kdyby to zacalo horet(zbytky oleje), tak to zas zhasne, a kdyz to poradne oplachnes tak tam zbytky oleje nebudou.. podstatne horsi je spis zjistit z jaky je to slitiny, abys vedel jestli bude svarec jen hodne nadavat, nebo Te s tim vyhodi rovnou..
kolik je prumer te diry a kolik je tam materialu (tloustka) ? kdyz tam bude alespon na 4-5 zavitu, zkusil bych vystruzit celo tvarovym vrtakem/frezou + picnout tam nejblizsi vetsi.. (zatek dela cinan v ruznych rozmerech 3prdele), pokud je to tenky nezbude nez to fakt vyvarit...
..tak jako tak utahovat s citem, je to zatka, ne sroub na kotevni patce rozhledny
1 reakcí na tento příspěvek Utržený závit na vypouštění oleje
1 reakcí na tento příspěvek Utržený závit na vypouštění oleje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utržený závit na vypouštění oleje
1 reakcí na tento příspěvek Utržený závit na vypouštění oleje
svařování hliníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utržený závit na vypouštění oleje
Kawa75 píše: Tohle není žádná trága, najdi si firmu v okolí, která se tím zabývá, zde příklad...
svařování hliníku
značkuji si
1 reakcí na tento příspěvek Utržený závit na vypouštění oleje
Já mám zkušenost že lidi co to opravdu umí je spíš problém ukecat, do karterů, vík atd se nikomu i tak moc nechce, je to slitina většinou s hořčíkem, prská to jak prase a dělá bubliny, a k tomu tam byl olej.. na sundanej karter je ukecáš spíš, s motorem tě pošlou na 90% rovnou do háje, je to blbá práce, nikdo cizí nebude za ty 4 kila riskovat že ho pak budeš někde popotahovat že ti tam tím něco skurvil.
Mě zavařili prdlou vanu a nacpali tam i nějakou vložku se závitem (prdla mi vana taky u výpušťáku - prasklina tak 3cm na každou stranu), ale naštěstí to bylo na velký motorce takže jsem jen na stojící mašině sundal vanu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utržený závit na vypouštění oleje
kerut píše: 2stroke> jako vyvarit v bojovejch podminkach jeste dejme tomu (kdyz to umis + mas na to vybaveni.. BTW skoda ze jsi z daleka, takovej odvaznej svarec s TiGem se vzdycky hodi, tech co brblaj, prskaj, a tvrdi ze to v zadnym pripade nepujde je vsude dostatek ) obrabet primo na motoru uz by byla uznej, docela velka prasarna
U dvoutaktu? Vevnitr je jen prevodovka, nejsou to hodinky ale nakej starej mx kram
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Utržený závit na vypouštění oleje
whoode píše: na půlení bych se vyprdnul. Tiga a zlatý ručičky.
by mě zajímalo jak ten svar pak vybrousíš do roviny, vyfrezuješ díru a vyřežeš závit, všechno přesně kolmo aby nic nekapalo ??
pokud bych byl socka bolavý na korutu venu motor do rohatce, tam mi tu díru za tři kila zavaří vedle toho vrtnu 6,5 pak osmičku závit M8 šroub s těsněním a zdar
felixxx píše: by mě zajímalo jak ten svar pak vybrousíš do roviny, vyfrezuješ díru a vyřežeš závit, všechno přesně kolmo aby nic nekapalo ??
Tak jednoduse - na vrakaci/srotaku najde hlinikovy plech/blocek s vyskou dejme tomu cca 1,5 cm - aby ten zavit mel dostatecnou delku - vyrizne si z toho krychlicku o strane cca 4x4 cm ( a vyskou teda tech 1,5 cm) a vyvrta/vyrizne do toho zavit rocnoi na stole - ve stojanovce ...pak uz to jen privarit na opracovany karter ...muze to mit klidne kulaty pudorys, to uz je fuk...estetice se meze nekladou
Naposledy editováno 01.02.2018 13:21:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 | Wrabis | 19 | 19.4.2023 v 13:49 sirr |
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 | Jogo | 1 | 25.3.2023 v 11:59 krokoš |
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 | davidsur | 0 | 19.8.2022 v 12:51 davidsur |
Kryt motoru Kawasaki KX 250 | davidsur | 2 | 18.8.2022 v 17:45 mira008 |