Mrkni třeba na partsdepot.cz na rozpad diplů a najdeš to tam.
Najprv by som skusil pridat do paliva nieco na cistenie skrtiacej klapky. Robila mi toto iste. Potom dalsie zapnut kluc do polohy ON, pomaly otocit plynom na doraz a pomalicky naspat a vypnut kluc do polohy OFF. Potom daj kalibraciu a mohlo by to pomoct.
Kalibracia sa robi pri studenom motore. Nechas moto stat ( najlepsie 24hod) , plesknes ju na centralny stojan, nastartujes a 15min (najlepsie zapnut stopky) sa nicoho nechytas. Nepridavas ani nic podobne. Po 15min moto vypnes a moto je zkalibrovana.
Drzim palce, snad pomoze aj takato banalita jak aj mne.
Kalibracia sa robi pri studenom motore. Nechas moto stat ( najlepsie 24hod) , plesknes ju na centralny stojan, nastartujes a 15min (najlepsie zapnut stopky) sa nicoho nechytas. Nepridavas ani nic podobne. Po 15min moto vypnes a moto je zkalibrovana.
Drzim palce, snad pomoze aj takato banalita jak aj mne.
To otočení plynu probíhá při zaplnutém,nebo vypnutém chcípáku?
Dnes jsem jel na vyjížďku a zlobilo to. Když jsem vyjel,tak to bylo v pohodě,ale po chvíli,při pomalejší jízdě v obci,při jízdě spíše pod plynem,mi motorka cukne a už zade točí v otáčkách. Když vymáčknu spojku,tak otáčky klidně stoupnou až na 5tis a pomalu začnou klesat,když není zařazeno,ale tak na 3tis. Jedu tak 5 km a pak jakoby mávnutím kouzelného proutku je to v pohodě. Pak jedu v poho a po chvíli zase. Je to debilní a myslím,ze to musí být nějaká píč.vina.
Odhahuju,že by to mohly být ty klapky,nebo pen potenciometr? Vypadá to,že ptostě zůstává něco viset...?
Dnes jsem jel na vyjížďku a zlobilo to. Když jsem vyjel,tak to bylo v pohodě,ale po chvíli,při pomalejší jízdě v obci,při jízdě spíše pod plynem,mi motorka cukne a už zade točí v otáčkách. Když vymáčknu spojku,tak otáčky klidně stoupnou až na 5tis a pomalu začnou klesat,když není zařazeno,ale tak na 3tis. Jedu tak 5 km a pak jakoby mávnutím kouzelného proutku je to v pohodě. Pak jedu v poho a po chvíli zase. Je to debilní a myslím,ze to musí být nějaká píč.vina.
Odhahuju,že by to mohly být ty klapky,nebo pen potenciometr? Vypadá to,že ptostě zůstává něco viset...?
Pred tim nez si nechas udelat reset TPS se podivej, jestli nemas spinavy dosedaci plochy pro klapky, Dal jak ti tady psal Vladimir zkontroluj priruby a vubec vsechny hadicky jestli to nekde neprisava vzduch. Pak klasicka synchronizace a teset TPS.
Tak borci,vaše postupy jsem začal provádět. Vyčistil jsem klapky a jen opravdu náhodou jsem si posvítil i na ventily a to skrze klapku,která byla úplně začerněná,protože jsem měl obavy,že je v prdeli jeden z ventilů a že to je ten důvod závady.
A jak jsem tak koukal,tak se mi na jednom ventilu něco nezdálo. Koukám,koukám a vono tam někomu něco spadlo a byl jsem si jistý,že mi ne. Připomínám,že to bylo ve značkovém servisu.
Trochu snahy a bylo to venku. Nějaké gumové něco. Kdybyste někdo tušil,co to je,tak dejte vědět,protože by mě zajímalo,kde to bude chybět.
Každopádně součástka-věc je pěkně oskákaná a je v ní vydřen dřík ventilu. Pravděpodobně ve vyšších otáčkách se nestačil uskřípnout v sedle,tak jako v nižších otáčkách.
Ještě jsem to neprojel,ale pravděpodobně to bude ono.
Jak zjistím. dám vědět.
A jak jsem tak koukal,tak se mi na jednom ventilu něco nezdálo. Koukám,koukám a vono tam někomu něco spadlo a byl jsem si jistý,že mi ne. Připomínám,že to bylo ve značkovém servisu.
Trochu snahy a bylo to venku. Nějaké gumové něco. Kdybyste někdo tušil,co to je,tak dejte vědět,protože by mě zajímalo,kde to bude chybět.
Každopádně součástka-věc je pěkně oskákaná a je v ní vydřen dřík ventilu. Pravděpodobně ve vyšších otáčkách se nestačil uskřípnout v sedle,tak jako v nižších otáčkách.
Ještě jsem to neprojel,ale pravděpodobně to bude ono.
Jak zjistím. dám vědět.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Rovnání a centrování ráfku KTM 990 Adventure / S | marcin23 | 1 | 15.2.2023 v 17:57 rg250 |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Vysoký přední blatník KTM 990 Adventure / S | Fuckyn | 6 | 28.9.2022 v 15:05 Ariete |
Seřízení ventilovich vůlí KTM 990 Adventure / S | Krkovice | 11 | 11.6.2022 v 20:06 Krkovice |